Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 4:15 pm



Отговори на тема  [ 9 мнения ] 
 Помощ за още едно изгнило субару 
Автор Съобщение

Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 8:10 am
Мнения: 7
Skype: z.m.m.
Автомобил: Субару Джъсти
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги.
Взел съм на жената едно субарце джъсти 1,1 от 94-та. Пърпори си тя с него и от време на време го наглеждам, че нея не я вълнува особено защо свети лампата за маслото примерно.
Сега последно ми се оплака, че като зареждала гориво под колата текло бензин и понеже наскоро го водих за цялостно изкърпване на пода и праговете, аха аха да обвиня майстора, че ми е надупчил резервоара докато си е играл да го скърпи.
Реших да хвърля едно око от къде и тече все пек и се оказа че има дупка на гърловината на резервоара - хванах да я поразклатя малко и тя ми остана в ръката - тотално е изгнила тая тръба. Всъщност само частта която влиза в маркуча към резервоара е малко запазена, останалото е леш.
Пообиколих по магазините и където не ме отпратиха ми се изсмяха. Та въпросът ми е има ли откъде да се намери тази гърловина* или евентуално да се приспособи от някакъв близък модел?

*става въпрос за частта от капачката до тръбата на резервоара, минава праз заден ляв калник.

Вто Авг 12, 2014 8:28 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 8:10 am
Мнения: 7
Skype: z.m.m.
Автомобил: Субару Джъсти
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
ComingSoon - благодаря! И от там ме отбибипаха, та ще обикалям по моргите.

Иначе новата част е 160$ без доставката от складовете на завода в Япония =)))

Чет Авг 14, 2014 12:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Май 06, 2008 6:58 pm
Мнения: 1021
Местоположение: Варна
Автомобил: Legacy 2.5 MT, 03
Рейтинг: 246
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Хм.. не може ли да се изработи по модел? Все пак това е една огъната тръба и не би трябвало да е скъпо.

_________________
Странно защо на всички новини не пише "платен репортаж".

Чет Авг 14, 2014 2:57 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 8:10 am
Мнения: 7
Skype: z.m.m.
Автомобил: Субару Джъсти
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
То проблема не е в тръбата, а в мястото на завиване на капачката така че да е плътно. Да не вземе да каже дум ако някой хвърли фас до колата. Иначе и моя план е да намеря някаква права гърловина с кпачака и да ми огънат останалото. Ако отрия нещо ще драсна информативно.

Пет Авг 15, 2014 11:00 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Май 06, 2008 6:58 pm
Мнения: 1021
Местоположение: Варна
Автомобил: Legacy 2.5 MT, 03
Рейтинг: 246
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Провери дали няма да свърши работа нещо от руските коли или рено. С малко нагаждане няма начин да не се получи.

_________________
Странно защо на всички новини не пише "платен репортаж".

Съб Авг 16, 2014 8:18 am
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Вто Мар 12, 2013 5:43 pm
Мнения: 60
Местоположение: София
Skype: g.kesov
Автомобил: Subaru Forester, Subaru Justy
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Имах същата случка преди две години на същия модел. Решението-в изгнилите участци към гърловината-едно алуминиево коляно, набити една в друга алуминиеви тръби/ от дезодорант :) / след което изграждане от вън на стъклопластов скелет. Бензинът на практика тече само през метална тръба.Не е мръднало досега.

Ако си от София-заповядай да видиш :)

Нед Авг 24, 2014 8:08 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 8:10 am
Мнения: 7
Skype: z.m.m.
Автомобил: Субару Джъсти
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Гледах го тоя номер, ама при мен от коляното нагоре е станало на пепел. Та по скоро е да намеря накаква гърловина на която да сложа капачка, а не да го затискам с парцали =/

Пон Авг 25, 2014 1:41 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 8:10 am
Мнения: 7
Skype: z.m.m.
Автомобил: Субару Джъсти
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Накратко:
Увих капачката в силиконови калчища и използвайки универсален мек прозрачен силикон* си „отлях” резбата.
Въпросната отливка я залепих в малкуч за гориво то пежо 205-та.
На този маркуч има една 90 градусува кривка която използвах.
Снадката към старата тръба на резервоара се осъществи чрез 10 сантиметрово парче тръба от стар ауспух. Набих го в двата маркуча и стегнах със скоби.
За възвратния въздух използвах тръбичка от полюлей, стегната към горловината с две гайки.
Съответно от тръбичка един 40 санта маркуч който да достигне до стария такъв, снадката с друга търбичка от полюлей и скоби.
За момента изглежда и се държи добре, ще я видим след първата зима. =)

Благодаря за помощта на отзовалите се. Иначе самата тръба я намерех в японския производител за скромните 106 долара, към които трябва да се добави цената за доставката.


*това нещо нищо него разтваря =)

Чет Сеп 04, 2014 2:24 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Мар 12, 2013 5:43 pm
Мнения: 60
Местоположение: София
Skype: g.kesov
Автомобил: Subaru Forester, Subaru Justy
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Ето, винаги има какво да се научи като нестандартна технология за ръждивото Джъсти :)

Следва авангардна технология за изкърпване на прогнилите прагове със стъклопласт и външно тапициране с алуминиев лист 4 мм. Проектът започва тези дни :)

Пет Сеп 05, 2014 12:06 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 9 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор