|
Страница 1 от 1
|
|
Justy 4 - лампата за EPS светва и няма серво
Автор |
Съобщение |
Николай__
Регистриран на: Нед Май 13, 2018 6:33 pm Постове: 8 Рейтинг: 0
|
Привет на всички Проблемът е описан в заглавието. Няма логика, и вероятно няма нищо общо, но - пали сутрин без проблем, паркирам ли на наклон, при следващото стартиране светва лампата и воланът е твърд. Преместя я на равно - проблемът изчезва. Удрям на камък с намирането на документация за този модел из нета. При първото наличие на свободно време ще се кара на диагностика, това ясно, но ми е интересно къде би могъл да е проблемът. Някой с идеи?
|
|
|
Нед Май 13, 2018 6:51 pm |
|
|
Alxx
|
Провери датчика за наклон, по носачите или амовете има. Мога и да я прочета да видим ецу-то какво разказва. Из нета можеш да я търсиш като Дайхатсу Сирион.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Май 13, 2018 7:03 pm |
|
|
Shider
Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 11:13 am Постове: 199 Местоположение: Варна 03 Аспарухово
Автомобил: Toyota Previa 2.4
Телефон: 0889525074
Рейтинг: 83
|
Ниско ниво на флуида? - Ако е с течност и ел.помпа, де - не чисто електрическо... и има датчик за нивото -> поспаднало ниво, съответно при наклон да отчита под минимума и светва лампата и не тръгва помпата... Или "тръгнал да си отива акумулатор" - при стартиране му спада под определен праг напрежението и системата сигнализира за проблем. Ама не би имало връзка с паркиране под наклон...
Това като идеи - дето могат да се проверят пред блока, без да се ходи на специализирана диагностика.
_________________ Never say never
|
|
|
Пон Май 14, 2018 9:35 am |
|
|
Николай__
Регистриран на: Нед Май 13, 2018 6:33 pm Постове: 8 Рейтинг: 0
|
Alxx, благодаря, ако ми беше наблизо щях да дойда на диагностика. Тук успяха само по двигателя да установят, че няма проблем, поради липса на софтуер за субару. В тази връзка - знаете ли къде мога да отида в Стара Загора да я закачат, че ми е най-близо? А такива датчици за наклон не видях. Shider, първото, което ми хрумна бе за флуид, ама - изцяло електрическо е. И от акумулатора не е - днес е сменен. Ще видим диагностиката какво ще каже, че е досадно така, а учудващо тази въшка започва да ми влиза под кожата
|
|
|
Вто Май 15, 2018 6:30 pm |
|
|
Alxx
|
Влиза под кожата щото е директна и се кара като картинг Пък и не харчи. Намери сервиз със Субару селект(трудно освен Митака и официалния) или с Аутоком след 2013-та. Там EPS може да се чете с живи данни и да се види къде скърцат нещата. Ако някой знае кодовете за грешки на производителя, VCDS и правилният кабел(VAGCOM HEX 512) също могат да "видят" защо вдига грешка.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Май 15, 2018 6:52 pm |
|
|
Николай__
Регистриран на: Нед Май 13, 2018 6:33 pm Постове: 8 Рейтинг: 0
|
Още веднъж благодаря! Мъжът на колежка кара субару, прати ме в сервиз, където правели диагностика. Минах, казаха че ще направят, в понеделник ще видим какво ще стане, ако не - ще се метна до Пловдив при наличието на свободно време. Що се отнася до появяването на проблема при паркиране на наклон - просто така се е случило - и на равно се появява. Благодаря и за препратката към сирион. При търсене в нета излезе на няколко места, че появи ли се проблема, да се пробва въртене на волана докато се стартира двигателя - активира ли се сервото - eps моторът бил за почистване.
И резервните части ли да търся в дайхатсу, че и едни досадни скърцане и луфт на скоростния лост предстоят за ревизиране?
|
|
|
Чет Май 17, 2018 9:41 pm |
|
|
Alxx
|
Търсиш и където/както ги намериш. Колите са като две капки боза и само марката ги отличава. Абе да се е** в пияната глава. Първата вечер прочетох esp и все в тая посока нещо ме влече, а ти си писал EPS Не знам какво му "чистят" на това моторче, ама най-често се скапват сензорите за дирекция - т.е. за посоката на въртене при Тойота Аурис, а тя е със същото моторче като в Сирион/Джъсти. Трябва някой да вложи старание, за да се открие проблемът. Хайде като изчетете грешката или забележиш някаква последователност в събитията да го споменеш тук?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Май 17, 2018 10:12 pm |
|
|
Николай__
Регистриран на: Нед Май 13, 2018 6:33 pm Постове: 8 Рейтинг: 0
|
Разбира се, само да мина диагностиката. Иначе информацията, която намирам е малко, но тук пичагата казва, че бил много мръсен моторът. Днес на два пъти се появява проблемът, и двата пъти изчезва с посоченото въртене на волана при стартиране на двигателя. Ще изчакам диагностиката, пък после ще му мисля да тръгвам ли по стъпките на мануала, така де, като ще се оа.ват нещата, да са качествено оа.кани с тия мои две леви ръце.
|
|
|
Пет Май 18, 2018 7:29 pm |
|
|
Николай__
Регистриран на: Нед Май 13, 2018 6:33 pm Постове: 8 Рейтинг: 0
|
Резултатът за сега е, че резултат няма - не могат да прочетат колата. Последният, при който бях каза, че не е нормално, и трябва да се търси причината, поради която не може да бъде направена диагностика
|
|
|
Пет Май 25, 2018 12:59 pm |
|
|
Alxx
|
Клъцнат кабел в обд, тупнал бушон? Да не са я резнали, че да не видиш истинските километри?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Май 25, 2018 1:15 pm |
|
|
Николай__
Регистриран на: Нед Май 13, 2018 6:33 pm Постове: 8 Рейтинг: 0
|
Бушоните са здрави, тъкмо ги ревизирах. За другото - не знам, като я закарам да я "отворят" ще си покаже
|
|
|
Пет Май 25, 2018 1:52 pm |
|
|
Николай__
Регистриран на: Нед Май 13, 2018 6:33 pm Постове: 8 Рейтинг: 0
|
по-добре късно, отколкото никога проблемът с диагностиката така и не съм го търсил а на проблемът с епс му намерих временно решение - при палене просто врътвам леко волана надясно. а проблемът се появяваше само при топло време или при добре загряла кола така или иначе бях нарочил скоростният лост за ремонт, че не знам какво са го правили, но един луфт и едно тракане - ужас та докато чакам всички тампончета и дивотии (време за доставка 1+ месец) свалих таблото, оттам в сервиза - свалиха кормилната уредба, натоварих си я в къщи, отворих моторчето, наистина голяма гняс. почистване, обратно в сервиза да го огледат за всеки случай, и така. засега проблем не дава. а на мен ми остава докато дойдат чарколяците за скоростния лост да помисля дали да поглезя следващия собственик с андроид на мястото на цд. че почти окончателно реших - следващата бричка ще е 1.5 4х4, пак този модел
|
|
|
Чет Фев 14, 2019 7:04 pm |
|
|
Николай__
Регистриран на: Нед Май 13, 2018 6:33 pm Постове: 8 Рейтинг: 0
|
Надявам се не е проблем да задам и други въпроси тук? Не успявам да намеря схеми за да разбера какви са кабелите в една кутия пред скоростния лост, че нещо е преправяно там като са връзвали блутут И въпрос, нямащ общо със субару - има ли значение къде се монтира gps модул за навигация? трябва ли да е някъде по тавана, или може и под таблото? Че ще потърся инфо из нета - ще потърся. извинявам се за лошото качество на снимката, цдто си замина
|
|
|
Вто Май 28, 2019 7:09 pm |
|
|
Alxx
|
Под пластмасата на таблото, отпред до стъклото става. Но, гледай да не е под някоя метална шина и далече от кабели. На служебните Тойота аз ги слагам там и вършат работа.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Май 28, 2019 7:31 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта |
|