Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Окт 20, 2017 10:51 pm



Отговори на тема  [ 162 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Следваща
 Съвет относно Impreza STI 2007-ма 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пон Сеп 29, 2014 1:08 am
Мнения: 98
Рейтинг: 105
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Преди няколко седмици тукашния дилър получи и първата фейслифтната STI-ка.

Ето я до стария модел:

Прикачени файлове:
IMG_20170924_104531_2.jpg
IMG_20170924_104531_2.jpg [ 515.36 KiB | Прегледано 504 пъти ]


Колата е готина, определено. Бих предпочел старата решетка, но и тази става.

Прикачени файлове:
IMG_20170924_104539_2.jpg
IMG_20170924_104539_2.jpg [ 906.76 KiB | Прегледано 504 пъти ]


Спирачките най-после мръднаха от 2002-ра година и вече са подобаващо оразмерени:

Прикачени файлове:
IMG_20170924_104629_2.jpg
IMG_20170924_104629_2.jpg [ 624.23 KiB | Прегледано 504 пъти ]


Конкретния екземпляр беше по-скъпата версия (която тук се казва Sport) с новите Рекаро седалки. В много ревюта четох, че седалките са същите като старите, но с надпис Рекаро. Не е вярно. Горната им част е различна и са по-удобни от старите. За жалост долната им част е същата, но все пак е нещо.

И сега стигам до няколко проблема, които имам с тази версия на STI.

Цената!

Прикачени файлове:
IMG_20170924_10460_2.jpg
IMG_20170924_10460_2.jpg [ 325.65 KiB | Прегледано 504 пъти ]


52 285 Евро е повече от 10 000 Евро повече от цената, която платих за предишната. Вярно, това е все още препоръчителната цена на производителя без отстъпки, но те при Субару така или иначе не са големи.

Другия проблем, който имам, е какво получаваш в повече за тези +10 000 Евро. Започвам с полезните неща:

+ спирачките - смислен ъпгрейд. Приветствам с две ръце.
+ седалките - можеше и по-добри да са, но пак е по-добре от преди.
+ дългите и завиващи LED фарове - всякакви подобрения по светлините ги приветствам по принцип. Хората, които пътуват често по тъмно знаят защо.
+ дупките за напречни греди на покрива - елементарен ъпгрейд, който не проумявам защо липсваше в предишната версия.

От другата страна - нещата, от които категорично нямам нужда:

- електрически седалки без памет! Това е някакъв виц. Аз поне намирам само и единствено недостатъци в тази комбинация. Тежат повече, нямат допълнителни неща за регулиране спрямо механичните и са по-бавни.
- люк на покрива - принципно нелоша екстра, но не и на тази кола. Да трупам килограми в най-високата точка (тавана) на performance кола е всичко друго, но не и продуктивно.
- 19-цолови джанти - ненужна екстра. 18-ките бяха повече от достатъчни.
- По-голямо вторично дисплейче на таблото. Да бяха направили навигацията по-голяма, хубаво - ама това дисплейче, което и без друго не носи кой знае каква информация...
- подлакътник на задните седалки - някой може и да го ползва. Аз нямам нужда от него. Еле пък с дете и детско столче.

Всичко това, освен че струва 10 000 Евро, тежи и 40 кг в повече (по официални данни на Субару)! С 40 килограма е по-тежък STI Sport 2018 спрямо STI Sport 2017. И това на фона на и без това не особено доброто съотношение мощност/тегло на това поколение. Хм...

Всичко щеше да е наред ако всички тези екстри бяха свободно избираеми, но знаете политиката на Субару в това отношение...

Та така. STI 2018-та оставя смесени впечатления в мен. За 52 000 категорично няма да си го купя. Ще видим как ще се развие цената му през следващите месеци...

Нед Окт 01, 2017 8:04 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Яну 07, 2013 12:11 am
Мнения: 397
Местоположение: София
Автомобил: Forester XT 2014, Vivio '96,
Рейтинг: 201
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Някъкви промени по двигател или окачване?

И на мен ми се струва доста голямо увеличение. Според мен цената ще падне до +3к евро.

Може би това по-скоро е смисления upgrade - визирам новия концепт - Subaru Viziv Performance

Иначе - този "екстремен" WRX STI ще е само за Япония както гледам

Пон Окт 02, 2017 5:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Сеп 29, 2014 1:08 am
Мнения: 98
Рейтинг: 105
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
tst написа:
Някъкви промени по двигател или окачване?

По двигател не, по окачването има дребни промени, свързани с промяната на джантите. В ревютата казват, че било станало по-комфортно от предишното, въпреки по-големите джанти.
Цитат:
Може би това по-скоро е смисления upgrade - визирам новия концепт - Subaru Viziv Performance

Хм, не знам. Чувам противоречиви информации за следващото поколение STI. Една от които е, че ще бъде хибрид със съвсем различно задвижване. ДВГ за предния мост и електромотори за задните колела. Надявам се да не се осъществи...
Цитат:
Иначе - този "екстремен" WRX STI ще е само за Япония както гледам

Да, както обикновено...

Вто Окт 03, 2017 12:30 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юни 12, 2006 12:23 am
Мнения: 731
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 567
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря за ревюто. Субару Корпорейшън явно върви по пътя на Apple Inc. - козметични промени с минимални разходи (за тях) и осезаема смяна в цената. :) Това за електричката и на мен ми е странно, но нали имат екшън план за спешна електрификация нищо чудно да измислят нещо подобно.
Не, че тази кола ми е в списъка за покупка, но се чудя дали за 10к евра човек не може да си вземе афтърмаркет big brake kit, KW окачване, седалки волан, да се оборудва с висок клас съвременна мултимедия и пак да му остане за почерпка на фамилията или пък ремап на тия "вечни" 305 коня. Поне да стигне мерцовете и баварките.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Чет Окт 05, 2017 4:08 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Сеп 29, 2014 1:08 am
Мнения: 98
Рейтинг: 105
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Благодаря за ревюто. Субару Корпорейшън явно върви по пътя на Apple Inc. - козметични промени с минимални разходи (за тях) и осезаема смяна в цената. :)

Амии, не е тоочно така. Все пак говорим за фейслифт, а не за ново поколение, така че промените като число са си ОК. В сравнение с други производители, които играят на "открийте двете разлики", става. Но както правилно подчерта - такава разлика в цената е нетипична за фейслифт. И по-дразнещото е, че до голяма степен идва от неща, от които нямаш нужда.
Цитат:
Това за електричката и на мен ми е странно, но нали имат екшън план за спешна електрификация нищо чудно да измислят нещо подобно.

Ще видим. Автосалонът в Токио е след няколко седмици, надявам се на него да открехнат малко завесата...
Цитат:
Не, че тази кола ми е в списъка за покупка, но се чудя дали за 10к евра човек не може да си вземе афтърмаркет big brake kit, KW окачване, седалки волан, да се оборудва с висок клас съвременна мултимедия и пак да му остане за почерпка на фамилията или пък ремап на тия "вечни" 305 коня. Поне да стигне мерцовете и баварките.

Може и още как! Че и за подковаване ще стигнат.

Чет Окт 05, 2017 9:53 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 08, 2011 1:05 pm
Мнения: 145
Местоположение: Пловдив
Автомобил: CarBerry dccd Fory
Рейтинг: 157
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Harka написа:
Хм, не знам. Чувам противоречиви информации за следващото поколение STI. Една от които е, че ще бъде хибрид със съвсем различно задвижване. ДВГ за предния мост и електромотори за задните колела. Надявам се да не се осъществи...

Навремето в Станфорд си играеха с едни интересни електрички P1 и X1, които на това отгоре бяха и steer-by-wire. Като гледам какво можеше да се прави с тях, въпрос на желание е да се направи забавна спортна кола на/с ток.

_________________
Zubaru.tuninK

Пет Окт 06, 2017 1:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Сеп 29, 2014 1:08 am
Мнения: 98
Рейтинг: 105
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
zk. написа:
Като гледам какво можеше да се прави с тях, въпрос на желание е да се направи забавна спортна кола на/с ток.

Безспорно може. Но комбинацията ДВГ за преден мост и електрически за задния ми навява мисли за "кола с предно предаване и малко подпомагане на задния, защото ако е повече колата ще тежи 2 тона".
Пък и един от чаровете на STI е именно задвижването. Искам си го непроменено. :)

Пет Окт 06, 2017 8:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Яну 03, 2017 11:27 pm
Мнения: 31
Местоположение: София
Автомобил: 03XTMT
Рейтинг: 15
Приятел всеки денПриятел всеки денПриятел всеки денПриятел всеки ден
Отговори с цитат
Harka написа:
zk. написа:
Като гледам какво можеше да се прави с тях, въпрос на желание е да се направи забавна спортна кола на/с ток.

Безспорно може. Но комбинацията ДВГ за преден мост и електрически за задния ми навява мисли за "кола с предно предаване и малко подпомагане на задния, защото ако е повече колата ще тежи 2 тона".
Пък и един от чаровете на STI е именно задвижването. Искам си го непроменено. :)

Всичко е въпрос на калибриране и настройки. Например 918 spider беше в доста дълъг тестов период докато го добутат до това, което е в момента. Да тежка е, но с хибридното двойно задвиждане и екстрите от него стана едната кола от великото трио.
При нашата марка ще се наложат сериозни промени по шаситата, ще бъде интересно ако подходят като Regera "наобратно" т.е. безскоростна предавка с torque converter към предно и ел. мотор на всяко колело с рекооперация. Освободеното място от "бившата" скоростна кутия, кардан и заден диф може да се запълнят с акумулаторни клетки, хем ще са ниско, хем ще са в средата на базата, пък ако изберат супер кондензатори ще ги яхнат и като елементи от шасито :D
Зависи колко ще пръснат за RnD и какъв марджин гонят...

Нед Окт 08, 2017 1:46 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юни 12, 2006 12:23 am
Мнения: 731
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 567
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ехееее, колега ти наистина мечтеш наедро. Spyder и Regera мисля, че не са в нашата слънчева система. Освен ако средностатистическият купувач на WRX STI не е забогатял за една нощ и е вдигнал мизата на 200 000+ евра :giggle:
Аз по-скоро си мисля за тоя новия 2.4 DIT, само че с хибридна система за горивото, като на BRZ (port+direct injection) и малко по-активен torque vectoring, адаптивно окачване и регулируем заден мост (в движение). Тази посредствена мултимедия в колата според мен може да се промени с малко средства към активна интерактивно-информационна система за връзка с ЕКУ-то и показателите на колата, които водача да променя real time като отиде на писта примерно.
Електрификацията може да стане по схемата на Crosstrek - само в средата за да остане колата неутрална. Защото 200 кг мед на електромоторите, където и да ги сложиш забравяш за баланс при нормално купе произведено по класическа технология.
Аз лично нямам съмнения, че каквото и да измислят от Субару със сигурност няма да е top notch, те никога не са били авангардисти. Ще е някаква уравниловка на приоритети. Дано средният резултат да е положителен.
Просто STI 2018 с тези промени става вече прекалено old school в сравнение с конкуренцията. Но пък, ако няма рязка промяна в търсенето какво има да се променя ? :D

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Нед Окт 08, 2017 2:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Сеп 29, 2014 1:08 am
Мнения: 98
Рейтинг: 105
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
antonimoo написа:
Зависи колко ще пръснат за RnD и какъв марджин гонят...

Само два коментара да вметна... Да направиш пърформанс кола в ценовия клас от над 1 милион евро (в който са споменатото Порше и Кьонихсег-а) е много по-лесно, отколкото в ценовия клас до 50 000 евро (в който се цели WRX STI).
И вторият ми коментар, понеже спомена R&D - бюджетът за развойна дейност на STI е сигурно колкото бюджетът за разработката на капаците на жабките в Порше.

Сря Окт 11, 2017 12:13 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Сеп 29, 2014 1:08 am
Мнения: 98
Рейтинг: 105
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
...

Да ти издам ли нещо от кухнята на Субару? :) Следващото поколение WRX ще е точно със споменатия от теб 2.4 мотор с директно впръскване и ще е с 300 к.с. (към днешна дата). Ще излезе 2021-ва година. Интересното е, че Субару го споменават в комбинация с WRX и Леворг (най-вероятно за местния пазар), но не и във връзка с STI. Което означава, че за STI готвят или друг изцяло нов мотор (малко вероятно - щях да знам и за него), или ще използват някой от вече съществуващите (например актуалния 2.5, изпилен на 310 коня :D ), може би под формата на хибридно задвижване.
Цитат:
Аз лично нямам съмнения, че каквото и да измислят от Субару със сигурност няма да е top notch, те никога не са били авангардисти. Ще е някаква уравниловка на приоритети. Дано средният резултат да е положителен.

И аз съм на това мнение. Нито те са авангардисти, нито могат да си го позволят, нито пък масовия клиент на марката е такъв.

Преди няколко седмици тукашния дилър на марката беше организирал фестче с ядене и пиене за клиентите си. Присъствах и аз. Средната възраст на присъстващите беше около 78 години и то само защото много хора бяха дошли с правнуците си. У нас не си даваме много сметка, защото пенсионерите ни не карат много много коли, но всъщност това е основната клиентела на Субару в днешно време. А STI съществува от чисто имиджови съображения - не могат да си позволят да се превърнат в марката на пенсионера и да разчитат само и единствено на тази таргет група.

Цитат:
Просто STI 2018 с тези промени става вече прекалено old school в сравнение с конкуренцията. Но пък, ако няма рязка промяна в търсенето какво има да се променя ? :D

Всъщност сегашното поколение на STI се нуждаеше само от един мотор около 400 к.с. и не толкова консервативна настройка на шасито, за да е изявен бенчмарк в този клас. Други недостатъци колата няма.

Сря Окт 11, 2017 12:47 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 19, 2007 12:26 am
Мнения: 3547
Местоположение: София
Рейтинг: 787
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Harka,

Много се съмнявам че Субару ползва европейският си профил на клиента за да формира продуктовата си политика.
Основният им пазар сега и занапред си остава САЩ.

Сря Окт 11, 2017 7:19 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Яну 03, 2017 11:27 pm
Мнения: 31
Местоположение: София
Автомобил: 03XTMT
Рейтинг: 15
Приятел всеки денПриятел всеки денПриятел всеки денПриятел всеки ден
Отговори с цитат
Не знам защо решихте, че като човек каже Regera или Porsche и трябва да са в същият клас, ценови диапазон и т.н. Дадох само пример за layout на концепцията за задвижване. Tехнологиите развити от тези производители след време ще намерят приложение при "нормалните" автомобили, дали купени или наследени. При Koenigsegg с FreeValve, а при Porshe с почти всичко което пускаха в LMP и GT3 програмите си.
Лошото обаче при Subaru е че нямат testbed - не участват в нито една форма на състезания в които спокойно да развиват дадена технология, която да им даде предимство. Нямат и бюджетът за това. Трябва да си изсмучат всичко от пръстите или както го карат и сега - итерацийка му е майката. Или formula E ROFL

Сря Окт 11, 2017 8:46 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Сеп 29, 2014 1:08 am
Мнения: 98
Рейтинг: 105
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Vmax написа:
Harka,

Много се съмнявам че Субару ползва европейският си профил на клиента за да формира продуктовата си политика.
Основният им пазар сега и занапред си остава САЩ.

Хах, а защо мислиш, че отвъд океана е по-различно? Форестър наскоро беше обявен за най-добрата пенсионерска кола според Consumer reports. В топ 5 също така бяха Аутбек и Лигаси. Средната възраст на купувача на същия този Форестър за миналата година е била 61 години! Ако се разтърсиш ще видиш, че проблемите на Субару със средната възраст на купувачите на марката не са от вчера. И да, това е проблем, защото никой производител не иска имидж на „пенсионерска марка”, лишавайки се по този начин от по-перспективната в дългосрочен план таргет група на по-младото поколение.

Преди да решите, че анатемосвам марката, ще добавя, че мен лично (а силно подозирам, че и повечето от вас) ми е през оная работа кой модел от кого се купува и какъв имидж има. С моите 28 години очевидно не спадам към средния потребител на Субару... :)

Сря Окт 11, 2017 11:33 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 19, 2007 12:26 am
Мнения: 3547
Местоположение: София
Рейтинг: 787
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ами не съм гледал демографска статистика на купувачите им в САЩ, но гледам какво таргетират чрез рекламите си и продуктовото обновявяне.
Дори и към днешна дата масата от купувачи да са от 50+, по-важно е към кого се насочва маркетинга - рано или късно ще постигнат целта си. На САЩ пазар, това е много по-лесно.

Стига с този офтопик. Темата е СТИ.

Което все още е една чудесна стартова платформа за тунинг. За цената съм 100% за че е пресилена, но пазара ( търсенето ) ще им покаже коя е реалната цена. Завиждам единствено на презоеканските жители във Фабриката ( да се чете САЩ ), които с 30 х. долара и 5-10к за тунинг лесно могат да направят 400+ тупалка.

Сря Окт 11, 2017 11:35 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Сеп 29, 2014 1:08 am
Мнения: 98
Рейтинг: 105
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Вярно е, да ги оставим пенсионерите на мира и да се върнем към темата...

Цитат:
Което все още е една чудесна стартова платформа за тунинг.

До много скоро бях убеден точно в тази формулировка, но вече имам друга - колата чудесно понася по-голяма мощност! Което има малко по-различен нюанс от колата е "чудесна стартова платформа за тунинг". Ще се аргументирам защо мисля така: за мен в основата на тунинга стои двигателят. STI е кола, която има нужда от повече мощност, за да разгърне потенциала си. И там идва противоречието - мотор, който изисква смяна на основни компоненти (в случая бутала и свързаното с това разпробиване и хониране) за увеличаване на мощността му с 30-тина % не е добра стартова платформа, а компромис, който можеш да направиш при цена около 40 000 евро, но компромис, който за мен става неприемлив при цена от 52 000 евро. Не за друго, ами 52 000 + 5-6000 (колкото минимум струват въпросните +30%) те пращат в лигата на автомобили, които си я имат тази мощност от завода и ти спестяват всички тези главоболия и свързаната с тях обезценка на колата заради тунинга (изключвам допълните фактори като отпадане на гаранцията, риск от некачествено изпълнение и т.н.).

Да оставим цените настрани. Идва зима и се сетих за една случка от миналата зима, която не съм разказвал. А именно как я качих на една мантинела. :)
Пускам една снимка за подгряване и ще се опитам тези дни да разкажа подробно, както и до какви изводи стигнах...

Прикачени файлове:
IMG_20170104_124318_2.jpg
IMG_20170104_124318_2.jpg [ 239.98 KiB | Прегледано 144 пъти ]

Чет Окт 12, 2017 1:18 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 16, 2012 11:31 pm
Мнения: 355
Местоположение: Bulgaria;Sofia
Skype: scrapper-
Автомобил: Душата ми кара AMG
Телефон: +359885330030
Рейтинг: 80
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Harka написа:
Вярно е, да ги оставим пенсионерите на мира и да се върнем към темата...

Цитат:
Което все още е една чудесна стартова платформа за тунинг.

До много скоро бях убеден точно в тази формулировка, но вече имам друга - колата чудесно понася по-голяма мощност! Което има малко по-различен нюанс от колата е "чудесна стартова платформа за тунинг". Ще се аргументирам защо мисля така: за мен в основата на тунинга стои двигателят. STI е кола, която има нужда от повече мощност, за да разгърне потенциала си. И там идва противоречието - мотор, който изисква смяна на основни компоненти (в случая бутала и свързаното с това разпробиване и хониране) за увеличаване на мощността му с 30-тина % не е добра стартова платформа, а компромис, който можеш да направиш при цена около 40 000 евро, но компромис, който за мен става неприемлив при цена от 52 000 евро. Не за друго, ами 52 000 + 5-6000 (колкото минимум струват въпросните +30%) те пращат в лигата на автомобили, които си я имат тази мощност от завода и ти спестяват всички тези главоболия и свързаната с тях обезценка на колата заради тунинга (изключвам допълните фактори като отпадане на гаранцията, риск от некачествено изпълнение и т.н.).

Добро крайно и обектевно мнение!

_________________
Не е важно да губиш красиво,важно е да биеш грозно !
Не е важно колко коня имаш под капака, а какво магаре е зад волана!

Чет Окт 12, 2017 6:59 am
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Пон Яну 07, 2013 12:11 am
Мнения: 397
Местоположение: София
Автомобил: Forester XT 2014, Vivio '96,
Рейтинг: 201
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Днес бях на автосалона в София - фейслифта с екстрите описани по-горе е 95к лева или 47.5к евро, а мисля, че може да се свали и още малко. Явно цената ще падне и в Германия.

Пет Окт 13, 2017 8:31 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 03, 2014 9:27 pm
Мнения: 80
Местоположение: Deutschland
Автомобил: Impreza МY08 2.0R Comfort LPG
Рейтинг: 133
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Subaru WRX STI 2018 може да се намери и в Германия вече за под 40 000€ (при AUTO JÄKEL в 48155 Münster).
Просто Sepp Gogeißl (собственика на Auto Gogeißl), продава автомобили на малко завишени цени, но пък целия пакет, който получава клиента е изключително добър.

A Sport версията се продава и за 42 950 € при Helmig&Hallmeier в 48477 Hörstel.

Прикачени файлове:
Subaru WRX STI 2018.jpg
Subaru WRX STI 2018.jpg [ 106.72 KiB | Прегледано 50 пъти ]

_________________
Ein Mercedes hat 1 Stern...
Gute Hotels haben 5...
EIN SUBARU HAT 6 STERNE!!!
Съб Окт 14, 2017 1:05 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Сеп 29, 2014 1:08 am
Мнения: 98
Рейтинг: 105
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Сеп е пич и няма да ми я продаде за 52 000, разбира се. В момента е сложил препоръчителната цена на Субару (която и всъщност коментирах), която и аз не мисля, че ще се задържи дълго. Така или иначе зимата ще си карам XV-то, пък за догодина ще стане ясно кое какво. А за цялостния пакет си абсолютно прав (и ти ли си пазарувал от там?) - не мога да се оплача от липса на гъвкавост и нестандартни за дилър решения.

Съб Окт 14, 2017 1:44 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 162 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: vizor и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор