Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Вто Ное 21, 2017 2:21 pm



Отговори на тема  [ 47 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3
 Ecutek в България... уж 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 819
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 459
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Това при подаване на газ на място ли е или се лъжа?

Пон Ное 21, 2016 4:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Яну 25, 2014 9:52 pm
Мнения: 186
Местоположение: София
Автомобил: Outback '03 B12 EJ251 E-4AT
Рейтинг: 182
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не би трябвало да е на място. Таблицата навярно показва WOT в движение, при около 1000 оборота, по всяка вероятност втора предавка съдейки по това колко бързо се увеличават оборотите.

Измерените стойности от MAF-а ми се струват нормални. При максимално отваряне на дросела в ниски обороти е нормално да има пиково увеличение на притока на въздух, тъй като двигателя все още е във ваккум зоната. Логично е и след този пик да има спад, последван от линейно увеличение. Не мисля, че нещо би трябвало да те притеснява. Дори си мисля, че е добре, че виждаш такива цифри - ако имаше leak едва ли щеше да е налице подобен пик.

Не е нормално сместа да обеднява. По всяка вероятност при твоя тест симулираш режим, който е малко вероятен и при който се доближаваш до load граничен с load-a от cruise зоната (малко вероятно) или просто клетки, които не са с правилни стойности. В първия момент след подаването на газ е възможно и нормално сместа да се преобогати. След това е добре да виждаш всичко в порядъка на и под 13:1, а с покачването на boost-а и по-богато. Подобни артефакти със сигурност не ти трябват и е препоръчително да ги изчистиш. Още повече, че става на въпрос за диапазон от 2500 до 5000 оборота. Би трябвало като ги изчистиш да започне да spool-ва по-бързо и да намалиш lag-а. Т.е. повече въртящ момент в средата на кривата.

Когато дросела е затворен, ECU-то прибягва към допълнителни таблици и не се води от основната AFR. Не виждам никакъв смисъл да се търси каквато и да е интервенция по тези таблици, защото всъщност това е ППХ. Т.е. дори и да имаш достъп до тези таблици и ги коригираш с цел да виждаш по-бедна смес, тук по принцип говорим за изключително никакъв разход на гориво, почти аналогичен с този в режим idle. Има и нещо друго - играта със сместа в режим на ППХ понякога може да доведе до нежелани притрисания и придърпвания. Така че по-скоро не бих пипал.
 15

Пон Ное 21, 2016 7:44 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 664
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 460
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Това да не е резултат от Tip-in?

_________________
Цитат от руски форум - "зубару сука быстрая)))"

Пон Ное 21, 2016 8:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 29, 2012 2:24 pm
Мнения: 645
Местоположение: Пловдив
Skype: demomanbg
Автомобил: WRX'02
Рейтинг: 111
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
vizor написа:
Това при подаване на газ на място ли е или се лъжа?

Забравил съм да спомена - да, при подаване на газ на място е. ECU-то е напълно сток като карти, с някои забранени грешки. Модовете от значение в случая са права генерация на сток размер, леки ролки&маховик, топ интеркулер APS, инжектори 565 кубика (ECU-то е скалирано за тях) и TGV delete.

Пон Ное 21, 2016 9:17 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Яну 25, 2014 9:52 pm
Мнения: 186
Местоположение: София
Автомобил: Outback '03 B12 EJ251 E-4AT
Рейтинг: 182
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
В такъв случай абсолютно нищо от написаното по-горе от мен не важи.

Пон Ное 21, 2016 9:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 819
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 459
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А аз не помня какво имах предвид :D Неам акъл за 50 стотинки. Трябва да прочета пак темата току виж се сетя :(

Чет Яну 05, 2017 10:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 23, 2012 4:17 pm
Мнения: 476
Местоположение: София
Skype: alx_csl
Автомобил: '97 Fiat Palio '97 Legacy BG 25D AT
Телефон: 0886738903
Рейтинг: 396
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
69 Performance Bulgaria
In association with MONSTAKA - SIEA
Ogosta 1 street
Sofia
Bulgaria
1124
Bulgaria
Tel: +359 88 975 3855
Email: shimbo1987@gmail.com
Website:www.69performance.com

от официалната страница ми дава линк към екутек тунер за България, някой нещо да знае?

Пон Ное 13, 2017 2:23 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 47 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Yahoo [Bot] и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор