Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Съб Юни 23, 2018 4:09 pm



Отговори на тема  [ 239 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
 Проект EJ22T 
Автор Съобщение

Регистриран на: Сря Юли 15, 2009 8:17 am
Мнения: 169
Рейтинг: 201
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
"close deck" - ка в процес на разработка.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Нед Окт 23, 2016 8:31 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 967
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 555
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мето, я обясни за монтажа, че ми е интересно чисто информативно. Ще го изстудявате ли, когато монтираш "разпънката"? Имам предвид дали ще е толкова фино.

Пон Окт 24, 2016 9:30 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 15, 2009 8:17 am
Мнения: 169
Рейтинг: 201
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Най вероятно ще се наложи истудяване. Плочите са с контура на отнетия материал от блока, минус някоя стотна спрямо стандартите за допуски и сглобки.

Пон Окт 24, 2016 5:32 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 967
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 555
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Така ще е доста добре с изстудяването. Тогава трудно ще мръднат после..

Пон Окт 24, 2016 7:31 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 1588
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94 ; D15Z3
Рейтинг: 203
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Каква е разликата с т.н. блок гард?
примерно: https://www.vmsracing.com/products/icem ... air-filter
Това е по-дебело или реално е точно такова? :-?
Изглежда сериозна работа :good: :bow:
Много ми е любопитно колко ще устиска :pardon: :beer:

_________________
http://www.hostit.bg/

Пон Окт 24, 2016 8:10 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 14, 2009 11:37 am
Мнения: 1884
Местоположение: София
Skype: JBLmusic
Автомобил: Impreza3.3 Impreza H6T Subaru SVX
Рейтинг: 557
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Това от линка е 10.4мм, а на Мето от проекта е 15мм.
Да го кажем така: Ще устиска толкова много, че ще се износят буталата и сегментите преди да се спука цилиндъра.
Все пак това си беше един доста скъп и успешен експеримент, който доказа колко може да издържи опън дек 2.2 на 480кс и 50000км. Бих казал, че 2.5 атмосферен духа гарнитури по - често :)

_________________
1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару.
Тенчо Владев-0896404074

Пон Окт 24, 2016 9:38 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Сря Юли 15, 2009 8:17 am
Мнения: 169
Рейтинг: 201
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
След обиколка на доста металообработващи машини в София блока вече е готов :beer:


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Сря Ное 02, 2016 9:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 3912
Местоположение: София
Рейтинг: 889
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Какъв вид алуминий използвахте?

Чет Ное 03, 2016 7:07 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 15, 2009 8:17 am
Мнения: 169
Рейтинг: 201
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
AL 7075 Т651.
Щом там където го ползват върши работа, несъмнено в това си приложение е най доброто ;)

Чет Ное 03, 2016 7:35 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 967
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 555
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ахахах това е алуминий за самолетостроенето бе луд :D

Чет Ное 03, 2016 7:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 3912
Местоположение: София
Рейтинг: 889
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
vizor написа:
ахахах това е алуминий за самолетостроенето бе луд :D


Че той самолета си прави, нищо че е комби олд таймър

Чет Ное 03, 2016 8:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2101
Местоположение: plovdiv
Skype: petko-grozdanov
Автомобил: autback3.0h6 2001.
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 630
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
metopetrov написа:
След обиколка на доста металообработващи машини в София блока вече е готов :beer:

Нека снимките и проекта намерят приложение в темата ,,Как да не духват нашите гарнитури,, =D> Мето.

Чет Ное 03, 2016 8:36 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 997
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 747
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Само въпрос колега: ако се гонят такива коне не беше ли добре да се набият и нови ризи? След тази процедура ще стане вече доста сложно.
Иначе капачките за достъп са станали супер :good:

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пет Ное 04, 2016 7:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 14, 2009 11:37 am
Мнения: 1884
Местоположение: София
Skype: JBLmusic
Автомобил: Impreza3.3 Impreza H6T Subaru SVX
Рейтинг: 557
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Че тя си изкара 50000км с опън дек блока на 1.7 бара с GT3076R и 470кс.
Сега просто ще може да си чукне 500кс без да се притеснява за блок.
И все пак това е един много скъп експеримент, към който не бива да опитвате сами вкъщи! :giggle:

_________________
1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару.
Тенчо Владев-0896404074

Пет Ное 04, 2016 11:54 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 997
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 747
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Радвам се. Нека изкара поне още 300 000.
Идеята ми беше, че тази плоча с тази дебелина ще увеличи температурата на цилиндъра около ГМТ. Стоковите гилзи са доста тънки и при по-голямо прегряване се пукат поради факта, че заради плочата вече няма как да се разширяват свободно. От механична гледна точка по-дебела плоча би решила проблема с дишането на цилиндрите, но от термодинамична гледна точка се разчита вече само на главата да охлажда адекватно цялата горна част на цилиндъра.
Някой ще каже - плочата е от алуминий, който е доста температурно проводим, а чугуна не е. В топлотехниката обаче на коефициента на топлопроводност на материала се разчита предимно за уеднаквяване на температурното поле при нагряване. За отнемане на топлина се разчита на средния коефициент на топлопредване, в който значение има охлаждащият флуид, скоростта му и контакта му с тялото.
Според мен (лично мнение) най-голям ефект от затварянето на водното пространство би имало при съчетание на корави чугунени ризи (7+ мм) и тънка плоча (6-8 мм).

Все пак се надявам всичко да е ОК и много 500+HP на колегата.
Успех :beer:

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
 11

Съб Ное 05, 2016 8:38 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 15, 2009 8:17 am
Мнения: 169
Рейтинг: 201
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Радвам се. Нека изкара поне още 300 000.
Идеята ми беше, че тази плоча с тази дебелина ще увеличи температурата на цилиндъра около ГМТ. Стоковите гилзи са доста тънки и при по-голямо прегряване се пукат поради факта, че заради плочата вече няма как да се разширяват свободно. От механична гледна точка по-дебела плоча би решила проблема с дишането на цилиндрите, но от термодинамична гледна точка се разчита вече само на главата да охлажда адекватно цялата горна част на цилиндъра.
Някой ще каже - плочата е от алуминий, който е доста температурно проводим, а чугуна не е. В топлотехниката обаче на коефициента на топлопроводност на материала се разчита предимно за уеднаквяване на температурното поле при нагряване. За отнемане на топлина се разчита на средния коефициент на топлопредване, в който значение има охлаждащият флуид, скоростта му и контакта му с тялото.
Според мен (лично мнение) най-голям ефект от затварянето на водното пространство би имало при съчетание на корави чугунени ризи (7+ мм) и тънка плоча (6-8 мм).

Все пак се надявам всичко да е ОК и много 500+HP на колегата.
Успех :beer:


За момента всичко е ОК и двигателя е вече сглобен и работи. Предстой разработка и след това ще видим колко ще устиска с "нормалните" натоварвания на стария блок ROFL .


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Нед Ное 06, 2016 8:38 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 11, 2009 4:49 pm
Мнения: 416
Местоположение: София
Автомобил: Forester S-turbo '02
Рейтинг: 141
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Е 'що не завърши ъпгрейда до край? :)
Прикачени файлове:
15419369243_b2732dc53c.jpg


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
"Животът е като стълба в кокошарник.....къс и осран!"

Нед Ное 06, 2016 9:14 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 15, 2009 8:17 am
Мнения: 169
Рейтинг: 201
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако беше крив "тунела" и това щях да направя, така става по сериозно знам. Надявам се да няма следващ път в който пък там да се прояви проблем.

Нед Ное 06, 2016 9:32 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 15, 2009 8:17 am
Мнения: 169
Рейтинг: 201
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
След монтажа на по "усилени" стабилизиращи щанги и прелитане на един остър легнал полицай резултат беше две счупени алуминиеви предни биалетки.
Това доведе до развитието на този така или иначе слаб детайл от окачването на субару по принцип с нещо по "дурако устойчиво" за нашите пътища.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Нед Мар 11, 2018 8:08 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 239 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 8, 9, 10, 11, 12

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор