Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пон Авг 20, 2018 4:13 pm



Отговори на тема  [ 196 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
 Автоматични скоростни кутии - перформънс/настройка/проблеми 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 977
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 555
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Бате ти какво искаш да сменяш :D Недей бара там.. смени само "филтъра" в картера и му викай както искаш вече :D

Пон Яну 29, 2018 9:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 156
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Legacy III SW 2.5 2000 AT LIMITED
Рейтинг: 62
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
vizor написа:
Бате ти какво искаш да сменяш :D Недей бара там.. смени само "филтъра" в картера и му викай както искаш вече :D


Ха-ха-ха ми бате Вие му викате грешно цедка.Затова Ви пратих кое е цедка и кое филтри щото не става ясно за обикновеният човек ;-).

Пон Яну 29, 2018 9:24 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 3968
Местоположение: София
Рейтинг: 897
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ще ти плесна един бан че ни губеш времето младеж. :D
Тъкмо да имаш време да почетеш, че си бърз в писането ама ти куца знанието, но за сметка на това си убеден.
Дразнеща комбинация...

Това дето си пльоснал като снимка е трансферната трътка на кутията, и няма нищо общо с клапанното тяло.
Иди в някой сервиз да ти свършат работа и не се коркай толкова.

Тая цедка се чисти, защото е метална сплескана тава с мрежа за филтър.

Пон Яну 29, 2018 9:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 977
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 555
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
zarere написа:
vizor написа:
Бате ти какво искаш да сменяш :D Недей бара там.. смени само "филтъра" в картера и му викай както искаш вече :D


Ха-ха-ха ми бате Вие му викате грешно цедка.Затова Ви пратих кое е цедка и кое филтри щото не става ясно за обикновеният човек ;-).


Добре. Като свалиш "филтъра" го снимай и покажи да видим дали няма да ти стане ясно ... да го кажем, че е "филтър за твърди и големи частици" тип - цедка. ROFL

И не бих го чистил. Тоест.. аз ГО чистих и това беше най-голямата грешка в живота ми след тази, когато реших да си боядисвам сам BBS-ките и да им сваля боята.. сам... с шкурки...

Отидоха толкова обезмаслители и псуване, че ако си бях купил една нямаше дори да я усетя откъм цена.

Пон Яну 29, 2018 9:35 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 727
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 520
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Vmax написа:
Ще ти плесна един бан че ни губеш времето младеж. :D
Тъкмо да имаш време да почетеш, че си бърз в писането ама ти куца знанието, но за сметка на това си убеден.
Дразнеща комбинация...

Това дето си пльоснал като снимка е трансферната трътка на кутията, и няма нищо общо с клапанното тяло.
Иди в някой сервиз да ти свършат работа и не се коркай толкова.

Тая цедка се чисти, защото е метална сплескана тава с мрежа за филтър.

off/
Изведнъж много силно ме засърбяха пръстите да пусна пък аз нагледно некой линк относно що е то трътка, ама да не разводняваме излишно :D

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!
 15

Пон Яну 29, 2018 9:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 156
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Legacy III SW 2.5 2000 AT LIMITED
Рейтинг: 62
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Vmax написа:
Ще ти плесна един бан че ни губеш времето младеж. :D
Тъкмо да имаш време да почетеш, че си бърз в писането ама ти куца знанието, но за сметка на това си убеден.
Дразнеща комбинация...

Това дето си пльоснал като снимка е трансферната трътка на кутията, и няма нищо общо с клапанното тяло.
Иди в някой сервиз да ти свършат работа и не се коркай толкова.

Тая цедка се чисти, защото е метална сплескана тава с мрежа за филтър.


Ей споко де не съм искал да обидя никой просто размишлявах на глас.Мерси много на всичките за полезната за мен информация.Както стана ясно съм доста зле относно колите.Просто това което ми прилича на цедка го пуснах тук ;-)Отново извинявайте без лоши чувства .

Пон Яну 29, 2018 9:47 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 3968
Местоположение: София
Рейтинг: 897
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Няма лоши чувства - майтапя се за бан, но не и за цедката

Пон Яну 29, 2018 9:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 156
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Legacy III SW 2.5 2000 AT LIMITED
Рейтинг: 62
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Vmax написа:
Няма лоши чувства - майтапя се за бан, но не и за цедката


Ясно благодаря отново за полезното инфо на всички :bow:

Пон Яну 29, 2018 9:50 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 3968
Местоположение: София
Рейтинг: 897
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
@zarere

Имаш ли проблем с кутията че си тръгнал по тази пътека?

Пон Яну 29, 2018 10:44 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 156
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Legacy III SW 2.5 2000 AT LIMITED
Рейтинг: 62
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Vmax написа:
@zarere

Имаш ли проблем с кутията че си тръгнал по тази пътека?


Накратко имах теч от семеринга на кутията и има долято 2 литра масло(по един литър dextron 3 на Приста Ойл и един литър пак едно куче марка,защото нямаха читаво от бензиностанцията. И не искам да има вида 3 масла в кутията от които 2 със сигурност куче марка. А и тези филтри не съм ги сменял откакто съм купил колата (от 3 години) и мисля,че ще излезе доста мръсотия.Вeче съм взел 10 литра RAVENOL SU5 ATF Fluid и поръчах от mimo13 навивният и вътрешният филтър и затова разпитвам за кое и как се прави,че от майстори вече се напатих.Искам да купя всичко необходимо преди да отида в сервиз,за да има най-малка вероятност от грешка.Сега търся ако може от някъде и да намеря http://www.lubegard.com/~/C-178/LUBEGAR ... sion+Flush,за да може да се направят нещата както си трябва.Обмислям закупуването и на маслен радиатор,че както четох в темата си е добра инвестиция.

П.С. иначе оправиха теча от кутията със смяната на семеринга с нов.

Пон Яну 29, 2018 10:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 3968
Местоположение: София
Рейтинг: 897
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Няма лошо да я обслужиш качествено, но щом няма проблем не ти трябват добавки и радиатор.
Тази кола не е натоварена термично като 3.0 или 3.3.

Не прекалявай с обгрижването че нали знаеш приказката : if it ain’t broke, don’t try to fix it

Пон Яну 29, 2018 11:01 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 156
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Legacy III SW 2.5 2000 AT LIMITED
Рейтинг: 62
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Vmax написа:
Няма лошо да я обслужиш качествено, но щом няма проблем не ти трябват добавки и радиатор.
Тази кола не е натоварена термично като 3.0 или 3.3.

Не прекалявай с обгрижването че нали знаеш приказката : if it ain’t broke, don’t try to fix it


Принципно си много прав,но поне това с маслата и филтрите искам да го направя така и така съм купил нещата вече :-)

Пон Яну 29, 2018 11:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 156
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Legacy III SW 2.5 2000 AT LIMITED
Рейтинг: 62
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Забравих да пиша,че смениха филтрите и маслото и всичко е точно.Както ми казахте не съм слагал маслен радиатор и добавки.Нямаше никакви стружки или някакви проблеми при отварянето и смяната на филтрите на кутията.Благодаря ви за съветите и насоките.

Вто Юли 10, 2018 4:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 19, 2007 5:08 pm
Мнения: 882
Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru Outback H6, 2006
Рейтинг: 257
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Днес ходих на вилата в Сунгурларския балкан и реших да направя измерване на температурата на АТ. След Сунгурларе посока Бероново има сериозно изкачване около 2.5 км.
Преди изкачването спрях и стартирах FREE SSM. Избрах АТ контролера. Там има две температури за АТ. Избрах ги и бяха следните 72 гр. и 80 гр. Подкарах нагоре и настъпвах колкото позволяват условията - има завои. На върха спрях и показанията бяха 75 и 92 градуса. Избрах ЕКУ-то - температурата на охл. течност беше 95, а на маслото 90 градуса.
Имам монтиран допълнителен охладител на АТ след стоковия. Пътят на маслото е: от кутията - външния филтър (зад акумулатора) - стоковия охладител ( при мен външен, а не във водния радиатор) - допълнителния охладител и обратно в АТ. Аз съм с 5 ЕАТ.

Въпросът е какви са тези две температури за АТ и къде се измерват?

_________________
OUTBACK H6, 2006
MAZDA 2, 2010

Съб Юли 14, 2018 7:44 pm
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 1306
Местоположение: София
Skype: phaze off
Автомобил: Impreza GF EJ 20, Mazda RX-8
Рейтинг: 370
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Имам идея кои са двете грешки от тия датчици, ама къде са сложени...
Code P0710 Transmission Fluid Temperature Sensor Circuit
Code P0937 Hydraulic Oil Temperature Sensor Circuit
Предполагам(само предполагам), че първият сензор е вътре в кутията, а вторият е някъде по пътя на маслото към или от охладителите.

_________________
Cogito ergo sum
Вече не казвам къде и какво работя, стана тъпичко...

Съб Юли 14, 2018 11:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 19, 2007 5:08 pm
Мнения: 882
Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru Outback H6, 2006
Рейтинг: 257
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Гледах диаграми - има температурен датчик на valve bodу. Но коя от двете температури е?
Не видях втори датчик.

_________________
OUTBACK H6, 2006
MAZDA 2, 2010

Нед Юли 15, 2018 9:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 196 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор