Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Вто Дек 18, 2018 8:03 pm



Отговори на тема  [ 6 мнения ] 
 subaru от forester xt в subaru outback 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Окт 15, 2015 10:38 am
Мнения: 72
Автомобил: subaru legacy outback 2007
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Здравейте,

Интересно ми е до колко е възможно subaru от forester 2.5 xt, да се ползва за донор на subaru outback 2.5 2007, като основно питането ми е за:

- Скоростна кутия 5eat;
- Двигател;
- Диференциали;
- Компютър;

*Има варианти с американско outback, но това не е питането!



Subaru Forester XT swap Subaru Outback non-turbo

Сря Сеп 27, 2017 3:54 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 4079
Местоположение: София
Рейтинг: 907
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тегава работа - трябва да се прехвърли цялата инсталация, защото приемника е атмосферен.
По лесно е да обърнеш волан, отколкото да направиш това за което питаш

Сря Сеп 27, 2017 5:48 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1153
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 812
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И от какво ще е тази 5еаt, защото в тези автомобили такава няма

Вземи си американският XT Outback

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Сря Сеп 27, 2017 8:38 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 15, 2015 10:38 am
Мнения: 72
Автомобил: subaru legacy outback 2007
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Благодаря,

Беше ми е интересно, защото както знаем няма Outback XT в Европа, а до колкото знам US кола имат и разлики с частите и не ми се занимава с това + това изборът вече е направен.

Но за двигателя се чудех, защо да не може да се премести от Forester в Outback и да се решат доста от проблемите в това тепърва да изграждаш турбо.

За 5eat, да Forester няма, объркал съм се, но пък H6 имат.

Прехвърлянето на цялата инсталация е тегав вариант, т.е. има хора които биха се занимали с това, но ще излезне скъпо.

Чет Сеп 28, 2017 9:18 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 23, 2012 4:17 pm
Мнения: 507
Местоположение: София
Skype: alx_csl
Автомобил: '97 Palio '97 BG9 25D, '96 BG7 22e
Телефон: 0886738903
Рейтинг: 428
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И аз да се включа.

Няма как да прехвърлиш цялата инсталация от 2.5хт форестър - нито дължини, нито букси, нито местоположение на компоненти, уреди, оборудване съвпадат. Инсталациите минават през различни места, други са бушоните, релетата и т.н. Не е болт он в никой случай, удължаването не е препоръчително и е трудоемко, така, че за да запазиш всичко, което колата има ще е необходимо вграждане на части от турбо инсталацията в атмосферната. На мнение съм, че никой няма да се навие, или ако се навие, ще е за поне 2к лв само за труд, не се знае колко време ще отнеме и дали няма да има някакъв брак по трасето. Отделно само инсталация, еку, имобилайзер, гривна с антена, ключове, ключалки, всичко от ляв волан, едва ли ще намериш за под 500-600лв. Защото десния волан е с различна инсталация и що се касае до инсталация става само за донор на релета, бушони и букси, но не и за важните кабели. А мотор и периферия, магаре, къстъм генерация и сума ти още неща? После ако оставиш твоята 4еат, нали си даваш сметка, че с новите нютони никак няма работи добре. Ако пък сменяш към 5еат, ще е много забавно навързването на управлението на кутията с ВТД и ВДЦ (ЕСП).

Най-лесния и евтин вариант да се извади твоите мотор, кутия и инсталация, след което последната да се разплете, като всичко, касаещо управлението на мотора и кутията се прекъсне и/или извади, а всичко останало се остави, включително заводското еку. Прави се ключ и се изключва ЕСП, защото няма как да продължиш да я ползваш, ако се налага леко се преправя и абс инсталацията. После слагаш турбо мотора, пускат се нови кабели само за неговото управление, слага се второ еку - например една мега 2-3. Някой я пише и получаваш каквото искаш. Забравих - продаваш автоматика и слагаш МТ кутия.

Като цяло мисля, че платформата ти не е добра за това, което си започнал. Аз бих продал тази кола и бих си подсигурил евтин автомобил за времето, през което няма да има кола. После бих си купил купе ляв волан от дизелово б13 с проблемен мотор, тъй като ще е доста евтино и няма да работиш (съсипваш :D ) по кола в движение и имаща добра продажна цена. Пари за купето може да спестиш и ако ти извадят мотора и кутията и си ги вземат я за продаване, я за предаване. После: Вариант 1 - купуваш от щатите инсталация от б13 2.5ГТ или 2.5ХТ. Действително има разлики и в техните инсталации, дори не само в местоположението на оборудването, а и някои допълнителни екстри като налягане и температура на гориво, допълнителни екологии и още и още. Намираш си ej255/7 двигател и свързаните с него неща, решаваш дали мт или ат и действаш. Вариант 2 - купуваш от англия инсталация от б13 jdm турбо, преправя се тук там (всъщност на доста места) и ползваш нея, като в този случай ще трябва да търсиш ej205/7 мотор. Всичко зависи от това какво ще успееш да докопаш.

Всичко от изброените варианти е доста скъпо в действителност, и наистина стои въпроса дали да не се прежалиш и директно да си купиш US 2.5xt Outback, който на всичкото отгоре ще е АТ, каквото предполагам искаш.
Поздрави!

Пет Сеп 29, 2017 12:52 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 15, 2015 10:38 am
Мнения: 72
Автомобил: subaru legacy outback 2007
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Много благодаря за изчерпателният отговор,
Мисля, че ако спечеля пари ще го пробвам, аз лично да си оправя инсталацията, а парите са просто да не работя, хех.
Явно ще си се возя в атмосферката и ще си се кефя на такава каквато е ;).

Иначе,
Всичко изброено е вариант и пск смятам, че ще се прехвърли сравнително лесно, особено окабеляването от моя страна.
А за автоматика, много ме дразни, бях го взел по късмет, а и имаше идея жената да я кара, но май няма да стане, та ръчна ще е супер.

Вто Дек 04, 2018 10:23 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 6 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор