Хай-джека не е лош инструмент, но си е за джипове. Ако попадне близо до колата ти, трябва да си прежалил боята и ламарините, ако и да го връзваш само по джантите - то другаде и не може.
Пък ползването му като лебедка и на всякакви други мощни лебедки трябва да става много внимателно, за да не си тотализираш колата от дърпане под някой кофти ъгъл - възможно е да си изкривиш купето.
Ако варианта каране с компания не те урежда, бих почнал с някакви АТ гуми, евентуално компресор, хубава лопата и някоя ръчна лебедка за зор заман в снежни условия.
За джака ти писах в моята тема, НО като гледах сега клиповете ти си мисля друго? Първо с какви гуми караш?? Ако са летни и прекрасни кал гледай само от асфалта. Сложи си или АТ гуми или карай с по агресивен зимен грайфер гума - рови доста повече на кал и трева. И второто според мен затъваш защото минаваш много леко. И двете ти затъвания калта не е минала ръба на джантата. Ако нямаш подкартерна зашита сложи, и като дойте лошия коловоз с много газ, когато калта е лепкава и мазна инерцията на колата те вади просто се пързаляш. И не се опитвай да избягаш от коловоза, наклона на каналите винаги те вкарва там. По добре се засили малко и влез директно и излез, отколкото да се опитва колата да драпа настрани и да се окопа.
Ето две снимки от едно кално забавление. Тук никой не ме е вадил, излязох си сам
много добри, но определЕно си 1000% прав за коловозите, при второто затъване се опитах да мина отстрани покрай тях от страх да не опра по корем пак ... и се подхлъзнах перфектно централно вътре в центъра на коловоза ... ще слагам догодина живот и здраве лифт кит в сервиза на Любо от София, той ми каза че има такъв кит, докато колегата тук от форума от който предлага и си взех лифт кит за стария ми форестър от него, няма кит за настоящия модел ще сложа защити от долу и определено ще тествам твоята техника с високата скорост!
Хай-джека не е лош инструмент, но си е за джипове. Ако попадне близо до колата ти, трябва да си прежалил боята и ламарините, ако и да го връзваш само по джантите - то другаде и не може.
Пък ползването му като лебедка и на всякакви други мощни лебедки трябва да става много внимателно, за да не си тотализираш колата от дърпане под някой кофти ъгъл - възможно е да си изкривиш купето.
Ако варианта каране с компания не те урежда, бих почнал с някакви АТ гуми, евентуално компресор, хубава лопата и някоя ръчна лебедка за зор заман в снежни условия.
хай джака може да се ползва и за вдигане от зад за теглича, точно за това не го махнах моя теглич, въпреки че е много изкривен надолу и редовно опира само теглича при слизания от разни места Оказа се че моето фори няма отзад никакви safe points за теглене и единствената алтернатива е теглича, въпреки че в интернет масово пишат никога да не те дърпат за теглича, защото топката от горе ставала като куршум ...
Такова чудо (само клипчета съм гледал) би било доста по-безопасно за автомобил от типа на форито. Даже сега като гледам цените се замислих дали да не взема и за аутбека.
ВАЖНО: ако купуваш от алиекспрес напиши на търговеца да обяви стоката за под 45$ за да не ти искат ДДС тука, за стоки под 45 евро не се начислява ДДС и мито ако поръчката е закупена от физическо лице, ако е от фирма винаги начисляват.
Сря Дек 30, 2015 10:53 am
Johnny Bravo
Регистриран на: Нед Апр 13, 2014 4:35 pm Мнения: 225 Местоположение: София
Skype: expert.motors
Автомобил: Forester SH 2.5XS, AT
Рейтинг: 63
ех, да го бях видял по-рано.... Тъкмо се повозихме с жената и бебето по това време до Боровец /пълно разочарование - снега беше по-малко отколкото в Сф/ през Бистрица, Железница, Ярема и обратно... Даже видях оная машина дето те е теглила и се сетих за тебе, ама уви... Другия път
ех, да го бях видял по-рано.... Тъкмо се повозихме с жената и бебето по това време до Боровец /пълно разочарование - снега беше по-малко отколкото в Сф/ през Бистрица, Железница, Ярема и обратно... Даже видях оная машина дето те е теглила и се сетих за тебе, ама уви... Другия път
И аз съжалявам, че не си го видял, здраве да е! Аз направих вчера прехода от Железница до Кокаляне, беше страхотно времето, малко хладно, но иначе много приятно. Пътя е песен за всяко едно субару и ако се избягват няколко опасни коловози ... всичко се минава без никакви проблеми Днес по-късно ще пусна клипчето от разходката, само да го монтирам.
От Железница до Кокаляне на 3 Януари 2016 г., първия сняг от месеци ... тази зима, -10 градуса. Пътя е изключително приятен и лек за всяко субару, но правих редовно "разузнаване" на по-съмнителните коловози ...
Единствения сериозен проблем, е че тази кола с тези зимни гуми (Federal Himalya SUV) е залепена като руска верижна машина за терена, а това е особено пристрастяващо!!!
Като гледах клипчето се стресирах. Не ми се виждаше чак толкоз опасно и аз бих минал без да му мисля много, тоест щях да се натреса. Чак се чудя дали да не си взема вивио, като закъса така мога да го преместя на ръка, или да си го дърпам в ремарке и в такива случаи да тегля легасито
В това време, дали може да се мине този път. Предполагам горе има повече снежец, а и вали, та ако е някоя виелица ме притеснява, че няма да се вижда пътя накъде е, като се излезе на някое било?
_________________ A simple act of caring creates an endless ripple that comes back to you.
ако искаш може да се пробваме двамата, телефона ми го има в темата ... сам няма да тръгна щото до онзи ден валеше яко дъжд и от долу е кал днес много добре се окопах точно в една такава рядка рядка кал, която си седеше под 40 см сняг ... ще пусна клип по-късно днес
Утре и в Петък го дават да превали, та може и пак да не е изсънало много. Иначе Събота ми звучи добре, ако ти е удобно. Само дано успеят до тогава да ми оправят фара
Мога и в неделя, но следобеда чак та затова пиша Събота.
_________________ A simple act of caring creates an endless ripple that comes back to you.