Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пон Авг 20, 2018 10:23 am

Правила за пускане на обяви в раздела


Архив на стари обяви!



Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 2 мнения ] 
 Subaru Outback 2002 H6 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 19, 2014 8:54 pm
Мнения: 213
Автомобил: Outback '10 2.5CVT,Outback '02 H6
Рейтинг: 237
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте,

след 4 верни години дойде момент за ъпгрейд (най-вече от гледна точка на подмладяване от колкото от към пърформънс) и трудно, но отговорно се разделям със “старата баба”. Ето и малко от нейната история:

Юли 2014 на 169 000км (в момента е на 210 000км) е внесена от Швейцария от познатия в общността търговец “Мишо”. След като мина обстоен преглед в STI.BG и Вальо ми представи списък с обичайните дребни неща, купих колата, която и без това ми беше допаднала много още при първия оглед.

Последва обслужване на два транша - основно в STI.BG (включително смяна на ангренажен комплект, тъй като имаше шум от веригите) и малко след това и при Любо, за свещи, преден лагер, гарнитура капак и други дребни неща.

В последствие през годините е стъпвала и при Митака и Краси за разни дребни неща от сорта на смяна на дискове, обслужване на спирачна система, почистване на IACV и дросел, смяна на алтернатор и други…

Влизала е и няколко пъти за боя (брони) след като я намирам задрана на паркинги, а и 2-3 пъти сам съм я драскал от разсеяност.

Има си ново гърне от неръждаема стомана лично изработено и монтирано от Драго (Extreme Tuning), което все още вади добър бас, много по-отворено от сток, но в никакъв случай натрапващо се на дълъг път.

Има и ново радио PIONEER с USB и BLUETOOTH свързване.

Всички неща, които съм сменял съм описал подробно >>>тук<<<, където съм си водил сервизна история през годините.

Има летни гуми Uniroyal RainExpert в добро състояние, купувани нови през 2015 и зимни Falken, също нови в края на 2016. И двата комплекта имат още доста ресурс.

Преди две седмици смених всички биалетки и тампони на стабилизираща щанга (предна и задна ос)

Колата няма газ.

В момента няма нищо крайно належащо за смяна или обслужване. Колата в никакъв случай не е “като нова”, но е действително в много добро състояние. Кара се ежедневно и е единствена кола. Двигателят работи добре, стабилно и без колебания. След 20 000км предстои обслужване на автомата и диференциали. Гарнитурите към двигателя са чисти, никога не е имало индикации за повишаване на температурата. Следил съм я редовно през OBDII буксата - най-високата температура, която съм отчел в разгара на лятото при натоварване (изкачване, по-висока скорост, натоварен) е 96 градуса. Не губи антифриз.




Забележки:
    - Предният люк не се повдига. Задният си работи без забележки, но предният не се повдига при първото натискане. Проблемът е известен - изтъркана е резбата на “леглата” за кабела, където се свързва с повдигачите. Понеже леглата са пластмасови, е слабо място и при малко съпротивление, резбата се гъби. В този контекст, си признавам, че сам си го преебах, понеже с целия си акъл реших да пробвам да повдигна замръзналия люк в разгара на една от по-студените зими, за да видя какво ще стане... Поправката не е сложна или скъпа но ако се прави сам е доста занимавка, от друга страна мотивацията ми да го оправя за изминалото време е била изключително ниска понеже много рядко го ползвам и без това. За 4 год съм отварял люка не повече от десетина пъти.

    - Има лек, но видим теч на масло между скоростната кутия и двигателя предполагам или от уплътнението на картера или от задния семеринг на двигателя, а също и малко от маслоохладителя. Кара се с Ravenol VSI 5W40 и се сменя на около 7000км. От смяна до смяна доливам около 0.7-1 л. Отдавам по-големия разход на горепосочените течове.

    - Съвсем дребни забележки по лака от врати по паркинги и от избеляване в предната част на покрива.

На този етап съм по-склонен да направя отстъпка от цената на бъдещия собственик за люка и течовете от колкото да инвестирам време за логистика по оправянето на дребни проблеми, които така или иначе не съм се организирал да оправя за последните две години.

Като всяко не лошо нещо и това си има цена и в конкретния случай й търся сума в порядъка на 7 6 7 0 лв лв като до тази цифра стигнах:

    - от една страна след проучване на средните цени на подобни коли, които се предлагат в момента нов внос и прибавих приблизителни разходи за привеждането им във вид нормален за движение по пътищата (и извън тях :p)
    - oт друга, след прилагане плоско на формулата 0.5х(ценаПоПридобиване + РазходиПодобренияПрезГодините), което в реални цифри е 0.5x(7200+8051)


Единствено от снимките, гредите на тавана не се продават.
Колата се намира в София в района на Лозенец. Може да се тества и прегледа в сервиз по избор, след предварителна уговорка с мен по телефон и задължително запазен час в съответния сервиз.

Бартер единствено за читав аутбек без газ след 2008, фейслифт b13 или b14 автомат, с доплащане от моя страна, разбира се.


Първите 6 снимки са по-стари, а всички останали са от днес.

СНИМКИ

За контакт 0889 две осем девет пет 99 - Божо
 57

Нед Май 06, 2018 3:17 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 19, 2014 8:54 pm
Мнения: 213
Автомобил: Outback '10 2.5CVT,Outback '02 H6
Рейтинг: 237
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колата е вече при новия си собственик (колегата Noonelololo). Да му е честита, да го слуша много и той да я глези подобаващо :good:

Благодаря за интереса и мненията на всички останали.

Темата може да се архивира.

Сря Май 16, 2018 4:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Темата е заключена, не можете да променяте мнения.   [ 2 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор