Здравейте хора, мина известно време от както се сдобих с така желаното spec b комби и е време да се разделим с старото:)
Пускам първо обявата тук в форума, след 10-тина дена и в мобилето и подобните му.
В момента сме с 3 комбита
и 2 от тях не ни трябват - едното е въпросното легаси 2.0 r - Малко история за тази кола:
Преди около 3 години и нещо мои близки приятели ми я докараха от германия на собствен ход, колата беше в прекрасно състояние за годините си
и без никакви техн. проблеми като изключим омекнали задни амортисьори които са сменени с ОЕМ Kayaba.
През тези 3 години се предаде демпферният маховик и се наложи да го сменя заедно със съединителя преди около 8 месеца ~2000 лв. операция ;(
(Колата не е карана 7 месеца+ и седи в гараж от тогава), редовно е сменяно всичко като консумативи на 10 хиляди км. - масла, филтри и тн.
(масло на заден дифф и скоростна кутия преди 3 хил. км
По мои наблюдения не е прегрявана, аз поне не успях:D Въпреки опитите ми:D Масло почти не гори, и да гори не е мн. аз не правя мн. километри на година като цяло.
Автомобила се кара на бензин (98 препоръчително), няма газова уредба.
Добавени екстри от мене - тъмно фолио на задни врати и багажник (със сертификат който би трябвало да важи и в Гърция и цяла Европа),
Grom Audio mp3 player вързан за CD-то на автомобила (до 2007-2009 г. тези коли нямат USB/mp3 интерфейс)
Ангренажен и пистов ремък + ролки сменени преди година и половина (не помня преди колко км. но колата така или иначе не е карана много),
автомобила дойде при мене на 89000 км. (В момента е на 108378 км.) на собствен ход от Германия,
дали са правени манипулации по километража един бог знае - купена е от автокъща в Германия не от частно лице (1 собственик преди мене).
Летни гуми Nokian Line 17" XL на един сезон които са излизали 1 път на магистрала.
Зимни гуми отново нокиан, обаче добре познатия WR D3 15" на стоманени джанти - зимните са на 2 сезона и могат да се карат още една зима поне
но с едно на ум. - имат много грайфер но ми се струва, че каучука се е втвърдил след 2рата зима с тях.
Като цяло колата е обгрижвана прилично през тези 3 години и половина в мои ръце и не е създавала проблеми като изключим кретенските машинки на вратите
-2 от тях дясно в момента не работят - правих ги веднъж, сега ще ги правя пак или ще поръчам нови преди да я дам на новия собственик.
За повече инфо. относно колата пишете на лични, ако някой има сериозен интерес може да ми звънне за да отговоря на всички въпроси. Последно колата е обслужвана от Пепи в Бояна и Любо сервиз-а в Люлин.
И не на последно място най-голямата екстра е че колата е с изцяло нова боя с оригинален цвят черно с зелена перла. Причината за пребоядисването е падащият лак (за бога не си мийте колите на автомивки с безконтактно - унищожава и без това тънкото лаково покритие!!!!!) и малко паркинг демидж от мен:)
Ще приложа снимки преди новата боя за да видите за какво става въпрос, колата има едно леко ПТП с мене . спрях зимата с 4 км. в час в задницата на едно пежо
което успя да спре на пешеходна пътека до макдоналдс Младост - резултатат беше драскотина и лека пукнатина на предна броня в дясно и слава богу нищо повече,
решението за пребоядисването взех преди да си купя по-мощното легаси и ако знаех, че ще попадна на читава бройка спек б едва ли щях да пребоядисвам старото:D Така че има боя бонус!
Прилагам снимки на автомобила - 1во на сегашния му вид и накрая преди новата боя и с зимните гуми.
Цената която търся на старото скуби-ду е 11500 специално за Субару форума, след 10+дни и по сайтовете с обяви с по-висока цена. Когато я взех преди 3,5 години "Стъпи" на 8000 Euro с докарването от Германия.
п.с. Моля на лични само сериозни хора - не искам да си оставям телефона публично - който има въпроси на лични ще му дам тел. може да пишете и в темата ако искате.
Поздрави!
При желание автомобила може да бъде закаран в всеки сервиз на територията на град София и София област, вкл. тест драйв:)