Правила за пускане на обяви в раздела


Тук е автоматичен и ръчен архив на стари обяви!



Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 5 мнения ] 
 Продавам Impreza WRX GC8 '00 с ГИ 
Автор Съобщение

Регистриран на: Сря Яну 16, 2013 6:28 pm
Мнения: 35
Автомобил: WRX 99
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте,

Дойде време да се разделя с Imprezata - WRX 218 кс, модификация GC8, седан, цвят син, първа регистрация декември 1999 г. Километража показва 201 000 км. Колата е внос от Швейцария, аз съм втори собственик в България, като я карам от края на 2014 г. Колата е поддържана изцяло при Любо, Люлин, газовият инжекцион при Радо. Всички системи по колата работят безупречно, включително шибидах, халогени, дневни, климатик и т.н. Документално колата е напълно изрядна, платен данък, гражданска, преглед, годишна винетка. Ето какво е правено по колата до момента (вероятно много и ще изпусна):

- Преди 30 000 вички течности по колата са подменени – спирачна течност, масло в скоростна кутия и диференциали, антифриз.

- Двигател: Колата е стокови 218 кс. с оригинално турбо, кулер, разтоварващ клапан, скоростна кутия и диференциали. Преди 10 000 км е направена ревизия на двигателя – сменени са с нови клапаните на двигателя, тъй като вследствие на карането с недотам изправен ГИ от предишния собственик, изпускателните клапани сдадоха багажа при мен. Блокът на двигателя не е отварян и буталата не са пипани, тъй като колата не харчи никакво масло и решихме, че няма нужда да го отваряме. При ревизията са сменени абсолютно всички гарнитури и o-пръстени по двигателя, в момента няма никакъв теч на масло! Преди 5000 км. ми протече водната помпа и това наложи преждевременната ѝ смяна, тогава смених профилактично и ангренажния ремък (останалите паразитни ролки не са сменяни). Също преди 5000 км. смених кабели Beru, свещи NGK Platinum, както и бензиновата помпа, която умря отведнъж. В момента колата се кара с Bardahl XTC 5w-40, преди се караше с Motul 8100 5w-40. Изминати са около 6000 км. с Bardahla, като все още не съм доливал и пръчката е над средата, може би до момента на смяна (след 2000 км) няма да ми се наложи да долея масло. (това не ми се е случвало на кола досега).

-Охладителна система: Колата е с по-голям преден радиатор от предишния собственик, а аз добавих и нов термостат Mishimoto, който отваря на 68 градуса, тъй като перката се включваше много често през лятото. С тази конфигурация на охладителната система стрелката на таблото не ми е мърдала независимо от температурите навън, а перките не се включват непрекъснато, както беше преди.

- Изпускателна система: Изпускателната система е направена от Гущера в началото на 2016 г., като е подменено всичко от колекторите на двигателя до крайното гърне. Поставени са и 2 резонатора, тъй като карам колата ежедневно и не исках да ми се размила глава от шум. Крайното гърне вади отличен НЕдразнещ звук и с работата на Гущера по останалата част от изпускателната система, резултатът е боботене, което не е прекалено шумно – ако искаш шум, даваш газ.

- Съединител и скорости: Съединителят е сменен от предишния собственик в България, в момента отделя повече от добре, тъй като аз не пържа колата с гонки, дрифтове и т.н. Не ми се е случвало да ми изпуши и замирише съединител. Скоростната кутия е отлична, всички предавки влизат гладко, диференциалите са тихи при висока скорост и нямат течове на масло. Тази пролет смених горна и долна помпа на съединителя, както и маркуча за високо налягане, който ги свързва. Това със потъването на педала на съединителя е детски проблем при тоези модел, който ме мъчи доста време, докато накрая не го оправи генерално. Помпите са оригианлни, поръчани от Mimo13.

-Окачване: По окачването почти не съм пипал нищо, тъй като не е имало нужда. Сменени са задните биалетки с алуминиеви, както и няколко тампона. Всички машони по каретата са проверени преди седмица и са здрави. Преди година поставих и предна разпънка – по-скоро изгъзица, или поне аз не виждам разлика в поведението на колата.

-Газов инжекцион: Купих колата с монтиран ГИ Фобос, от който към момента не е останало почти нищо. Очевидно скапания ГИ ми създаде множество проблеми, включително и доведо до изгарянето на изпускателен клапан на двигателя и ремонт за хиляди левове. След няколко посещения при Радо, смених дюзите на ГИ-то с най-бързите налични – Baracuda, изпарителят също е сменен с 210 kw., а повечето връзки и маркучи на газта в двигателния отсег са подменени. С тази конфигурация на инжекциона и работна карта направена от Радо , колата вече спи на газ и работи неразличимо, спрямо бензина. Колата не се задъхва при подаване на рязка газ или по баири, натоварвания или висока скорост, няма прекъсвания, превключвания на бензин или впръскване на бензин във високите обороти.

-Спирачна система: Преди около 7-8000 км. смених предни дискове и накладки с ATE, както и задни накладки Textar (оказа, се че ATE нямат накладки и дискове задни за този модел) С тези спирачки колата спира наистина добре (за субару) и смятам, че инвестицията в ATE (или нещо по-добро) е задължителна за тези коне под капака.

- Гуми: Колата се продава с летите джанти от снимката, които са 17 ки. Гумите са Toyo 205/45/ 17, в момента карат 3-ти сезон и са в отлично състояние. Джантите са надрани, тъй като са доста меки.

-Купе и външен вид: През пролетта на 2016 г. Колата е пребоядисана изцяло. Причината за това мое решение, беше един „шофьор“ който с Витарата си се завъртя на релсите на Баучер и срещна левия калник и шофьорската ми врата. В крайна сметка смених тези 2 елемента, но след като не намерих същия цвят, реших да я пребоядисам цялата кола. В допълнение, задните вежди на калниците бяха изрязани и заменени с нови такива. По купето няма други отчетливи ръжди, отдолу също няма сериозно наличие на ръжда, а всички предпазни кори са си на мястото. По предната и задната брони на колата има забележки, които се виждат на снимките.

Цена: 10 500 лв.

Телефон за връзка 0883 485 545 - Димитър

Причината за продажбата на колата е разширяването на семейството и необходимостта от семейно комби, което по думите на жената трябва да вози „по-меко“ и да има повече място за багаж. Всички неща по колата съм ги правил с цел да я карам още доста време и смятам, че следващите 50-60к км сериозен проблем няма да изникне, освен ако някой сам не си го докара, разбира се. Колата може да бъде видяна в сервиз по ваш избор, цената се коментира на място при намерен адекватен аргумент. Тестово шофиране, само при крайно сериозен интерес и по моя преценка на място.

Колата се кара ежедневно, а продажбата не е спешна!

Ето и малко снимки:


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
 15

Нед Авг 20, 2017 9:42 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Мар 21, 2009 11:11 pm
Мнения: 50
Местоположение: sofia
Автомобил: Subaru Outback H6 2003 г.
Рейтинг: -32
Кофти...
Отговори с цитат
Колата изглежда много добре.Желая успех с подажбата и ще завиждам благородно на бъдещия собственик!

Пон Авг 21, 2017 8:04 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Сря Яну 16, 2013 6:28 pm
Мнения: 35
Автомобил: WRX 99
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
9 800 лв.

Нед Авг 27, 2017 9:03 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Яну 16, 2013 6:28 pm
Мнения: 35
Автомобил: WRX 99
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
На 22.09 сменено масло с Bardahl XTec 5w-30, маслен и въздушен филтър. До края на месеца колата ще е с направен ГТП и Гражданска, които ще са валидни до октомври 2018 г!

Нова цена 9 000!

Пет Сеп 22, 2017 8:57 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Яну 16, 2013 6:28 pm
Мнения: 35
Автомобил: WRX 99
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Продадена, честито на колегата! Обявата е за триене

Вто Окт 03, 2017 10:48 am
Върнете се в началото
Профил
Темата е заключена, не можете да променяте мнения.   [ 5 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор