Здравейте, колеги!
Пускам колата за продажба. Ще я обява първо тук за една седмица и после ще пускам обяви по сайтовете. Колата е от Англия с десен волан!
История:
Имам колата от 03.02.2017г. Купих я от Ямбол на 82500 мили, сега е на 89500. Това, което знам е, че мотора е ревизиран, сменен е ангренажен комплект и турбото е рециклирано.
При ремонта на мотора е сложен блок от Forester. Това че блока е сменен го разбрах на каналите в КАТ - човека беше пропуснал да ми го каже. Вече номера на двигателя май не е задължителен реквизит,
но тогава ми се наложи да търся начин да си регистрирам колата. Ремонта на мотора е правен от хора с опит, работещи в един от специализираните сервизи за Субару в София. Видях се с тях заради блока.
Беше с турбо таймера, буустметъра и газов инжекцион, който съм регистрирал в талона.
Какво е правено по колата от мен:
- на ден първи в София разпрах едната гума и взех 4 Michelin Primacy Alpin 205/55/17 (Гуми Богоров / 04.02.2017)
- пълен чек (Sti.bg / 06.02.2017)
- смяна на казанче на разширителен съд (Имерия Люлин / 18.03.2017)
- смяна на задни накладки (сам / 25.03.2017)
- смяна на водна помпа (Sti.bg / 29.05.2017)
- смяна на семеринги на р. валове (Sti.bg / 29.05.2017)
- промивка на водна с-ма и смяна на антифриз (Sti.bg / 29.05.2017)
- смяна на гарнитури капаци клапани (Sti.bg / 28.06.2017)
- смяна на гарнитура на маслоотвод на турбина (Sti.bg / 28.06.2017)
- смяна на водни маркучи със силиконови (Sti.bg / 28.06.2017)
- ремонт на халогени (Sti.bg / 28.06.2017)
- 4 летни гуми Michelin Primacy 3 205/55/17 (Гуми Богоров / 05.07.2017)
- диагностика и ремонт на кабел заради грешка с горивна помпа (Владо Люлин / 25.07.2017)
- смяна на кормилни накрайници и маншони (Subaruland / 22.02.2018)
- смяна на масло Redline 10W40 (Subaruland / 22.02.2018)
- изрязване и изграждане на задни калници отвътре (Любо Радомир / 30.04.2018)
Общо взето съм вложил над 3000лв и за извършените ремонти пазя документи.
Какви проблеми има:
Проблема на колата е в скоростите. На старата ми Impreza се сблъсках с виско-муфа и съм рециклирал. Очаквах да се появи подобен проблем и с тази,
като задържане или нещо подобно. Това обаче не се е случвало и си казвам може пък да имам късмет и виско-муфата да е здрава. Е
да ама не - оказа се, че първо започва да задържа, след това изпуска тотално и все едно я няма. Както разбрах впоследствие превъртането на едно
колело във въздуха е признак за това. Накрая виско-муфата се раздува, бута една зегерка в скоростите и става красота.
Е това се случи - прескочи нещо 2-3 пъти в рамките на няколко дни и като отидох в Subaruland картинката се изясни. Вариант е да се търсят скорости от WRX или още по-добре от Forester 2.0 Turbo.
Няма и климатичен радиатор защото в Sti го свалиха заедно с една проблемна тръба, която се беше заварила и така си остана липсващ.
Защо я продавам:
В момента съм ангажиран с други неща и нямам нито време, нито средства да търся скорости и да се занимавам с това. Затова обявавам колата да се продава.
Преди две седмици, след като разбрах какъв е проблема я прибрах и не я карам, но е в движение и може да се пробва. Давам и комплект хубави зимни гуми.
Цена: 5500лв
Тук има снимки:
https://mega.nz/#F!f5QWmCrR!OAtvwkjIM45ZzDtqnxabXwЗа всякакви въпроси:
Тел: 0884 04 11 76 (имам Viber)
Skype: na4o0607
email:
[email protected]