Привет,
След дълго умуване разума надделя и реших, че е време да се разделя със Суби. Причината е нов Супърб, който карам от септември миналата година. И тъй като зимата мина, а ако наближи следващата може пак да размисля то явно сега е момента за раздяла.
Автомобила купих (с безценната помощ на Боян – Bat Bubi) от Германия 11.2011г. на 61000км за 7000 EUR с налична пълна документация (сервизна книжка, гаранционни условия, инструкция за експлоатация и т.н.) и с два ключа.
Автомобила е каран само от мен и поддържан единствено в оторизирания сервиз на Субару във Варна до момента, в който бе закрит, а след това в сервиза на Миро (бивш служител на Субару Варна). Колата е карана само с качествени масла (5W/40 Енеос Сустина, а последните три смени са с 5W/40 на Редлайн), които са сменяни през не повече от 8000км. Маслото на кутия също сменях на интервали значително по-къси от предписаното само с оригинално на Субару.
За времето, в което я притежавам по автомобила са сменени предни полуоски, торк конвертор, задни биалети, кормилни накрайници, задно гърне, спирачни дискове, накладки на няколко пъти и предписаните от производителя консумативи при обслужване (масло ДВГ, масло АТ, масла на преден и заден диф., антифриз, спирачна и хидравлична течност, ремъци, ролки, филтри и т.н.) Преди три години при смяната на антифриза профилактично промих радиатора.
Допълнително са поставени:
- заден парктроник (Поставен е от предишният собственик в Германия и представлява лента залепена от вътрешната страна на бронята, сигнализацията е само звукова)
- 2DIN JVC аудио с bluetooth и връзка с телефон
- Борд компютър (вижда се на снимките)
Автомобила е оборудван с комплект зимни гуми DUNLOP WINTERSPORT 3D с DOT 4611 и летни UNIROYAL RainExpert с DOT 0312. Зимните са в добрo състояние и могат да изкарат още 1-2 сезона. За летните това вероятно е последен сезон.
Всичко по автомобила работи, ДВГ не харчи и грам масло. Никога не ми се е налагало да доливам, а при всяка смяна нивото на маслото е в зоната на максимума. Окачването е стегнато без хлопане и тракане. Автомобила е оборудван с оригинален теглич на Субару, но аз не съм го ползвал нито веднъж.
Салона е в отлично състояние. По кожата няма нито протрито, нито прокъсано.
Има външни забележки причинени от невнимателно отваряне на врати и други подобни "паркинг” събития.
Въпреки, че след покупката на автомобила отделих сериозно внимание за консервация на купето и подобряване на антикорозионната защита вече в задният край на праговете се е показала ръжда и в бъдеще ще трябва да и се обърне внимание.
От покупката до сега автомобила не е участвал в ПТП, но ежегодно по Каско съм отстранявал разни дребни паркинг деруги.
Изцяло платени са ГО и Каско до 15.11.2018г и данък до края на годината.
Цената е 7000лв., като разбира се е възможен разумен коментар на място.
линк към обявата -
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7a8zdx