Гущера имаШЕ на неговата кола. Наскоро като го виждах, каза, че е сложил ксенон, че му изгоряла едната лед.
Каза, че е взел от най-евтините и затова и са изгорели за под година.
Имало по-скъпи (примерно 60лв/бр), които издържали повече - по инфо от този от който ги е взел (до сервиза на Любо в Люлин има магазинче за ледове).
Не съм ги виждал новите, че да направя сравнение...
Аз се чудя и заради светенето и заради горенето
Като сложих ксенон при мен, не светеше много по-добре от обикновена крушка, а найт брейкър определено е по-добре от ксенон H4. Хубавото беше, че никой не ми светкаше с тези (има едни за H4 специално - 1 крушка и ел. магнит изтегля ламаринката, която ограничава отгоре дългите да светне целият фар).
В момента съм с обикновени, че единият ксенон изгоря и ме домързя да вземам нов и ми е ОК след ксенона - т.е. голяма разлика няма.
При ксенона (предполагам и при леда ще е така, заради по-малката дължина на вълната /висока К температура на светене/) иска фара да е чист, иначе не свети като хората. Да не кажа, че ако е доста кален (през зимата като се изкаля) и стават на свещи, докато не го измиеш (т.е. без пръскалки на фаровете не е гот).