Автор |
Съобщение |
sk67
Регистриран на: Съб Фев 27, 2010 6:11 pm Постове: 770
Автомобил: Lifted FORESTER MY98, SF5-S10
Рейтинг: 67
|
Предлагам комплекти за повдигане на окачването /Suspension Lift Kit/. Повдигането увеличава пътния просвет и ще подобрява общата геометрична проходимост на автомобила. Повече проходимост извън асфалта и по пресечен терен ще ви даде още възможности за излети, риболов и пътешествия. Данни за ъгли и клиренс на повдигнат автомобил с 5 сантиметров комплект можете да видите на скицата по-долу.* Този типоразмер и близки до него не изискват замяна на спирачни маркучи, жила или други детайли.** След монтажа се изисква задължителен реглаж на предно и задно окачване. Базовият лифтинг комплект включва -фланци за стойките „макферсон”- предни -фланци за стойките „макферсон”- задни -подложки за задните носачи -всички нужни за монтажа скрепителни елементи. Пълният комплект включва допълнително и подложни втулки със скрепителни елементи за стойките на задната реактивна щанга /липсват на снимката/. Комплектът е приложим за FORESTER SF5-S10*** Също за FORESTER S11, IMPREZA G10, IMPREZA G11, LEGACY B12 , но след допълнително уточнениеЦена за пълен комплект типоразмер 5 см – 250 лв.**** Доставка и плащане – по куриер с наложен платеж. Разходи за доставка – за сметка на получателя. За уточнения на приложимост, срокове и поръчки, моля на лични съобщения или на този адрес [email protected]Ако е необходим телефон за бърза връзка ще предоставя на ЛС или в кореспонденция. Прикачени файлове: Subaru Forester SF5 S10.jpg Прикачени файлове: BazovKomplekt.jpg ------------------ * За сравнение погледнете приложен файл с данни за други марки ** Комплектът е изпробван и монтиран на собственият ми автомобил. Добре е да се уверите, че при предходни ремонти на автомобила ви не са били подменяни части с такива от други модификации, които могат да се окажат по-къси, като например полуоски или спирачни маркучи. *** Модификацията на автомобила си можете да проверите по номера на рамата /VIN/ ТУК или ТУК**** Приемат се поръчки и за други типоразмери, а също и за изработка на подобни или други детайли по чертеж на клиента.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Съб Яну 07, 2012 12:18 pm |
|
|
6traka
Изгонен
Регистриран на: Сря Мар 02, 2011 3:11 pm Постове: 349 Местоположение: sevlievo
Skype: cvetomira.marinova1
Автомобил: Subaru Justy-Corsa-UAZ-452-Trabant
Телефон: 0884652407
Рейтинг: -49
|
Супер е китчето,аз съм също за поставянето му добра работа ще свърши.За джъсти 99г намира ли се или е твое производство.Последния чертеж за сравняване на марките уаза доминира по височина,като гледам бая бая е по височак
_________________ авто тенекеджииски,бояджииски услуги на ниски цени
|
|
|
Съб Яну 07, 2012 12:31 pm |
|
|
Becko
Регистриран на: Чет Май 19, 2011 3:12 pm Постове: 273 Местоположение: Владая, Сф; Ст. Загора
Автомобил: Субару Джъсти 1.3 4WD '96
Рейтинг: 9
|
И аз искам да попитам за Джъсти 96 г. дали може да се намери?
_________________ "IT'S BETTER TO LIVE ONE DAY AS LION THEN THOUSAND YEARS AS SHEEP" LATIN PROVERB
|
|
|
Вто Яну 10, 2012 11:04 am |
|
|
sk67
Регистриран на: Съб Фев 27, 2010 6:11 pm Постове: 770
Автомобил: Lifted FORESTER MY98, SF5-S10
Рейтинг: 67
|
За Джъсти не разполагам с чертежи, но ако можете да предоставите ще проверя възможностите за изработка.
|
|
|
Вто Яну 10, 2012 11:50 am |
|
|
Becko
Регистриран на: Чет Май 19, 2011 3:12 pm Постове: 273 Местоположение: Владая, Сф; Ст. Загора
Автомобил: Субару Джъсти 1.3 4WD '96
Рейтинг: 9
|
sk67 написа: За Джъсти не разполагам с чертежи, но ако можете да предоставите ще проверя възможностите за изработка. Колега ще се пробвам да ти ги пратя по мейла или да ги споделя по DOX-а, но дай все пак скайп ако нещо се обърка
_________________ "IT'S BETTER TO LIVE ONE DAY AS LION THEN THOUSAND YEARS AS SHEEP" LATIN PROVERB
|
|
|
Вто Яну 10, 2012 12:09 pm |
|
|
BAlexandrov
|
6traka написа: Последния чертеж за сравняване на марките уаза доминира по височина,като гледам бая бая е по височак Чети по-внимателно
|
|
|
Вто Яну 10, 2012 12:40 pm |
|
|
6traka
Изгонен
Регистриран на: Сря Мар 02, 2011 3:11 pm Постове: 349 Местоположение: sevlievo
Skype: cvetomira.marinova1
Автомобил: Subaru Justy-Corsa-UAZ-452-Trabant
Телефон: 0884652407
Рейтинг: -49
|
BAlexandrov написа: 6traka написа: Последния чертеж за сравняване на марките уаза доминира по височина,като гледам бая бая е по височак Чети по-внимателно Да де ама си мислех че чертежа сравнява марките по височина,или е за самите параметри.Светни ме ако може
_________________ авто тенекеджииски,бояджииски услуги на ниски цени
|
|
|
Сря Яну 11, 2012 2:22 pm |
|
|
sk67
Регистриран на: Съб Фев 27, 2010 6:11 pm Постове: 770
Автомобил: Lifted FORESTER MY98, SF5-S10
Рейтинг: 67
|
Въпросът е, че след повдигането Форестъра става с клиренс 22 см - колкото на УАЗ–а и приблизително колкото на Мицубишито и Тойотата, които по тази картинка са 22,5 см. Тоест с един относително нисък разход, колата може да има почти същата геометрична проходимост, както на специално конструираните за висока проходимост автомобили. Това не превръща Форестъра в автомобил със свръхвисока проходимост, но във всички случаи увеличава възможностите му - при това без да поставя под въпрос шосейните му качества. Човек може комфортно и бързо да пътува по асфалта и без да се притеснява особено, да излезе от него когато иска, да отиде на излет сред природата или да посети интересни места без да се страхува, че няма да може да се върне.
|
|
|
Сря Яну 11, 2012 3:10 pm |
|
|
phantasm
Регистриран на: Нед Яну 30, 2011 6:49 am Постове: 414 Рейтинг: -51
|
Здрасти, колко инча е лифт кита, мисля че е 2". За ЛЕОНЕ EA82Т предлагаш ли интересува ме дори 4"?
|
|
|
Чет Яну 12, 2012 9:22 am |
|
|
sk67
Регистриран на: Съб Фев 27, 2010 6:11 pm Постове: 770
Автомобил: Lifted FORESTER MY98, SF5-S10
Рейтинг: 67
|
phantasm написа: Здрасти, колко инча е лифт кита, мисля че е 2". За ЛЕОНЕ EA82Т предлагаш ли интересува ме дори 4"? 1 инч = 1 цол = 1 дюйм = 25.4 милиметра = 2.54 сантиметра Така, че 2”=50.8 милиметра = 5.08 сантиметра Във връзка с това базовият комплект може да се нарече 2 инчов с определен допуск. За ЛЕОНЕ не разполагам с чертежи на подложките, но ако можете да предоставите ще проверя възможностите за изработка.
|
|
|
Чет Яну 12, 2012 11:32 am |
|
|
phantasm
Регистриран на: Нед Яну 30, 2011 6:49 am Постове: 414 Рейтинг: -51
|
Ок мерси за бързия отговор
|
|
|
Чет Яну 12, 2012 11:35 am |
|
|
casisa
Регистриран на: Вто Окт 12, 2010 10:32 pm Постове: 294 Местоположение: kazanlak
Автомобил: subaru leone coupe
Рейтинг: 2
|
колега ти ли ги правиш или ги поръчваш от чужбина
|
|
|
Чет Яну 12, 2012 8:24 pm |
|
|
sk67
Регистриран на: Съб Фев 27, 2010 6:11 pm Постове: 770
Автомобил: Lifted FORESTER MY98, SF5-S10
Рейтинг: 67
|
casisa написа: колега ти ли ги правиш или ги поръчваш от чужбина Не са чужбински, но имат достатъчно качества да се продават и в чужбина
|
|
|
Пет Яну 13, 2012 9:42 am |
|
|
phill
Регистриран на: Чет Май 26, 2011 2:34 pm Постове: 72 Местоположение: Sofia
Автомобил: Forester
Рейтинг: 0
|
sk67 написа: Въпросът е, че след повдигането Форестъра става с клиренс 22 см - колкото на УАЗ–а и приблизително колкото на Мицубишито и Тойотата, които по тази картинка са 22,5 см. Т Новите форита, са с 215мм клиренс без модификация. Т.е 21.5см. Клиренс-а ( просвет-а ), е разстоянието от най-ниската точка до земята. Т.е при УАЗ, тази точка са диференциалите, но шасито е с доста по-голяма височина от земята.
|
|
|
Пон Яну 16, 2012 5:08 pm |
|
|
sk67
Регистриран на: Съб Фев 27, 2010 6:11 pm Постове: 770
Автомобил: Lifted FORESTER MY98, SF5-S10
Рейтинг: 67
|
Да. Поясненията касаят само т.нар. „минимален пътeн просвет” /минимален клиренс/ на модификациите SF5/S10. Данните в таблицата по-горе включват и клиренса при две от най-уязвимите точки - картера на двигателя и задния диференциал.
|
|
|
Пон Яну 16, 2012 5:37 pm |
|
|
1040
|
Здравейте, колеги, На някой да му се е случвал подобен неприятен инцидент с биалета предна? Тази я свалих от повдигнато с 5см легаси MY00. Колата имаше само подложки над амортесьорите.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ 1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару. Тенчо Владев-0896404074
|
|
|
Пон Яну 16, 2012 9:35 pm |
|
|
Pacone 4X4
Регистриран на: Пон Фев 09, 2009 5:45 pm Постове: 2159 Местоположение: София
Автомобил: Subaru OBK 2.5 SVT 2011
Телефон: 0888492747
Рейтинг: 248
|
Ми то за това при повдигане се отпуска цялото окачване и после реглажче...иначе така става...нищо не нормално, повечко и идва натоварването...особено на задните с над 3-4см повдигане...
_________________ Subaru Outback 3.0 2002, Subaru Outback 2.5 2011 Пламен Маринов
|
|
|
Пон Яну 16, 2012 11:26 pm |
|
|
1040
|
Според мен е повече от препоръчително да се пуска предния мост надолу с металните подложки. За отзад незнам ква е хавата за да си дойде стабилизиращата на мястото.
_________________ 1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару. Тенчо Владев-0896404074
|
|
|
Пон Яну 16, 2012 11:37 pm |
|
|
Pacone 4X4
Регистриран на: Пон Фев 09, 2009 5:45 pm Постове: 2159 Местоположение: София
Автомобил: Subaru OBK 2.5 SVT 2011
Телефон: 0888492747
Рейтинг: 248
|
Същата всичко да си дойде на мястото!
_________________ Subaru Outback 3.0 2002, Subaru Outback 2.5 2011 Пламен Маринов
|
|
|
Пон Яну 16, 2012 11:45 pm |
|
|
1040
|
_________________ 1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару. Тенчо Владев-0896404074
|
|
|
Пон Яну 16, 2012 11:47 pm |
|
|