Правила за пускане на обяви в раздела
Архив на стари обяви!
|
Страница 1 от 1
|
[ 4 мнения ] |
|
Продава се Impreza WRX 2006, 270hp
Автор |
Съобщение |
Vmax
|
Пускам обявата от името на приятел на покойният ни колега Иво (IvoG) Ще помоля без коментари относно кончината на Иво, темата е само за продажба. И без това е доста неприятно, че такъв човек си отиде толкова млад. За тези, които не са познавали собственика ще кажа, че това беше много свестен, усмихнат и вежлив млад мъж, който си подготвяше автомобила с максимално старание и финанси. Колата е ремапвана от Асен ( Бад Дог ). Монтирана е течна фаза газ, ремапът е съобразен с капацитета на уредбата. Допълнително askeless ще постне данни за ъпгрейдите по автомобила. При интерес - телефон в обявата. Ето малко инфо: viewtopic.php?f=31&t=21044&p=247753#p247753Накратко - истинска кола, с история и доста инвестиции, без скрити проблеми и т.н https://www.mobile.bg/11546511200121213
|
|
|
Сря Фев 27, 2019 7:05 pm |
|
|
askeless
|
Здравейте, аз ще донапиша за тази кола.
Описанието от обявата е доста изчерпателно. Ето го и него: ТЕЧНА ФАЗА VIALLE LPI- работи отлично /над 4500лв. / - Remap правен при Асен (не е прекалено с цел да се пазят скоростите) - Лети джанти 17'' оригинални Субару - 2ри комплект лети джанти 16'' оригинални Субару - Летни гуми на 2 сезона и около 10000км. Federal RS-R 17'' - Зимни гуми на 2 сезона и около 10000км. - Nokian Hakkapeliitta R2 16'' - Ревизирана глава! - Спортни предни спирачни дискове DBA и накладки EBC - Нова генерация - downpipe и крайно проходно гърне - Сменен oil pickup - Уреди 3 бр. - налягане на турбо и температура на главите - Подобрения по окачването: алум. носачи, стаб. щанга от STI, пружини Eibach, амортисьори, тампони на носачи с изместване, тампони на макферсон с изместване и др. + допълнително оригинални пружини от STI. Много добро поведение. - Оригинален сваляем теглич (ползван за пренасяне на велосипеди) - Сменени преди 7000км. : воден радиатор Koyo и маркучи, всички ремъци, ролки и обтегачи, нова маслена помпа 10mm, нова водна помпа затворен тип - сменени преди 3000км. : съединител(феродов, притискателен и лагери), сменени лагери на опашка на скоростна кутия, долна помпа съединител, предна главина, спирачна течност, антифриз, масло и филтри мотор, масло скоростна кутия, масло заден диференциал *Колата се кара с масло RedLine. *Подържана е основно в Субаруленд и Митака. *забележки: Климатикът не е зареден, губи фреона за няколко месеца Колата нямаше ядове с течната фаза и работеше добре. Колата е 2.5 мотора, сток бутала и биели, 565цц дюзи и със сток турбо тд04, караше се на 1,1-1,2 бара със сток кулера за модела - дългия и тесния, не е качвана на дино, мощността вероятно е около посочената. Няма тгв делете, но не съм сигурен дали Асен не ги е изключил, егт мисля че е изключено. Ъппайпа е сток, но без катализатор, даунпайпа е без кат, средна част сток с кат, крайното гърне е сменено, но не е прекалено шумно, генерация ф63. 17ките са сток врх 17х7, ет55, летните гуми са семи слик, по размер отговарящи на 215/45; 16ките са врх класик 16х7, ет53. Ревизирани сток 4 бутални апарати отпред и 2 бутални отзад, дискове предни dba 295x24, задни 290х18, накладки предни и задни Hawk performance street/road, не е track серия. Сменен oil pick, мисля че сложен killer b варианта, нова оем 10мм маслена помпа, с презалепени болтове на импелера. Двигателя беше в перфектно състояние, главите са правени почти веднага след закупуването. Минимален разход на масло, изцяло в нормите, смяна ежегодно дори без да е направил пробега. Масло Редлайн. Ангренажен ко Уредите са depo racing - 2бр за егт на всяка глава, сондите са на хедърите, 3тия уред е комбиниран - бууст метър и налягане и температура масло. Уредите са електронни със сендери и памет, маслото е взето от мястото на заводския датчик. Предните носачи са алуминиеви от бъг седан и разширяват следата отпред с 2см, с обърнати шишове за допълнителен кастър, задните тампони са тип анти лифт кит, като тампона им е whiteline ексцентричен за още кастър. Горните Макферсън тампони са ексцентрични също, whiteline за камбър/кастър. Задна следа не е променяна. Амортисьорите на колата са kyb ultra sr. Eibach пружините понижават 20мм по спомен, другите пружини са оем сти. Предна щанга 20мм, задна 20мм. Опашката на 5мт е със сменени профилактично лагери, муфата не е рециклирана, но не задържа. Съединителя е exedy push type пълен комплект. Водна помпа оем ~aa026 с целия импелер, нови маркучи, нов воден радиатор. В резюме колата е безкомпромисно поддържана, но не е карана много, защото Ивчо основно си караше служебната. Пробег около 8-10к на година. Почти цялата сервизна история се пази в Субаруленд. Промените по окачването и геометрията му не бяха правени колата да е най, а за начина на каране на Ивчо, затова следата отзад беше оставена тясна, с възможно минимален камбър, особено на фона на отпред. Кутията е пазена, Ивчо не правеше драг изпълнения, радваше се на отсечки със завои. Обслужването на климатика с фреон и рингове ще е от порядъка на 120-150лв, като на фона на всичко направено по тази кола , не смятам, че въобще трябва да се коментира. Надявам се наистина някой мераклия да вземе колата, защото си заслужава цената. Поздрави!
|
|
|
Чет Фев 28, 2019 12:01 pm |
|
|
Koksun
Регистриран на: Пет Мар 15, 2019 4:09 pm Мнения: 1 Рейтинг: 0
|
Здравейте,
Аз съм приятелят на Ивчо, който помоли за пускане на обявата тук. Регистрирам се специално за да благодаря на Vmax и Askeless за това, че го направихте и за всички тези технически разяснения, който аз нямаше да мога да направя. С ваша помощ от днес тази прекрасна кола има нов собственик. Той е колега от вашия форум и аз много се радвам, че колата отива в много свестен субару фен. За мен тя има огромна сантиментална стойност и се надявам, че на първо място ще бъде карана с много разум, а след това и обгрижвана така както Ивчо си можеше. Никога няма да забравя когато в един момент му казах "Братле споко, това е само една кола", а той отвърна "Не братле, това не е просто кола, това е крайник от тялото ми...". Последните 10ина месеца колата беше при мен, борейки се с трудното решение да я обява за продажба. Не съм сменял и правил абсолютно нищо по колата, почти не съм я и карал, така че всичко написано от Askeless е актуално и към момента. Имам обещанието от новия собственик, че това ще продължи да бъде мнооооого специален автомобил, обсипван с много внимание и грижи. Пожелавам му да му доставя мноого удоволствие и безавариен път! Още веднъж ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ на всички, които имаха отношение по тази тема!!! Бъдете здрави!
Коко
|
|
|
Пет Мар 15, 2019 4:29 pm |
|
|
bat bubi
|
Понеже и Аз имам отношение към темата тъй като на това готино момче му бях вкарал тази прекрасна бегачка ....с много скръб " Лека му пръст на момчето".....Ивчо беше голям пич и това, което научавам сега ми е малко като гръм от ясно небе....чак сега научавам сори за спама, ма не се сдържах...
_________________ BORN TО RIDE … UNTIL I DIE
|
|
|
Вто Мар 19, 2019 9:20 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 4 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|