Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Нед Дек 17, 2017 11:35 pm



Отговори на тема  [ 107 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Автоматично палене на фаровете след запалване 
Автор Съобщение

Регистриран на: Вто Юли 19, 2016 10:00 am
Мнения: 21
Skype: je4ko0o0o0
Автомобил: Subaru Forester SG
Телефон: 0895019356
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Някой който разбира от ел. схеми , би ли обяснил как да постигна ето този резултат https://www.youtube.com/watch?v=gIthjtp50SI (включен DRL при връткането на контактен ключ и тяхното изключване при пускането на фаровете) . http://www.autofamily.bg/uf/E47/IMG_2831.jpg Само за да пробвам свързах червният кабел към 2ри пин на релето за ляв фар . Мисля за просто решение без скъпи модули с много функции , а най обикновенно реле което да туря и свържа в кутията с бушони. Въпроса ми е понеже дневните светлини са LED мощноста на двете крушки е общо 20W, какво реле и бушони ще ми трябват за да заработи сигурно? Китаеца казва червение кабел да се свърже към 12в след контакт , минуса предполага го взимат от цокала на мигача.
Също какви кабели са ми нужни за да свържа въпросното реле към кутията с бушони ?


https://www.avtochastionline24.bg/bosch/1154790
Това реле върши ли ми работа и ако да кое на кой пин да свържа

от голффорума ми хареса простичката им схема http://forum.vwclub.bg/download/file.ph ... &mode=view


Идеи?

Пон Апр 24, 2017 9:48 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 28, 2012 6:27 pm
Мнения: 69
Местоположение: София
Автомобил: Outback 2.5 AT 2003
Рейтинг: 53
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
bobi161 написа:
Колега, свали си пластмасата под волана, където са ти вътрешните бушони. Отдолу, Субару са си оставили готова букса именно за такъв модул - напасваш твоя по нея и си готов. Ще я познаеш по това, че е голяма и ... празна - чака да бъде запълнена - мисля, че така ще ти е по-лесно...!


Колеги, дали това е въпросната букса?
Прикачени файлове:
Screenshot_1.png


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Чет Ное 23, 2017 9:06 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 15, 2014 3:17 pm
Мнения: 5
Автомобил: Legacy b13 2.5 2004
Телефон: 899961858
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
BAlexandrov написа:
По принцип схемата при Субару е - при контакт фаровете светват, при изключване от контакт - загасват.
Проблемът идва, че при палене те си светят, тока не им стига и премигват леко. За обикновените крушки не е толкова страшно, но с ксенон това е вероятна причина за изгаряне. Затова реших да направя нещо по въпроса - едно реле, което да включва фаровете чак след като запали двигателя, нещо което взимам като сигнал от лампата за зареждане от алтернатора. Там има +12 от едната страна, от другата маса, а когато тръгне алтернатора и той подава +12 и лампата загасва. Схемата е тези +12 да ги подадем на реле което чак тогава пуска масата към релетата на фаровете. Трябва това реле да е малко, защото при първия ми опит с 30А реле се оказа че черпи много ток и лампата на акумулатора остава да мъждука. Сега го направих с малко реле RAS-1215 /1 лв./ и проблем няма. Тоест някъде поне 300 ома съпротивление да има.

Схемата на свързване съм снимал самото реле. Извода на лампата за зареждане не можах да снимам, защото ми падна батерията, но там схемата е вярна - един черно/бял кабел на левия дълъг куплунг на километража е.
Схемите са тук: Headlights, Starting Charging...
http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Le ... 0Diagrams/

Показания кабел на снимката /ограден със синьо/ се прекъсва, идващия край се свързва с черния кабел на релето, а отиващия в буксата - с жълтия. Червения се свързва с извода от лампата на алтернатора - извежда се от кабелчето и и се пуска покрай волана надолу.

Толкова. Дори и аз /като неспециалист/ се справих за половин час.

Пет Дек 01, 2017 9:58 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2046
Местоположение: plovdiv
Skype: petko-grozdanov
Автомобил: autback3.0h6 2001.
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 606
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Vami написа:
На първата картинка ясно се вижда, но все пак. Общия край е от към маса (Е). Постоянно затворения е свързан към късите, така при не задействано реле, схемата е като оригиналната. Постоянно отворения край е към дългите. При задействане на модула, се включват релетата, отпада масата на късите и дава маса на дългите. В същото време на 1 и 2 се подава + и светват само дългите независимо от положението на лоста за къси и дълги.
Това е при Legacy и Outback 2004-2009, при предишните модели не знам как е схемата за къси и дълги.

Ето тук добавям и преработената и оригиналната схема, за да е по ясно какво съм направил.
Изображение Изображение

Тук колегата точно е обяснил схемата на работа.

Пет Дек 01, 2017 2:31 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 21, 2012 1:12 pm
Мнения: 189
Местоположение: София
Автомобил: OUTBACK H6 `02
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
maistora_1 написа:
bobi161 написа:
Колега, свали си пластмасата под волана, където са ти вътрешните бушони. Отдолу, Субару са си оставили готова букса именно за такъв модул - напасваш твоя по нея и си готов. Ще я познаеш по това, че е голяма и ... празна - чака да бъде запълнена - мисля, че така ще ти е по-лесно...!


Колеги, дали това е въпросната букса?
Прикачени файлове:
Screenshot_1.png


Съжалявам, че толкова късно се включвам, но едва сега забелязах питането - да, това е буксата!
Гледам Божо е добавил хубава идея за случай, когато модула си няма вградено изчакване по време - моят не пали веднага фаровете, а след няколко време /т.е. вече съм запалил мотора/, обаче не съм го мерил колко е - като се сетя да проверя, ще опиша.

Вто Дек 05, 2017 11:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 28, 2012 6:27 pm
Мнения: 69
Местоположение: София
Автомобил: Outback 2.5 AT 2003
Рейтинг: 53
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
bobi161 написа:
Съжалявам, че толкова късно се включвам, но едва сега забелязах питането - да, това е буксата!


bobi161, а можеш ли спрямо тази букса да ми кажеш, как се връзва модул DRL 4S Minus примерно: http://cardrl.eu/CarDRL4S_Minus.pdf
Мерси предварително!

Сря Дек 06, 2017 9:49 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 21, 2012 1:12 pm
Мнения: 189
Местоположение: София
Автомобил: OUTBACK H6 `02
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
За съжаление не мога колега - моя модул го връзва техник, а аз само гледах какво прави.... преди близо 4г. и спомен дълбок не намирам по въпроса :-? . Освен това твоят с много екстри - моят е по-семпъл :pardon:
Иначе днес обърнах внимание, че не пали фаровете, докато не запаля колата, а след запалването има изчакване до 5с. и следва плавно палене на ксенона, но плавността може би да е от модула на самия ксенон.

Сря Дек 06, 2017 10:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 107 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор