Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 9:12 pm



Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
 Развалена резба за монтаж на обтяжната ролка /решение+снимки 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 15, 2013 6:14 am
Мнения: 104
Местоположение: София
Автомобил: Jeep WJ 4.7 '99
Рейтинг: 37
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Здравейте,

Реших и аз най накрая да си сменя агнренажа на новопридобитото Легаси. Още при развиването на ролките ми направи впечатление, че за разлика от всички останали болта на
обтяжната ролка не изпука леко и да охлаби, ами се завъртя трудно дори при развиването... После се оказа ,че мизерниците са навили по-дълъг болт за да стегнат на останките от резба по-навътре,но и те бяха вече история. Доста се почесах по главата и накрая реших - ще си направя една втулка която да завия в блока и в която да се завие оригиналния болт от комплекта на обтяжната ролка. Идеята ми беше да не е късъсм решение,а на следващата смяна да нямам проблеми и да сли сложа просто новата ролка болт он. Трудносите бяха главно при разпробиването за новия размер резба - външната резба на втулката по спомен стана 14х1.5. Махнах водния радиатор, но мястото пак беше много малко и бормашината едвам влизаше, камоли с бургия отпред. Взех си 12мм свредло и го подкъсявах няколко пъти докато не остана огризка с дължина от около 20тина мм :) . Накрая успях да разпробия, започвайки леко под ъгъл , тъй-като нямаше как да махна радиатора на климатика - за да не избяга фреона. После драмата беше с навиването на резбата, понеже въртока опираше във всяка изпълналост по фасадата на двигателя...както и да е и тва мина. Взех си от стругаря втулката, намазах я със течен метал на Bison и стегнах. на другия ден си продължих със монтажа на новия ангренажен комплект както си е по учебник :) Прилагам няколко снимки от процедурата.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Dirt Every Day
 16

Пет Май 03, 2013 11:32 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 27, 2010 6:11 pm
Мнения: 770
Автомобил: Lifted FORESTER MY98, SF5-S10
Рейтинг: 67
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
=D> =D> =D>
Поздравления за находчивостта и упоритостта!
:good: :good: :good:

Пет Май 03, 2013 6:58 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 14, 2012 11:05 pm
Мнения: 122
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Forester 2.0 "00 MT
Рейтинг: 21
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Браво, при мен имаше същия проблем с тази ролка и по същия начин с втулка го направиха, само че момчетата в сервиза. Важно е това иначе стават бели ;)

_________________
Subaru Forester '00MY Facelift
COLOR: RED MICA/WARM GRAY
ENGINE: 2000CC EMPI SOHC 125hp (EJ202)
TRAIN: FULLTIME 4WD (F4WD)
MISSION: MANUAL TRANSMISSON (MT)

Съб Май 04, 2013 8:34 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Фев 15, 2013 6:14 am
Мнения: 104
Местоположение: София
Автомобил: Jeep WJ 4.7 '99
Рейтинг: 37
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Явно си е често срещан проблем. То като се замислиш е нормално - алуминиев блок + хамали неизползващи динамометричен ключ(аз съм много силен в ръцете,ама си имам динамометрик :D ). Идеята е да има откъде да видиш и да не се шашкаш - за това направих темата .

_________________
Dirt Every Day

Съб Май 04, 2013 10:19 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 14, 2012 11:05 pm
Мнения: 122
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Forester 2.0 "00 MT
Рейтинг: 21
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
racer666 написа:
Явно си е често срещан проблем. То като се замислиш е нормално - алуминиев блок + хамали неизползващи динамометричен ключ(аз съм много силен в ръцете,ама си имам динамометрик :D ). Идеята е да има откъде да видиш и да не се шашкаш - за това направих темата .



Перфектен си да, често срещан проблем е, другото което съм виждал е разбита резба на водната помпа, там също е алуминиево и се захваща едната паразитна ролка, ако не се оправят тия проблеми е възможно да изплюе ремъка и се къса, от там последствията са ясни на по-новите коли дето удрят :)

Така че темата ти е супер и тия неща трябва да се оправят, имаш + от мене :)

_________________
Subaru Forester '00MY Facelift
COLOR: RED MICA/WARM GRAY
ENGINE: 2000CC EMPI SOHC 125hp (EJ202)
TRAIN: FULLTIME 4WD (F4WD)
MISSION: MANUAL TRANSMISSON (MT)

Съб Май 04, 2013 2:39 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Окт 07, 2013 4:43 pm
Мнения: 92
Местоположение: Norge
Skype: ivancho_moy
Автомобил: subaru impreza и legacy twin turbo
Рейтинг: 10
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Аз на моята импреза имах същия проблем , но го реших със шпилка със степен от 114х1.5 към 12 ли беше оригиналната не помня и на края сложих гайка и шайба.

Сря Окт 16, 2013 8:58 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Ное 08, 2015 12:49 pm
Мнения: 22
Автомобил: Forester II 2.0
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Знам, че темата е стара, но, някой пробвал ли е с комплект за възстановяване на резби?

Съб Дек 05, 2015 12:33 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 14, 2009 11:37 am
Мнения: 1886
Местоположение: София
Skype: JBLmusic
Автомобил: Impreza3.3 Impreza H6T Subaru SVX
Рейтинг: 622
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ползвам съм и втулка и комплект за възстановяване на резби и по двата начина става.
Поздравления за упоротостта на колегата наистина.
Тази алуминиева конзола се държи на 3 болта М8 към блока и е по - лесно като се свали за да се работи на работния плот в гаража.
Такава конзола нова струва около 80лв.
И не прекалявайте със стягането!

_________________
1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару.
Тенчо Владев-0896404074
 15

Съб Дек 05, 2015 9:29 am
Върнете се в началото
Профил ICQ
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 8 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 26 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор