Здравейте,
Реших и аз най накрая да си сменя агнренажа на новопридобитото Легаси. Още при развиването на ролките ми направи впечатление, че за разлика от всички останали болта на
обтяжната ролка не изпука леко и да охлаби, ами се завъртя трудно дори при развиването... После се оказа ,че мизерниците са навили по-дълъг болт за да стегнат на останките от резба по-навътре,но и те бяха вече история. Доста се почесах по главата и накрая реших - ще си направя една втулка която да завия в блока и в която да се завие оригиналния болт от комплекта на обтяжната ролка. Идеята ми беше да не е късъсм решение,а на следващата смяна да нямам проблеми и да сли сложа просто новата ролка болт он. Трудносите бяха главно при разпробиването за новия размер резба - външната резба на втулката по спомен стана 14х1.5. Махнах водния радиатор, но мястото пак беше много малко и бормашината едвам влизаше, камоли с бургия отпред. Взех си 12мм свредло и го подкъсявах няколко пъти докато не остана огризка с дължина от около 20тина мм
. Накрая успях да разпробия, започвайки леко под ъгъл , тъй-като нямаше как да махна радиатора на климатика - за да не избяга фреона. После драмата беше с навиването на резбата, понеже въртока опираше във всяка изпълналост по фасадата на двигателя...както и да е и тва мина. Взех си от стругаря втулката, намазах я със течен метал на Bison и стегнах. на другия ден си продължих със монтажа на новия ангренажен комплект както си е по учебник
Прилагам няколко снимки от процедурата.