Автомобила е Subaru Legacy 2004 Проблема е следния - след изгасяне на колата и изваждане на ключа, след около 3-4 мин на информационния дисплей започва да мига надпис "ACC" и така 3-4 дни докато акумулатора на колата не се изтощи. След много обикаляне по морги се оказа,че това е обичаен проблем и да намериш работещ информационен дисплей е доста трудно. Попаднах на напълно неработещ дисплей - който използвах като опитно зайче. След няколкодневна битка се оказа, че проблема на дисплея с излизащ надпис "ACC" е чисто софтуерен и се решава с промяна на схемата на захранването на модула.
Резва се дирята между TR3 и TR1 и се пойва един диод между крак 7 на куплунга /положение ACC на ключа/ и TR3. Напълно неработещия модул се оживи с подмяна на изгорял транзистор TR3 и пойване на лошо запоен резистор R4, заради който дисплея премигваше при вибрация. Ако някой се интересува по подробно от процедурата +359 887 77 98 74
Колега,нямаш си на идея(или си имаш) колко много хора търсят този полтъргайс и то от доста време .Дано наистина е това решението .Иначе много хора проблема го решиха с нов информационен дисплей(часовник).Сменя се за минути,но мисля,че не беше евтин.А от къде си?
Моят техник е навит да пробва, стига да свалиш дисплея.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
Така,колеги,да внеса малко информация относно този дисплей(понеже го смених с чисто нов преди 3-4 дни).В началото и аз имах този проблем(както може би и 99.99% от притежателите на този модел(Аутбек и Легаси).Аз го свалих и го дадох на въпросния колега,за отстраняване на проблема,ефекта беше краткотраен 2-3 месеца и всичко започна отначало.Проблема е ясен(студена спойка),но решението е или много трудоемко и на никой не му се занимава сериозно,или и аз не знам какво...Ситуацията е следната проблема е под самия дисплей и след разглабянето,трябва да се разпои и самия дисплей и там на самата платка под дисплея са проблемните студени спойки.Колегата работи на принципа на намиране на конкретната спойка,която иска презапояване(а тя в 100% от случаите се оказва,че не е само една) и така една по една ги презапоява.След което дисплея сработва...,но за кратко.На въпроса ,дали не могат да се презапоят всичките и да се реши проблема окончателно?-отговора беше-ами те са много спойки,стискай палци да работи.Та така,или наистина са много спойки и е голяа хамалогия да се направи(най-вероятно наистина е така,щом казва,аз не съм толкова навътре в тази материя и немога да твърдя със сигурност дали е така или не) или просто не си струва играчката(времето и нервите да се презапои всичко).Факт е обаче ,че на принципа на търсене на конкретната проблемна спойка-винаги се пропуска нещо,или просто след това дефектира някоя от следващите спойки и така.Затова или трябва да се презапои всичко,за да стане като хората,или цялата операция лично за мен е безмислена.Минах през всичко това и говоря от личен опит.След като видях,че така робота няма да стане,а аз много се дразня,когато има нещо по колата,което да не работи,реших да го сменя с чисто нов.Сумата която ми бяха обявили колегите от форума, който се занимават с внос на части бе леко притеснителна и то с форумната отстъпка,след което се мобилизирах и потърсих въпросната част(дисплей),за което съм много благодарен на колегата "Lio".Оказа се ,че въпросният дисплей,чисто нов оригинален поръчан по номер на рама и т.н.,пристигна без никаква отстъпка на цена около 40-45% по-ниска от това което ми бяха обявили първоначално на мен като цена и то с отстъпката.Това не го казвам с идеята да обидя и засегна някого,просто всеки решава с какви надценки и цени да работи(пазарна икономика ) искам просто да каже,че нещата се намират и на доста по-сносни цени,което ако го знаех предварително,въобще нямаше да се занимавам с ремонти на въпросния дисплей.Но при първоначално обявената ми цена за дисплея и аз естествено реших да пробвам да го отремонтирам,което обаче както казахме се оказа "дърво".Та така колеги просто помислете предварително дали ще се захващате с ремонт и ако ДА,то го направете като хората-всички спойки наред(ако е възможно разбира се).Успех каквото и да решите .
..Та така колеги просто помислете предварително дали ще се захващате с ремонт и ако ДА,то го направете като хората-всички спойки наред(ако е възможно разбира се).Успех каквото и да решите .
Хубаво, че споделяш опита си с въпросния проблем, още по-добре ще е , ако кажеш и каква е цената на която може да се вземе (си взел) новият?
И според мен е най-добре когато се говори за цени да се "казват"/показват.. но всеки си преценя.. Аз като търсих по моргите ми дадоха цена 100/150лв.. съответно ново сигурно, ще е около 250лв +
Колега, разбирам ти да ги продаваш, да скриеш цената. Напиши я в темата, защото и мен ме интересува, а предполагам и други колеги.
Ок.Умишлено не я споменах цената,за да не се изпадне в неудобна ситуация,но щом има интерес ето: Първоначално ми обявиха цена от около 400лв. ,вярно,че не само часовник,а показва и други данни,но...някак си ми се видяха много.За втора ръка работещ,но незнайно до кога ми поискаха 150лв.,за втора ръка неработещ(но можел да се оправи ми обявиха 80лв. ) Нов си взех за около 240 лв.Това е.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 30 госта
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл