Лазеше ми по нервите факта, че като пусна пръскалките и чистачките се пускат. Особено зимата е много досадно.
Та първо се зарових из нета и открих, че има решение:
http://offroadingsubarus.com/spraythenwipe.htmlИдеята е копчето за пръскалките да пуска само тях, без чистачките.
А като попие бозата хубаво в леда/калта, тогава пускаме чистачките да се разходят по стъклото.
Реших да го приложа на моята барака (WRX '01) и да го документирам, щото бях сигурен, че ще има нещо различно.
Почваме:
01. Охлабваме кормилната колона, че да си ходи нагоре-надолу спокойно.
02. Намираме винтчето в долната част на колоната и го развиваме.
03. Махаме долната пластмаса, държи се на милион щипки към горната. Внимателно, без да чупим, излизат лесно т.е.
нямате оправдание ако строшите някоя.
04. Развиваме двата болта, които държат горната пластмаса. Трябва да застанете на челна стойка, няма как иначе.
05. Може да не махате горната пластмаса, а само да я повдигнете и да смъкнете волана макс. надолу.
06. Развивате двата болта, дето държат лоста за чистачките.
07. Разкачвате буксата на лоста
08. Издърпвате лоста от леглото му, излиза лесно, без бой.
09. Има полу-прозрачно капаче на лоста, под което има платка. Махате капачето, на щипки е.
10. Намирате резистора, ограден с червено на снимката, и го махате. На снимката всъщност вече е махнат, трябва да
пише 183 на него. Аз го махнах с поялник, въпреки че на снимката изглежда като да е махан с пневматичен чук.
11. Сглобявате всичко по обратния ред.
Забележки:
1. Горното може да е различно за различните модели и години.
Разликата може да е най-вече в платката, резистора и неговото местоположение. При някои години/модели може въобще да не става номера.
Аз съм го правил на Imrpeza WRX 2001.
2. Също има разлика ако колата е с десен волан, горното е описано за кола с ляв.
3. Не нося отговорност ако преебете нещо