Автор |
Съобщение |
martod
Регистриран на: Съб Ное 15, 2008 10:24 pm Мнения: 237 Рейтинг: 130
|
antropoz написа: Момчетата свършиха работа, на доста прилична цена. Благодаря ти Алекс СЪкива ли сега, че както казах по горе, цената е плаваща ?
_________________ ---------------------------------------
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА .....ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА......
|
|
|
Съб Сеп 19, 2015 7:39 am |
|
|
antropoz
Регистриран на: Вто Окт 14, 2014 5:23 pm Мнения: 106 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy '04 2.0 5МТ
Рейтинг: 39
|
martod написа: antropoz написа: Момчетата свършиха работа, на доста прилична цена. Благодаря ти Алекс СЪкива ли сега, че както казах по горе, цената е плаваща ? Факт като гледам и темата за черните/белите сервизи и майсторите се оказаха плаващи Малко оффтопик, но в Люлин, за въпросния проблем с водачите, ми препоръчаха водачи от Ауди, а в Субарленд ме пратиха при ns-parts с малко над двойна цена, спрямо тази на която ми ги направиха "момчетата на Alexx".. ще видим времето какво, ще покаже все пак
|
|
|
Нед Сеп 27, 2015 4:49 pm |
|
|
Vami
|
Колега, запази ли стар водач, за да му взема размерите и да си подготвя преди да разглобявам? До сега нямах време, а и бях забравил. А би ли споделил колко ти взеха, та да преценя дали не е по-добре да отида при тях?
|
|
|
Нед Сеп 27, 2015 7:29 pm |
|
|
antropoz
Регистриран на: Вто Окт 14, 2014 5:23 pm Мнения: 106 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy '04 2.0 5МТ
Рейтинг: 39
|
Vami написа: Колега, запази ли стар водач, за да му взема размерите и да си подготвя преди да разглобявам? До сега нямах време, а и бях забравил. А би ли споделил колко ти взеха, та да преценя дали не е по-добре да отида при тях? Не.. все още нямам навик да си искам старите части А цената беше 70лв. за 2-ка. (за около 4 часа работа)
|
|
|
Нед Сеп 27, 2015 9:29 pm |
|
|
ultimate01
Регистриран на: Вто Сеп 29, 2015 1:59 pm Мнения: 7
Автомобил: Impreza STi hawkeye
Рейтинг: 0
|
antropoz написа: Vami написа: Колега, запази ли стар водач, за да му взема размерите и да си подготвя преди да разглобявам? До сега нямах време, а и бях забравил. А би ли споделил колко ти взеха, та да преценя дали не е по-добре да отида при тях? Не.. все още нямам навик да си искам старите части А цената беше 70лв. за 2-ка. (за около 4 часа работа) Колега ще ми дадеш ли контакт с тези майстори , че да се отърва и аз от това досадно тропане?
|
|
|
Вто Сеп 29, 2015 2:05 pm |
|
|
antropoz
Регистриран на: Вто Окт 14, 2014 5:23 pm Мнения: 106 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy '04 2.0 5МТ
Рейтинг: 39
|
ultimate01 написа: Колега ще ми дадеш ли контакт с тези майстори , че да се отърва и аз от това досадно тропане?
Имаш на лично, че да не спамим с номера
|
|
|
Вто Сеп 29, 2015 2:19 pm |
|
|
ultimate01
Регистриран на: Вто Сеп 29, 2015 1:59 pm Мнения: 7
Автомобил: Impreza STi hawkeye
Рейтинг: 0
|
Така, да си споделя и аз мнението от работата на тези момчета при които е бил и antropoz. Занесох им водачите заедно с "вилиците" на които се монтират. След 4 часа си ги взех - перфектни нови водачи с улеи да се смазват по-добре, направени са и леки прорези на дупките за да изравнят размера. Сега няма никакъв излишен луфт и апаратите не тропат! Надявам се да са от добър материал за да изкарат повече... Взеха ми 40лв! (защото им ги занесох) На други места съм чувал за по 150лв...
|
|
|
Сря Сеп 30, 2015 6:34 pm |
|
|
Alxx
|
Ненапразно ги споменах по-горе, кълна се в тия типове. П.П. Сменяй дискове и накладки по допуск, смазвай редовно и никога няма да се разтропат
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Окт 01, 2015 11:50 pm |
|
|
dookie
Регистриран на: Пет Мар 27, 2015 12:57 pm Мнения: 94
Автомобил: SUBARU Legacy 08 АТ
Рейтинг: 66
|
Може ли контакт и за мен И ако може да ми обясните само какво точно правят със спирачните апарати тези майстори… Благодарско!
_________________ Whats your Legacy?
|
|
|
Пет Окт 16, 2015 1:57 pm |
|
|
Alxx
|
+359 88 7631989 Емил, бул. Овча купел, 200 метра след автоморга "Италианеца". Колега по-горе е описал какво са му направили. Аз тия дни ще им оставя RX-8мицата за същото.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
1
|
|
Пет Окт 16, 2015 5:29 pm |
|
|
dookie
Регистриран на: Пет Мар 27, 2015 12:57 pm Мнения: 94
Автомобил: SUBARU Legacy 08 АТ
Рейтинг: 66
|
Alxx написа: +359 88 7631989 Емил, бул. Овча купел, 200 метра след автоморга "Италианеца". Колега по-горе е описал какво са му направили. Аз тия дни ще им оставя RX-8мицата за същото. Пичагата свърши идеална работа - карам чисто нова кола Горещо препоръчвам. Занесох му ги свалени, направи ги за 2 часа и взе по 20лв./водач. Вярно е, че смених и тампоните и биалетките и маншона на вътрешното каре… но ОНОВА тропане на спирачния апарат направо го сънувах - сега е само спомен - даже направих няколко кръгчета по Борис (който е от СФ знае за какво говоря - тва си е жив офроуд ) и ни звук ни стон.
_________________ Whats your Legacy?
|
|
|
Сря Окт 28, 2015 10:10 pm |
|
|
Vami
|
Отдавна я направих процедурата, но все забрявах да кача тук инфо. Тъй като е доста отговорен детайл. като материал за нови и по-дебели водачи използвах ненарязаната част на високоякостни дълги болтове М20 с якост 12.9. А ето и нещо като чертеж. Правят се четири водача по първия чертеж Прикачени файлове: Vodach1.png ,а след това на два от тях се прави канал за гумичките по последния Прикачени файлове: Vodach2.png Миите бяха доста разбити и затова разпробивах докато зачисти навякъде отворите в супортите и стигнах до свредло ф10.2. Оригинално мисля, че диаметъра беше ф9.8 или ф9.9. Понеже резбовия отвор е глух и дълбочината на резбата зависи от какъв метчик ползвате, е задължително да направите проверка. За целта навивате болта до край и замервате разстоянието от главата на болта до водача. Това разстоямое трябва да е по-малко от широчината на ухото, което се стяга там, за да е сигурно, че ще стегне.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Пон Авг 15, 2016 3:30 pm |
|
|
Vami
|
Прикачени файлове: 171344.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
15
|
|
Пон Авг 29, 2016 10:05 am |
|
|
toncheff
Регистриран на: Нед Авг 11, 2013 7:17 pm Мнения: 57 Рейтинг: 91
|
Темата е стара, но имам питане. Каква е логиката на каналите на два от водачите, след като е увеличен диаметъра им. Ако гумичката, стояща там е за Ф9.8/9.9 (оригинален размер на водач), то при Ф10.2 как ще стои тя спрямо новия отвор в супорта?
|
|
|
Пет Ное 03, 2017 11:06 pm |
|
|
Vami
|
Диаметъра на канала е увеличен с толкова, с колкото е увеличен и диаметъра на водача.
|
|
|
Съб Ное 04, 2017 12:29 am |
|
|
toncheff
Регистриран на: Нед Авг 11, 2013 7:17 pm Мнения: 57 Рейтинг: 91
|
Vami написа: Диаметъра на канала е увеличен с толкова, с колкото е увеличен и диаметъра на водача. Извинявай колега, аз се пообърках малко. Като цяло всичко е ясно, само не виждам логика в тази гумичка на долните водачи. Тя е от оригиналния размер, а имаме нови, по-големи водачи, съответно същите отвори (по-големи) в супорта. Гумичката си има външен Ф и той е по-малък. Искаш да кажеш,че се разтяга ли. А какъв й е смисълът въобще?
|
|
|
Съб Ное 04, 2017 12:45 am |
|
|
ico_tech
|
Смисълът на гумичката е, че превръща пина в плунжер, който при подходящо количество грес подпомага връщането на супорта при движението му и го успокоява. Няма опасност за размера на гумичката при тази минимална разлика с оригинала - тя си стои хлабава. На мен по-скоро ми е интересно какъв е размера на отвора при нов супорт и каква би трябвало да е номиналната хлабина. Колега Vami - с каква хлабина ги направи? По обясненията излиза, че размера на болта и отвора е един и същ. Мислех да правя подобна операция, но според мен със свредло не е удачно да се разпробива (дава много груб размер и грапавина), а още не ми е попадал малък райбер.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Съб Ное 04, 2017 8:38 am |
|
|
Vami
|
ico_tech написа: Колега Vami - с каква хлабина ги направи? Мислех да правя подобна операция, но според мен със свредло не е удачно да се разпробива (дава много груб размер и грапавина), а още не ми е попадал малък райбер. Направих ги с хлабина 0.04 mm. За свредлото си прав, но това е най-удачния вариант според мен. С райбер също няма как да стане, защото има не малка конусна част в началото, а отвора е глух, а водача влиза почти до дъното. Също така ти трябват райбери през 0.1 mm, защото не знаеш кога ще изчисти. С раздвижен в този глух отвор, забрави. Може да се разтържат тези отвори, но не ми се занимаваше да ги качвам на машина. Самото разтъргване не е проблем, но центровката може да отнеме няколко часа... А и при положение, че нов супорт е под 100лв, не си заслужава загубата на време.
|
|
|
Съб Ное 04, 2017 10:41 am |
|
|
ico_tech
|
Благодаря за информацията. 0.04 е малко според мен. Гарантирано няма да тропа, но при моята кола загяването на спирачките е зверско и си мислех повече за нещо около 0.07-0.08. В момента е около 0.2 мм, но предвид масовостта на оплакванията може би Субару просто са се застраховали с по-голяма хлабина. Иначе за отвора мислех да ползвам счупен ръчен райбер 11 мм, който ще изчисти със сигурност (след разпробиване)
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Нед Ное 05, 2017 6:00 pm |
|
|
petko 69
|
petko 69 написа: В Пловдив ремонт на 4ри апарата 160лв. за един ден труд включва изработване на нови водачи по размер.Сервиза се занимава само със спирачни системи ,намира се на бул. Пещерско шосе 13 срещу Електро- техникума.0888928424. Две години след ремонта на водачите и ревизия на 4те апарата предните пак се разтропаха , не съм изминал много километри 40хил. само . Взех кардинално решение и сложих апарати и дискове от Spek B , пасват идеано без преправяне на 17ки. джанти с които карам , мога да твърдя , че вече 6хил. км. карам с тях спирането е на друго ниво и се надявам като на по-премиум модел да нямам същия проблем като със старите апарати. Само искам да отбележа , че преди време моите оригинални апарати от Б12 ги смених от WRH 08 , НО те се оказаха идентични с апарати от Б13 , явно и японците икономисват от всичко след 08 год.. На Б13 апаратите са по-слаби от Б12 , казвам го от мнение на механник на СУБАРУ и проблема им идва от разбити легла на спирачни водачи . Както е написал един колега може и от АУДИ да се сложат водачи ,но проблема не са водачита , а апаратите . Това е от моя скромен опит.
|
|
|
Нед Ное 05, 2017 8:25 pm |
|
|