Смяна на дирекция на Легаси BG5 GTB Twin Turbo
Автор |
Съобщение |
Unufri
|
Здравейте колеги, Захванах се с обръщане на дирекцията на Легасито. В тази тема ще посна снимки и подробно описание на това което съм направил до момента. За момента купих един седан от който свалих следните части : 1. Табло - пълен комплект заедно с пластмасите 2. Металната тръба рамка върху която се захваща таблото. 3. Пълен комплект климатроник тъй като десния няма нищо общо 4. Радиатор на парното , перка и прилежащите кутии с клапи. 5. Кормилна рейка 6. Мокет 7. Скоростен лост и пластмаси 8. Пластмасите на корите на вратите заедно с копчетата 9. Изрязах няколко захвати и планки, 10. Конзоли за педалите 11. Жило и брава за преден капак, 12. Жило и механизъм за отваряне на капачката на резервоара 13. Моторче ,механизъм, рамена и пластмасова маска за мистачките 14. Спирачни тръбички и помпа 15. Хидравлична помпа и тръби, 16.Ръчки за чистачки и мигачи 17.някой други планки и захвати, 18. Ел инсталацията от седана - частично За момента съм преправил само ламарините и стигнах до инсталацията .Реших да работя по нея с минимално рязане -тоест да използвам тази от седана за да си направя удължители с мъжки и женски букси които да се свържат за моята инсталация. Като за начало започнах с това да разглобя максимално коша и да го измия тъй като никога не е правено това. и Ще постна снимки и допълнително обяснение кое как се прави. Поздрави,
|
15
|
|
Вто Май 19, 2015 4:22 pm |
|
|
denislav971
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Мар 26, 2010 11:11 pm Мнения: 875 Рейтинг: 60
|
едната турбина ще опира на кормилния прът
|
|
|
Вто Май 19, 2015 9:49 pm |
|
|
Unufri
|
Това се знае ,но има няколко коли които са направени да не им опират.Като цяло намерих няколко опции, но ще стигнем и до там.
|
|
|
Сря Май 20, 2015 6:30 am |
|
|
denislav971
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Мар 26, 2010 11:11 pm Мнения: 875 Рейтинг: 60
|
ще следя темата стана ми интересно
|
|
|
Сря Май 20, 2015 6:28 pm |
|
|
Unufri
|
Като цяло проблемите с турбината са няколко- сервото пречи и тръбата пречи на кормилния прът.Има един пич от щатите който е решил проблема със сервото като е монтирал такова от леоне или американския му еквивалент -подложил е 20мм планки под тампоните на мотора за да улесни преминаването на тръбата на турбото което аз лично не одобрявам тъй като малко или много ще развали баланса на колата.Това което мисля е да се изреже катализатора който е след турбината и тръбата да отиде по към кутията . Ще трябва да се омотае със термо лентаи турбината ще трябва да се премести. Като стигна дотам ще дам снимки и повече инфо.
|
|
|
Чет Май 21, 2015 7:27 am |
|
|
Unufri
|
По ламарините : Започнах с отвора за кормилния прът като измерих грешно къде трябва да бъде разпробито.В крайна сметка изрязах парче с отворя от донора тъй като отвора има и вътрешен ръб и го заварих на щита. Първо трябва да монтирате централната тръба върху която се хваща кормилната колона и таблото и да монтирате колоната за да видите къде ще дойде отвора.АЗ го направих по грешния начин ,но уви всеки се учи по трудно беше сервото - от вътре има втора планка с втулки тъй като щита сам по себе си е тънка ламарина - 0.8- Тя е хваната на 3-4-5 пункшвайц заварки , които разпробих без да перфорирам щита.Не мога да обясня как точно премерих къде да седи ,но имайте в предвид да не изкривите отворите(да стоят перфектно хоризонтално) защото педала на спирачката ще ви седи на криво. Ето тук вече съм монтирал планката като я капнах няколко пъти за щита. Следващата стъпка е да се монтира конзолата за педалите или по точно за спирачката и сервото за да се види къде трябва да дойде последната конзола която също държи спирачката. Тя се заварява на гредата под прозореца , като там е хваната на няколко точкови заварки тук я свалям от донора: не съм я снимал как точно изгледа на колата ще добавя още снимки. правилния метод е да я сглобите за конзолата на педалите и тогава да я заварите - за да се избегне каквото и да било напрежение. Следващото нещо което преместих беше планка която държи педала на газта. Общо взето трябва да видите къде идва отвора за жилото и спрямо него да монтирате педала. След това да се наложи педала и да се разпробие отвора за жилото. Аз естествено го направих наопаки ,но се получи. Следващото нещо с което се захванах беше да изрежа отвора за тръбите на климатроника.Изрязах самия отвор от донора ,но реших ,че да го заварявам върху щита ще стане прекалено и просто го използвах за шаблон: Наложи се да се изреже малко парче което да се завари за да спазя правилната форма на отвора. Намазах го с боя. в Крайна сметка след като направих снимката изпилих заварките повече. Обработих ги с 3в1 грунд боя и преобразовател и ги минах със силиконовото бяло боди Следващото нещо което преместих е тази планка която служи за закрепване на климатроника и кутията с радиатора за парното : хваната е на няколко точкови заварки. Също така на същата снимка се виждат болтовете с плоска глава които държат конзолата за ECU-то на колата. Те са с плоска глава която се държи от една тънка ламарина.Беше си отбелязана на същите места - това което направих е просто да сцепя ламарината и да подпъхна болтовете . После ги капнах с телоподаващото , минах с 3в1 и боди. Това което не ми хареса е ,че трябва да се запуши един отвор от който десния климатроник поема въздух. Изрязах един правоъгълник от нова ламарина и често казано го точковах. Не исках да го заварявам плътно защото е доста близо до прозореца и шанса да пострада е доста голям.Преди да го заварите трябва да изрежете ламарината която стърчи вътре в него защото те ще пречи на рамената на чистачките !Даже най добре сглобете механизма на чистачките и го развъртете!След което го заварих колкото да не хлопа и запълних заварките със силиконовото боди: лошата новина е ,че трябваше да се изреже същия отвор в краката на навигатора, но това не съм го снимал Следващото нещо което ако трябва да бъда честен ми отне доста време са чистачките. За моя неприятна изненада открих ,че едната планка върху която се закрепва дясната чистачка трябва да се мести. Тя е захваната на 5 пункшвайца за щита и на два под стъклото. Най правилно е да се демонтира прозореца ,но аз си го спестих. Разпробих първите 5 и с много леко клатене скъсах задните две като внимавах да не счупя стъклото. : тук вече е монтирана на правилното място : За да заместя двете заварки разпробих два отвора в нея и с два дълги болта 6мм и шайби я защипах за ламарината на стъклото. стана доста стабилно. След това изрязах отвора за електромотора ,който доста ме измъчи той като нямам корони ,но и да имах нямаше как да стане: отвора стана добър когато след това го обработих със борче което го оформи добре.Наложих мотора за да видя къде трябва да се разпробият отворите за болтовете. Това което сгреших е ,че не заварих гайките отвътре ,но хубавото е ,че има лесен достъп от отвора който после затворих с ламарина болтове и силиконово боди защото е прекалено близко до стъклото за да се заварява: Честно казано стана цигания ,но това не се покрива от маската под чистачките и лично за мен беше по добрия избор. Когато сменявам прозореца ще го оправя.Преди да го затворите трябва да го използвате за да премахнете една малка планка която пречи на рамената да се местят- не съм я снимал .Препоръчвам да сглобите механизма и да го развъртите. След това трябваше да се разпробият отворите за лявата чистачка - направих си шаблон от картон с който отбелязах как точно и използвах доста свредла и борче за да го оформя добре: Следва продължение на сагата
|
15
|
|
Чет Май 21, 2015 8:27 am |
|
|
Unufri
|
Лек ъпдейт , за 4 дена успях да направя инсталацията. Тук няма да има много снимки ,но ще кача утретези които имам.Като цяло филма е голям. Методи сподели опит и послушах съвета му .Не знам за него ,но аз използвах инсталацията от седана за донор. От нея рязах готови детайли и си направих куплунг за удължение мъжки-женски. Като цяло филма е следния : 1. Завърта/пренася се цялата инсталация от дясно в ляво- тъй като таблото за предпазителите е в краката на шофьора и като цяло ще е по лесно за се завърти - по малко за преправяне. 2.От десния ъгъл трябва да се удължат един голям сив куплунг с около 40 контакта и още 3 други,2 от които влизат в таблото на предпазителите(няма да имате "женски" такива куплунги с които да направите просто удължител без рязане по оригиналната инсталация ) .Другия плюс е ,че ще спестите време защото се запоява само веднъж , а не два пъти. За големия куплунг , от седана разплетох инсталацията и взех двата куплунга заедно с 1.5-2 метра кабел - ще покажа със снимки . Кабела не си спомням колко точно дълъг трябва да бъде между двата куплунга- ще си го премерите . Запояването става удобно на дълга маса. Аз лично си купих една стойка за поялника с две щипки които са доста удобни когато няма кой да ти държи кабела. 3-Трябва да се премести инсталацията която отива до задната част на колата от дясно в ляво. Най-лесно е да се премести тя вместо да се удължава.Минусите са следните - копчетата за ел. стъклата няма да отговарят , когато се отвори врата борд компютъра ще отчита грешно, куплунга за нивомера и помпата трябва да се удължава, куплунгите за задния капак трябва да се удължават, мигачите няма да отговарят и ще трябва да се проследят кабелите. Като цяло- преместих инсталацията и преправих куплунгите ,но още не съм свършил всичките тези неща с проследяването и оправянето на обърканите неща- пазя ги за десерт. Също така и двете огледала ще са обърнати на копчето тъй като завъртяхме инсталацията. 4.Има 3-4 кабела на снопа който отива към автоматика които трябва да се удължат. 5.Куплунгите които отиват до тавана на колата трябва да се обърнат наопаки. 6.Ел инсталациите на предните врати трябва да се разменят - лявата с дясната.Не става от друга кола заради огледалата и осветлението в кората което има GTB. 7.Куплунга за ECU-то трябва да се преметне от дясно и там ще има проблем заради кутията на парното.Виждам ,че идва леко по къса отколкото трябва и Методи каза ,че му е седяла под напрежение. Като цяло, според мен не си струва да се удължава и не съм я пипал. 8.Маха се целия изолирбанд на основните снопове за да се оформи наново инсталацията. Най правилно е да се разплита внимателно за да се избегне наранявания на изолацията от макетен нож например. Като цяло остава следното : 1.Има разлики в куплунгите и управлението на двата климатроника. Трябва да го разгадая и ще бъде трудно 2.Да се проследят кабелите за задните мигачи, ел.стъклата , вратите За запояването като цяло: Купих си 60ватов поялник с конусовидна човка - доста е удобен. Взех два три вида термошлаух като размери, изолирбанд на Теса,и тинол някакъв полски за 15лева.Недейте да си купувате тинол на Raider !! Голямо е менте - грам адхезия няма с кабелите и има доста олово. Утре ще допълня със снимки и ако се сетя още нещо ще допълня. Поздрави,
|
|
|
Съб Май 23, 2015 10:55 pm |
|
|
Unufri
|
Ето и обещаните снимки: Купих си следната супер шано стойка за поялник която обаче свърши идеална работа. Взех я за 16-17 лева от някакъв български сайт заедно с поялника на снимката който изгоря на втория ден.- не си взимайте такъв беше около 12 лева. едно от големите предимства на тази стойка са тези две щипки които могат да държат платка или кабели както ви е удобно: Това са мъжкия и женския сив куплунг за който споменах в предното мнение и на снимките вече съм го разплел от инсталацията на седана: В крайна сметка тук кабел по кабел го запоявах вече с китайски поялник от 4 лева тъй като този на първата снимка изгоря: ето тук вече съм завършил удължителния кабел : ето това са кабелите в десния ъгъл за които говорех: едит: съжалавам ,че не съм я обърнал снимката като хората! ето това е големия сив куплунг Като цяло най големия ми проблем е да подредя кабелите над краката на шофьора тъй като в момента изглеждат горе долу така: ето това е удължителя напълно завършен: тук вече съм приключил с запояването на всичко ,но още не съм сложил изолирбанд навсякъде. тук сложих изолирбанда и прекарах кабелите отзад зад кутията с радиатора за парното- много е трудно да се наместят без да опират и да се търкат . Там ще има повече игра : Междувременно се захванах с преправянето на климатроника и направих следните заключения : 1. Методи беше напълно прав когато твърдеше ,че GTB няма нищо общо с обикновения климатик или климатроник.На legacy GTB климатроника и на такова обикновено легаси нямат нищо общо . 2. Моторчетата които управляват климатроника са тотално различни както като управление и окабеляване така и като модел и механика. 3.Като цяло преместих 3 неща- датчика за температура на радиатора на парното който на обикновеното легаси го няма,датчика за температурата на радиатора на климатика който при обикновеното легаси е различен и реостата който е тотално различен. 4.За сметка на това GTB има и още един сензор който е облицован в керамика който поставих на мястото на реостата на обикновеното легаси : ето това е датчика с керамиката ето това е реостата: ето тук реших ,че е подходящо да изрежа в кутията с радиатора на климатроника за да го поставя тъй като нямаше друго удачно място : „ Ето тук след като полирах отвора с метално борче, монтирах реостата с един винт и нещо подобно на болткит който взех от стоповете на седана за да уплътни по добре: след това се захванах да оправя ел. мотора който управлява циркулацията на въздух - опциите са две свеж въздух или да циркулира този в купето . Управлява се от три кабела които и в двата случая са почти един и същи цвят : ето това е оригиналното моторче на GTB : изрязах куплунга от него и го запоих към буксата която изрязах от инсталацията на седана по този начин : засега стигнах дотук и още не съм готов с другите два мотора на основната кутия. Това което направих е ,че я разглобих без да снимам за да монтирам двата сензора за температура на радиатора на парно и температура на радиатора на кламтроника. Ще снимам тези дни когато съм при колата. Поздрави
|
|
|
Нед Май 24, 2015 9:25 pm |
|
|
valqk
|
Колега, така и така си разкостил всичко, ако бях на твое място, щях да проуча как стои въпроса за допълнителна звуко-изолация на купето (от страната на двг - кечето и освен него нещо друго, и от вътре - по пода, тавана и вратите какво да сложиш - хем да не е супер скъпо, хем да ти звукоизолира). Голяма играчка тая работа. Не е истина! Успех!
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Нед Май 24, 2015 9:45 pm |
|
|
Unufri
|
Здравей, Оказа се ,че GTB има доста по дебел мокет от обикновеното легаси и заради това реших да го преправя вместо да слагам от седана. Като цяло и на мен ми се върти същата идея в главата. Ще видим какво ще измъдря.
|
|
|
Пон Май 25, 2015 8:17 am |
|
|
Unufri
|
Здравейте колеги, За момента съм на изчакване за инсталацията. Останаха да се свързват още две моторчета които управляват клапите ,но тъй като реших ,че ще използвам оригиналните от колата , ще се наложи да измеря ходовете и да видя как ще се свържат след като се сглобят другите консуматори и ще се пробва ел инсталацията. През това време направих следното : 1. Обърнах жилото на предния капак - мисля ,че може да се използва оригиналното жило ,но отпред ключалката на капака е различна и мисля ,че няма да може да се преправи оригиналната. Като цяло как се прави : Трябва да демонтирате механизма който се държи на 3 болта 8мм с глави 12мм. Трябва да откачите жилото от механизма- по спомен е доста лесно. След това кожуха на жилото се държи на няколко щипки към маската на колата. Не съм сигурен ,че е най правилното но след това просто го освободих от вътре и го издърпах. Монтажа спазва същата последователност. Ще се наложи да бръкнете над подкалника на колата. При мен е лесно защото е демонтирана предната броня на колата. 2. Обърнах жилото и ръчката за отварянето на резервоара. Като цяло : Трябва да демонтирате мокета както и всички пластмаси по задницата на колата ,което е доста неприятно и трудно.Самото жило се откача от гърловината на резервоара изключително лесно с просто завъртане отвътре. После просто го прекарайте по същия път както е било на донора - под задната седалка. 3. Смених скоростомера с такъв до 240 км защото оригиналния е да 180км. Тук съм направил и снимки : Това е таблото донор : 3.1. Развивате тези два винта ,които държат тези метални планки показани на снимките : 3.2.Трябва да освободите тези щипки : Ще изглежда ето така : 3.3 Трябва да демонтирате ето тези 5 винта и да извадите и скоростомера: 3.4 Разглобете и другото табло и направете същото.- тук не съм снимал надали има и нужда Ето как изглежда след сглобяването : 4.Монтирах мокета и салона. Като цяло реших да си използвам оригиналния мокет защото е доста по дебел от този на седана : Тук само го наложих след което го свалих и изпрах Не съм снимал седалките. 5. Почистих кормилната рейка и накрайниците. Смених им маншоните и ги гресирах : 6.Качих мотора и скоростите : Най тъпото е ,че бях сам и нямаше кой да ми помогне та сложих мотора и кутията на една количка и опирах от тук от там докато ги стегна един за друг. После вдигнах колата и я пуснах отгоре им заедно с количката . Стана много лесно честно казано : Засега съм дотук. Ще постна още инфо и снимки като напредна. Поздрави,
|
32
|
|
Пон Юни 15, 2015 3:19 pm |
|
|
Unufri
|
Лек ъпдейт, не съм имал никакво време да работя по колата заради изпити и сватби та единственото което успях да направя е: 1 Да разглобя и раздвижа спирачните апарати . Оказа се ,че буталата са им сменявани с нови както и уплътненията. Все още не съм оправил водачите.Много зле са направени определено,но ще го избистря. 2.Да монтирам кормилната рейка и кормилния прът. 3.Да сглобя ходовата част - предни полуоски , носачи, и да монтирам предната стаб. щанга с нови оригинални тампони. Не съм снимал нещо особено : 4. Купих си шано комплектче за обработка на спирачни тръбички тъй като ще има известно преправяне. А тук и една папарашка. Някой колега е спрял до бойната ми единица - Пасата Следва да се захвана с най трудната част - преправянето на генерацията и турбината. След това ще мога да сглобя и пробвам мотора евентуално. Жалко ,че нямам време Поздрави,
|
|
|
Пет Юни 26, 2015 3:48 pm |
|
|
Unufri
|
Малко раздвижване по темата : Не съм имал никакво време да работя по колата ,но успях успешно да реша проблема с ъппайпа който опира във всичко. Тъй като нямам условия и си правя колата в двора - нещата стават доста бавно.Днес направих и даунпайпа ,но не е довършен тъй като свърши газта на СО-то. Като цяло реших да направя нови спирачни тръбички защото тези от донора не минават както трябва и доста ме дразнят. Ще пусна снимки на всичко като приключа с тях. Останаха да се преправят те, тръбите за маслото на автомата , да заваря даунпайпа , да оправя ел. стъклата - копчетата не отговарят, да преправя моторчетата на климатроника и да монтирам охлаждането на хидравликата на тази рейка и помпа. Ще се опитам след работа да се справя с тези задачи и през събота и неделя да започна по-активно сглобяване на колата. Надявам се до края на месеца да я чуем да работи най накрая. Благодаря на Методи за съветите и частите с които доста ми помогна.
|
|
|
Нед Авг 02, 2015 9:37 pm |
|
|
Unufri
|
От доста време не съм писал. Имам доста голям прогрес по колата. До седмица може да и се чуе и гласа. Като цяло направих следното : 1.Направих нови спирачки тръбички между спирачната помпа и между АБС блока. 2.Преправих тръбите на охлаждането на автоматика 3.Преправих сервото и го боядисах 4.Преправих хидравличните маркучи - трябваше да се свърже охлаждането на системата 5.Успях да монтирам клапите на климатроника и да ги напасна и настроя за да отговарят на оригиналното японско управление. 6.Успях да сглобя по голямата част от мотора. Направих временно със силиконови колена пътя на въздуха на турбото тъй като оригиналното нямаше как да се използва. 7.Смених ъп пайповете - единия купих от Методи - неръждавейка ,а другия ми изработиха в ЕМ комплект. - Облякох ги в термо лента и ги монтирах. 8.Махнах ламарините на колекторите които дрънчаха и облякох тръбите в термо лента. 9.Подредих кабелите вътре и пробвах част от инсталацията. 10.Смених доста маркучи и почти всички скоби с такива от неръждавейка 11. Струговах дисковете отпред , и събрах спирачната система. 12 Преправих конзолата за скоростния лост защото на GTB е различна и доста други. Ето и снимки : Смених една ролка на ангренажа , на няма и 5-6000 КМ ,но беше тръгнала. Взех нова двуредова на СКФ от Анелия : Това е разликата между оригиналното серво и това от Леоне: Замислил съм да пробвам с такова отИмпреза 1.6 . то е късо и широко ,но ще стане по натам. Тук съм снимал как заводския ъп пайп опира във кормилния прът: Първоначално мислех просто да изрежа меката връзка и да сложа парче тръба без да местя позицията на турбото ,но после видях ,че няма как. Тогава заварих тази шина за двата края за да запазя относителто положението им : След това направих макет просто за пробата : Това е новата тръба която ми изработиха от ЕМ комплект Купих и термолента за 120 лева от Хеед 91 Този Ъп пайп взех от Методи , той е за другата турбина от неръждавейка с регулируема дължина.Купих и скоби от неръждавейка за да хвана с тях термолентата. Тя се монтира като се опъва максимално ,а преди това е накисната във вода. Това са заварките на фланците , които направих. Не са най-доброто ми изпълнение ,но мисля ,че станаха добре : тук почти опря в кутията защото не бяха стегнати болтовете , а просто наложена : ето го и турбото монтирано : Тази тръба малко трябваше да се преправи : Братчето на тръбата на турбото трябваше да бъде изправено защото имаше чупка : Преправях и тръбата за снабдяване на турбото с масло. Трябваше да бъде скъсена и конуса и да се направи наново. ето и как го направих : Почистих, боядисах и смених О пръстена на хидравличната помпа Ще пусна второ мнение ,че това стана дълго
|
|
|
Чет Сеп 10, 2015 2:46 pm |
|
|
Unufri
|
Направих и даунпайпа по следния начин : Реших да оставя заводските ламарини надолу тай като те си вършат идеална работа , а и са по издържливи от лентата на агресивните влияния на околната среда. Разкарах завоските ламарини защото бяха изгнили и сложих термо лента тук : Също така почистих и боядисах гредата там защото имаше малко ръжда. Използвах температурно издържлив спрей Купих този инструмент за огъване на тръбичките: А това са новите спирачни тръби които облицовах в термошлаух за да не се оксидират. НАгрях го с газова горелка. Трябваше да сложа стари щуцери защото тези на тръбата не стават за Субару. Подбрах най-запазените от всичките коли които имам на части За нещастие няма как да ги снимам по-добре от това : Наложи се да преправя и охлаждането на автомата, срязах оригиналните тръби и сложих маркучи между двете парчета като минаха зад сервото и помпата, ето снимки : Боядисах ръждясалия актуатор и монтирах термощита събрах ходовата част и сглобих генерацията , Успях да я пусна на гуми - отдавна не беше седяла : купих едни силиконови колена тъй като изрязах част от заводския интейк . Бирата е за красота, без бира не става Изработих тази грозотия от едно коляно фи 48 , изрязах едниния му край и го заварих да другия. Така е по-малък шанса да има заварки вътре тъй като турбото не се кефи на летящи малки парчета метал по перките си.Трябваше и да го сплескам за да пасне и да заваря еднин щуцер за да закача единия вакуум който го има на заводския маркуч. Още не съм го сглобил , ще пусна още снимки като е готово на 100% Изработих тази крепежна планка за турбото : Успях и да монтирам колектора ,като после го свалях защото се окача ,че съм пропуснал една тръбичка за вода която минава под него. Преправих тръбите идващи от рейката като скъсих едната и я свързах залирата отпед. Монтирах и климатичния радиатор. Стойката от дясно е за резервоарчето за масло за клапаните към ГИ. Успях да скъсам болт ,но заварих гайка и го извадих на късмет : Монтирах воден радиатор, кутия за филтър ,дебитомер , маркучи,ел табло с бушони,ремъци ,обтегачи Монтирах и муцуната на колата. Вижда се как ме удариха пред блока та бронята е за боя : Оправих и клапите на климатроника , сложих заводските клапи напаснах ги с планки и изработих едно рамо и едно парче тел от стоманизирана тел. Монтирах кутиите за радиаторите и вентилатора и централната греда. Това регулира температурата: това са му планките: телта я подгънах така на менгемето за да е по-здрава : За другото моторче което мести положенията на парното нямам снимки ,но като цяло използвах оригиналното му рамо в което изработих канал с свредло 8мм .Белязах му положенията на рамото като включих инсталацията и ги местих от управлението. Като цяло сега съм до тук Остава малко работа вън и малко вътре и ще чуем глас
|
|
|
Чет Сеп 10, 2015 3:23 pm |
|
|
angel1972ex
Регистриран на: Нед Май 17, 2015 9:35 am Мнения: 132 Местоположение: ПАЗАРДЖИК
Автомобил: Субару Легаси 1998 г.
Телефон: 0896634354
Рейтинг: 89
|
Пичове аз че съм аматьор аматьор съм ама вие сте магьосници бе, направо не е истина.ЕВАЛА
|
|
|
Чет Сеп 10, 2015 3:36 pm |
|
|
Unufri
|
Благодаря колега, истината е ,че се боря сам със съвети и помощ от приятели от време на време
|
15
|
|
Пет Сеп 11, 2015 8:44 am |
|
|
Unufri
|
Здравейте колеги, Колата е готова на 95% . Остана да се премести интеркулера отпред и се подкарва. Оригиналния както и такъв от форестър турбо не влизат въпреки доста преправяне от моя страна Ако се направи другата конфигурация на първата турбина с по тънко серво ,има как да застане ,но ще седи под ъгъл и като цяло не си струва да седи на оригиналната локация тъй като ще се нагрява доста от двете турбини. Вътре има малко работа по окабеляването защото в този си вид не е ОК. Утре ще кача новите снимки
|
15
|
|
Чет Окт 08, 2015 8:56 pm |
|
|
petko 69
|
С удоволствие следя темата и чакам да чуя гласът на двете турбини.Дори си мисля че ,ако колегата организира сбирка за запалването бих направил всичко възможно да присъствам(ако съм свободен).Евала за това което правиш и позволяваш да станем част от този проект.
|
|
|
Пет Окт 09, 2015 6:16 am |
|
|
Unufri
|
|
Вто Окт 13, 2015 5:47 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта |
|