Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Вто Май 22, 2018 2:40 am



Отговори на тема  [ 39 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
 Смяна на дирекция на Легаси BG5 GTB Twin Turbo 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2101
Местоположение: plovdiv
Skype: petko-grozdanov
Автомобил: autback3.0h6 2001.
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 630
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Готов си за Белмекен..Първото кръгче пу за мен.

Вто Окт 13, 2015 7:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 1581
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94 ; D15Z3
Рейтинг: 203
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
:bow: :beer: :cool: :race:

_________________
http://www.hostit.bg/
http://www.rofl.bg0.eu/video/164/Subaru-blown-rear-pot
http://www.rofl.bg0.eu/video/77/Show-off-fail

Вто Окт 13, 2015 9:56 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5266
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Forester 2.0 AT '03
Рейтинг: 665
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Бъди сигурен, че много хора го оценяват, а още повече ти завиждат :D :turbo:

Сря Окт 14, 2015 8:02 am
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm
Мнения: 1094
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 110
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Брех колегаостава да почнеш да правиш сериино такива че аз загледах няколко blitzen

Сря Окт 14, 2015 9:06 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 25, 2012 9:11 pm
Мнения: 768
Местоположение: София
Автомобил: Legacy GTB '96 TT,volvo 960 3,0
Телефон: 0899164990
Рейтинг: 341
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Предвид факта ,че 10 месеца я правя и няма време и още не е готова за каране -надали отново бих се захванал с подобно начинание. Като цяло беше голям кеф като я чух да работи ,но искам да я видя да се движи първо.
Като тръгне ще трябва да я карам по-лекичко да се разработи мотора малко. Ще кача снимките и от ремонта му.

:beer:

Сря Окт 14, 2015 12:40 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 25, 2012 9:11 pm
Мнения: 768
Местоположение: София
Автомобил: Legacy GTB '96 TT,volvo 960 3,0
Телефон: 0899164990
Рейтинг: 341
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Привет колеги,
От доста време не съм писал и от доста време като цяло колата си седи в гаража.
Накратко - минах около 1000 км с нея ,но кутията се развали- 3 и 4 превъртат заради соленоидите и се наложи да купя друга от Англия.
Купих 4 бутални апарати които реставрирах както и други неща.Купих чистонова инсталация за газовия инжекцион тъй като старата се запали -слава богу без колата да се запали.
Преправих интеркулерът така ,че да влиза и да не опира в турбото и купето. За временно решение става. Още не съм решил ,но може би ще го преместя отпред на бронята
Успях да обърна едното огледало като запазя оригиналното.
Ще постна снимки малко по натам с повече инфо :) :beer:
Изображение
Изображение

Вто Мар 29, 2016 1:13 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Ное 14, 2010 12:55 am
Мнения: 41
Рейтинг: 16
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Привет. Един въпрос: налага ми се да сменя десните си врати, предна и задна, само металните им части (оборудването е здраво и работи). Намерих врати от Англия от кола с десен волан, моята е с нормален ляв. Ще имам ли проблеми с ел инсталацията на вратите ако ги взема? Понеже дясна предна врата е шофьорската в UK, на мен ми е пасажерска. Т.е. ел инсталацията интегрирана ли е в металните рамки на вратите (налага ли се да се вади/сменя), или върви с вътрешната облицовка на вратите и няма да ми е проблем (с командите на ел стъкла, ел странични огледала и т.н.)?
Благодаря и сори за спама.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сря Фев 15, 2017 4:20 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 25, 2012 9:11 pm
Мнения: 768
Местоположение: София
Автомобил: Legacy GTB '96 TT,volvo 960 3,0
Телефон: 0899164990
Рейтинг: 341
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Привет колега,
Със задната врата няма да имаш проблем защото окабеляването е еднакво.Ако дойдат с копчетата може да се наложи да използваш твойте - един път открих ,че имат разлика.
За предната ще трябва 100% да го смениш защото конекторът за копчето за ел стъклата ще е като шофьорския и няма да работи.
Окабеляването е захванато вътре във вратата със щипки които могат да се извадят здрави.Просто трябва да им стиснеш крачетата и да ги бутнеш навътре- те се виждат от вън на ламарината.
Като цяло не е трудно ,но си е занимавка.

Чет Фев 16, 2017 7:53 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Ное 14, 2010 12:55 am
Мнения: 41
Рейтинг: 16
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Благодаря.

Вратите ще ги взема само външния метал и ще ги дам на фирма да ги пребоядисат и преоборудват с моите вътрешни части и стъкла, които си работят.
Доколкото разбирам, майстор/фирма който ще ми прави пребоядисването и преоборудването няма да се затрудни много да смени и окабеляването от моята върху другата предна врата.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Чет Фев 16, 2017 10:16 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 25, 2012 9:11 pm
Мнения: 768
Местоположение: София
Автомобил: Legacy GTB '96 TT,volvo 960 3,0
Телефон: 0899164990
Рейтинг: 341
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз лично те съветвам да ги вземеш с моторчетата и стъклата за да не се свалят оригиналните. После доста трудно ще ги настроят правилно.

Окабеляването може да се смени и без да се вади стъклото - даже е препоръчително. Разбери се с продавача да му дадеш твоето оборудване след като си смениш вратите.

Поздрави,

Нед Фев 19, 2017 10:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 738
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2005 H6 3.0R
Рейтинг: 387
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Unufri написа:
Аз лично те съветвам да ги вземеш с моторчетата и стъклата за да не се свалят оригиналните. После доста трудно ще ги настроят правилно.

Дори и да ги вземе с моторчетата и стъклата, те са били регулирани за купето, на което тези врати са били. При прехвърлянето на новото купе, винаги се получава някаква минимална разлика и при всички положения ще се наложи регулиране.

Пон Фев 20, 2017 8:30 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 25, 2012 9:11 pm
Мнения: 768
Местоположение: София
Автомобил: Legacy GTB '96 TT,volvo 960 3,0
Телефон: 0899164990
Рейтинг: 341
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Факт, но със сигуронст ще бъде по лесно ,ако са си монтирани :)

Нед Фев 26, 2017 3:44 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Ное 14, 2010 12:55 am
Мнения: 41
Рейтинг: 16
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Благодаря за съветите. Не съм сигурен че разбрах всичко добре, лаик съм в тези работи. Мислех, че окабеляването и моторчетата са неразделна част? Явно съм в грешка. Не съм сигурен и какво се разбира под регулиране -- на какво, на ел стъклата ли? И кое ще пасне трудно при цялостно преоборудване : смяната на моите стъкла върху новата врата (уплътнения и пр.), или нещо с електрическата част и командите?

Наистина повечето врати втора употреба ми ги предлагат 'голи' и необорудвани, но току що намерих оферта за добра врата включваща стъклата и моторчетата заедно с нея: да я вземам ли, ако тези допълнителни неща правят смяната по-лесна?

Ето я тук:
http://www.ebay.co.uk/itm/SUBARU-OUTBAC ... Sw4A5YroTy

Сря Мар 01, 2017 2:08 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 25, 2012 9:11 pm
Мнения: 768
Местоположение: София
Автомобил: Legacy GTB '96 TT,volvo 960 3,0
Телефон: 0899164990
Рейтинг: 341
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Малко да повдигна темата.
Реших ,че искам всичко по колата да работи и да е напълно стоково защото с преправяната инсталация нещата не бяха добре.
Моторната инсталация от Twin turbo - сетъпа беше много измъчена и колата имаше някакви странни проблеми които се опитах да оправя ,но така и не се получи.

В крайна сметка реших да сменя цялата ел инсталация на колата заедно с ЕКУ-то .Задачата беше да намеря ЕКУ което да е близко до моя мотор като параметри. Оказа се ,че моторът EJ20К на JDM Forester STB Автомат е на 90% същият като моя - Валове, бутала, степен на сгъстяване.Това което е по интересното ,че компютърът за разлика от този на Легасито става и за ръчна кутия.Просто трябва да му се "каже" ,че е на ръчна кутия.
Намерих ел инсталация от Outback 1998 с климатроник и най-важното -ръчна кутия , която е със същите букси и реално преправих следното по нея :
-Преместих един пин за бензиновата помпа
-Размених пиновете на датчиците за положение на колянов и разп. вал.
-Добавих 5 пина за управлението на соленоидитеWastegate и другият преди МАП ,МАП сензор,
-смених 4-те букси на датчиците за АБС
Всичко отне около 10 дни като колегата @askless ми помогна за цялото разглобяване и сглобяване.Реално не работих плътно 10 дни защото междувременно някой ми открадна портфела от буса с който се движа та си висях в КАТ и 9-то районно.. :lipseal:

За да стане като хората всичко смених и :
Кормилен прът - заради ключът и гривната за чип-а
АБС блок - защото е различен- JDM-а има отделно ЕКУ за АБС - Много е важно блокът да е от кола МТ защото иначе търси сигнали от АТ TCU
Тръбички за АБС - Защото са доста различни
Моторна инсталация - защото е доста различна
Бобина и кабели - JDM-а е с 4 бобини
Компресор на климатроника - Защото този от 2.5 заедно с конзолата пасва на мотора и могат да бъдат използвани Евпопейските тръби без да се преправя.
Мокет - изпрах този от аутбека защото беше запазен и е дебел като този на JDM
Централа, сензори и кабели за Airbag при JDM всичко беше във волана и нямаше втори бег.
Фарове и мигачи - защото трябва да се вземат буксите за JDM фаровете и не ми остана време. Засега ще карам с Европейските
комутатор - от 2.5 аутбек е същият ,но се наложи да го преместя защото опираше в кулера.
Моторче за круз контрол,управление,жило с актуатор
Казанче с моторче за миене на фаровете
Моторчета за ел регулиране на фаровете.

Добавих и изолация на пода на колата - битумит от бриколаж. Лепи се и представлява битум заедно с алуминиево фолио. Оставих колата на слънце без мокет и нямаше миризми ,но сложих само по пода и малко по стената където няма да има високи температури.
Извод :
Ако някой друг ще си причинява подобно нещо много по-смислено е да намери Европейско легаси с ръчна кутия и да му сложи мотор от WRX версия 3 или 4. JDM екстрите могат да се намерят и монтират лесно ,но обръщането на волана отмена много време и усилия.
Аз успях да го направя така ,че почти да не си личи (ако не се гледа стената на коша) ,но като цяло си е трудна задача.

Ходих до СТИ.БГ защото в София май само те , митака и Субару Моторс имат SSM който чете старите коли:
Изображение
Като цяло момчетата веднага ми обърнаха внимание и се оказа ,че моторът се работи нормално и няма грешки.

ето и снимков материал:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение



ето това са добавените кабели:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Ще опиша подробно и пиновете ако някой го интересува. Оказа се ,че не се намират схеми за пинаут за тези мотори лесно.
Аз намерих една на японски и от нея с мултицета правих единият лист който може да видите на снимките.
Вече минах 200-300 км, засега всичко е нормално освен лампата за airbag ,но и това ще го оправим :)

Поздрави,

Нед Юли 23, 2017 9:49 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 1171
Местоположение: София
Skype: phaze off
Автомобил: Impreza GF EJ 20, Mazda RX-8
Рейтинг: 324
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Шапки долу, баси :) Дано полученото удоволствие от карането да е адекватно на усилията, които влагаш. :beer:

_________________
Cogito ergo sum
Поддръжка и обслужване на Macintosh & iPhone, поддръжка и ремонт на вендинг автомати Bianchi.
R.I.P Сервиз D&N

Нед Юли 23, 2017 9:57 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 25, 2012 9:11 pm
Мнения: 768
Местоположение: София
Автомобил: Legacy GTB '96 TT,volvo 960 3,0
Телефон: 0899164990
Рейтинг: 341
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря колега,
Определено сега ми харесва доста повече защото знам ,че всичко и е наред и може да се разчита повече на нея.Поне не ме дразни както ме дразнеше преди .
Вчера напълних климатроника и се родих :)

:beer:

Пон Юли 24, 2017 7:51 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Мар 14, 2014 10:46 am
Мнения: 154
Местоположение: София
Автомобил: Forester SH 2.5X Premium 2011, AT
Рейтинг: 79
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Поздравления за ентусиазма, който успяваш да подържаш вече толкова време - следя темата с интерес от самото начало. :good:

_________________
http://promachines.bg/

https://www.facebook.com/Promachines.tools.bg/

Пон Юли 24, 2017 8:04 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 25, 2012 9:11 pm
Мнения: 768
Местоположение: София
Автомобил: Legacy GTB '96 TT,volvo 960 3,0
Телефон: 0899164990
Рейтинг: 341
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря! Като цяло беше доста трудно да запазя търпение и признавам ,че на няколко пъти може би щях да се откажа .
Благодарение на Сашо (Askless) и други хора които удариха едно рамо с труд и части като цяло се получи доста добър резултат.
Откакто я събрах напълних климатроника , реглаж на преден мост, сложих генерация от неръждавейка и върнах газта.
Вече наистина ми е кеф да си я карам!
Догодина предстои цялостно пребоядисване ако всичко е наред :)

:beer:

Нед Юли 30, 2017 7:17 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm
Мнения: 1999
Местоположение: Бургас
Skype: mladennedev
Автомобил: Outback '01 H6
Рейтинг: 216
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Unufri написа:
Вече наистина ми е кеф да си я карам!
:)

:beer:


Пожелавам на всеки да изпита този кеф.
Браво за проекта, много труд, но си струва това е вълнуващ автомобил мечта :good:

_________________
Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден
Subaru Baja - продадена
Facebook: Medovo Bee Farm
Get Rich or Die Tryin'
スバルバハ

Нед Авг 20, 2017 7:37 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 39 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор