Субару Форум България https://www.subaruclubbg.com/forum/ |
|
Смяна на дирекция на Легаси BG5 GTB Twin Turbo https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=37&t=19182 |
Страница 2 от 2 |
Автор: | petko 69 [ Вто Окт 13, 2015 7:28 pm ] |
Заглавие: | Re: Смяна на дирекция на Легаси BG5 GTB Twin Turbo |
Готов си за Белмекен..Първото кръгче пу за мен. |
Автор: | valqk [ Вто Окт 13, 2015 9:56 pm ] |
Заглавие: | Re: Смяна на дирекция на Легаси BG5 GTB Twin Turbo |
Автор: | BAlexandrov [ Сря Окт 14, 2015 8:02 am ] |
Заглавие: | Re: Смяна на дирекция на Легаси BG5 GTB Twin Turbo |
Бъди сигурен, че много хора го оценяват, а още повече ти завиждат |
Автор: | adddt [ Сря Окт 14, 2015 9:06 am ] |
Заглавие: | Re: Смяна на дирекция на Легаси BG5 GTB Twin Turbo |
Брех колегаостава да почнеш да правиш сериино такива че аз загледах няколко blitzen |
Автор: | Unufri [ Сря Окт 14, 2015 12:40 pm ] |
Заглавие: | Re: Смяна на дирекция на Легаси BG5 GTB Twin Turbo |
Предвид факта ,че 10 месеца я правя и няма време и още не е готова за каране -надали отново бих се захванал с подобно начинание. Като цяло беше голям кеф като я чух да работи ,но искам да я видя да се движи първо. Като тръгне ще трябва да я карам по-лекичко да се разработи мотора малко. Ще кача снимките и от ремонта му. |
Автор: | Unufri [ Вто Мар 29, 2016 1:13 pm ] |
Заглавие: | Re: Смяна на дирекция на Легаси BG5 GTB Twin Turbo |
Привет колеги, От доста време не съм писал и от доста време като цяло колата си седи в гаража. Накратко - минах около 1000 км с нея ,но кутията се развали- 3 и 4 превъртат заради соленоидите и се наложи да купя друга от Англия. Купих 4 бутални апарати които реставрирах както и други неща.Купих чистонова инсталация за газовия инжекцион тъй като старата се запали -слава богу без колата да се запали. Преправих интеркулерът така ,че да влиза и да не опира в турбото и купето. За временно решение става. Още не съм решил ,но може би ще го преместя отпред на бронята Успях да обърна едното огледало като запазя оригиналното. Ще постна снимки малко по натам с повече инфо |
Автор: | flux2 [ Сря Фев 15, 2017 4:20 am ] |
Заглавие: | Re: Смяна на дирекция на Легаси BG5 GTB Twin Turbo |
Привет. Един въпрос: налага ми се да сменя десните си врати, предна и задна, само металните им части (оборудването е здраво и работи). Намерих врати от Англия от кола с десен волан, моята е с нормален ляв. Ще имам ли проблеми с ел инсталацията на вратите ако ги взема? Понеже дясна предна врата е шофьорската в UK, на мен ми е пасажерска. Т.е. ел инсталацията интегрирана ли е в металните рамки на вратите (налага ли се да се вади/сменя), или върви с вътрешната облицовка на вратите и няма да ми е проблем (с командите на ел стъкла, ел странични огледала и т.н.)? Благодаря и сори за спама. Sent from my iPhone using Tapatalk |
Автор: | Unufri [ Чет Фев 16, 2017 7:53 am ] |
Заглавие: | Re: Смяна на дирекция на Легаси BG5 GTB Twin Turbo |
Привет колега, Със задната врата няма да имаш проблем защото окабеляването е еднакво.Ако дойдат с копчетата може да се наложи да използваш твойте - един път открих ,че имат разлика. За предната ще трябва 100% да го смениш защото конекторът за копчето за ел стъклата ще е като шофьорския и няма да работи. Окабеляването е захванато вътре във вратата със щипки които могат да се извадят здрави.Просто трябва да им стиснеш крачетата и да ги бутнеш навътре- те се виждат от вън на ламарината. Като цяло не е трудно ,но си е занимавка. |
Автор: | flux2 [ Чет Фев 16, 2017 10:16 am ] |
Заглавие: | Re: Смяна на дирекция на Легаси BG5 GTB Twin Turbo |
Благодаря. Вратите ще ги взема само външния метал и ще ги дам на фирма да ги пребоядисат и преоборудват с моите вътрешни части и стъкла, които си работят. Доколкото разбирам, майстор/фирма който ще ми прави пребоядисването и преоборудването няма да се затрудни много да смени и окабеляването от моята върху другата предна врата. Sent from my iPhone using Tapatalk |
Автор: | Unufri [ Нед Фев 19, 2017 10:58 pm ] |
Заглавие: | Re: Смяна на дирекция на Легаси BG5 GTB Twin Turbo |
Аз лично те съветвам да ги вземеш с моторчетата и стъклата за да не се свалят оригиналните. После доста трудно ще ги настроят правилно. Окабеляването може да се смени и без да се вади стъклото - даже е препоръчително. Разбери се с продавача да му дадеш твоето оборудване след като си смениш вратите. Поздрави, |
Автор: | kerekovski [ Пон Фев 20, 2017 8:30 am ] |
Заглавие: | Re: Смяна на дирекция на Легаси BG5 GTB Twin Turbo |
Unufri написа: Аз лично те съветвам да ги вземеш с моторчетата и стъклата за да не се свалят оригиналните. После доста трудно ще ги настроят правилно. Дори и да ги вземе с моторчетата и стъклата, те са били регулирани за купето, на което тези врати са били. При прехвърлянето на новото купе, винаги се получава някаква минимална разлика и при всички положения ще се наложи регулиране. |
Автор: | Unufri [ Нед Фев 26, 2017 3:44 pm ] |
Заглавие: | Re: Смяна на дирекция на Легаси BG5 GTB Twin Turbo |
Факт, но със сигуронст ще бъде по лесно ,ако са си монтирани |
Автор: | flux2 [ Сря Мар 01, 2017 2:08 am ] |
Заглавие: | Re: Смяна на дирекция на Легаси BG5 GTB Twin Turbo |
Благодаря за съветите. Не съм сигурен че разбрах всичко добре, лаик съм в тези работи. Мислех, че окабеляването и моторчетата са неразделна част? Явно съм в грешка. Не съм сигурен и какво се разбира под регулиране -- на какво, на ел стъклата ли? И кое ще пасне трудно при цялостно преоборудване : смяната на моите стъкла върху новата врата (уплътнения и пр.), или нещо с електрическата част и командите? Наистина повечето врати втора употреба ми ги предлагат 'голи' и необорудвани, но току що намерих оферта за добра врата включваща стъклата и моторчетата заедно с нея: да я вземам ли, ако тези допълнителни неща правят смяната по-лесна? Ето я тук: http://www.ebay.co.uk/itm/SUBARU-OUTBAC ... Sw4A5YroTy |
Автор: | Unufri [ Нед Юли 23, 2017 9:49 am ] |
Заглавие: | Re: Смяна на дирекция на Легаси BG5 GTB Twin Turbo |
Малко да повдигна темата. Реших ,че искам всичко по колата да работи и да е напълно стоково защото с преправяната инсталация нещата не бяха добре. Моторната инсталация от Twin turbo - сетъпа беше много измъчена и колата имаше някакви странни проблеми които се опитах да оправя ,но така и не се получи. В крайна сметка реших да сменя цялата ел инсталация на колата заедно с ЕКУ-то .Задачата беше да намеря ЕКУ което да е близко до моя мотор като параметри. Оказа се ,че моторът EJ20К на JDM Forester STB Автомат е на 90% същият като моя - Валове, бутала, степен на сгъстяване.Това което е по интересното ,че компютърът за разлика от този на Легасито става и за ръчна кутия.Просто трябва да му се "каже" ,че е на ръчна кутия. Намерих ел инсталация от Outback 1998 с климатроник и най-важното -ръчна кутия , която е със същите букси и реално преправих следното по нея : -Преместих един пин за бензиновата помпа -Размених пиновете на датчиците за положение на колянов и разп. вал. -Добавих 5 пина за управлението на соленоидитеWastegate и другият преди МАП ,МАП сензор, -смених 4-те букси на датчиците за АБС Всичко отне около 10 дни като колегата @askless ми помогна за цялото разглобяване и сглобяване.Реално не работих плътно 10 дни защото междувременно някой ми открадна портфела от буса с който се движа та си висях в КАТ и 9-то районно.. За да стане като хората всичко смених и : Кормилен прът - заради ключът и гривната за чип-а АБС блок - защото е различен- JDM-а има отделно ЕКУ за АБС - Много е важно блокът да е от кола МТ защото иначе търси сигнали от АТ TCU Тръбички за АБС - Защото са доста различни Моторна инсталация - защото е доста различна Бобина и кабели - JDM-а е с 4 бобини Компресор на климатроника - Защото този от 2.5 заедно с конзолата пасва на мотора и могат да бъдат използвани Евпопейските тръби без да се преправя. Мокет - изпрах този от аутбека защото беше запазен и е дебел като този на JDM Централа, сензори и кабели за Airbag при JDM всичко беше във волана и нямаше втори бег. Фарове и мигачи - защото трябва да се вземат буксите за JDM фаровете и не ми остана време. Засега ще карам с Европейските комутатор - от 2.5 аутбек е същият ,но се наложи да го преместя защото опираше в кулера. Моторче за круз контрол,управление,жило с актуатор Казанче с моторче за миене на фаровете Моторчета за ел регулиране на фаровете. Добавих и изолация на пода на колата - битумит от бриколаж. Лепи се и представлява битум заедно с алуминиево фолио. Оставих колата на слънце без мокет и нямаше миризми ,но сложих само по пода и малко по стената където няма да има високи температури. Извод : Ако някой друг ще си причинява подобно нещо много по-смислено е да намери Европейско легаси с ръчна кутия и да му сложи мотор от WRX версия 3 или 4. JDM екстрите могат да се намерят и монтират лесно ,но обръщането на волана отмена много време и усилия. Аз успях да го направя така ,че почти да не си личи (ако не се гледа стената на коша) ,но като цяло си е трудна задача. Ходих до СТИ.БГ защото в София май само те , митака и Субару Моторс имат SSM който чете старите коли: Като цяло момчетата веднага ми обърнаха внимание и се оказа ,че моторът се работи нормално и няма грешки. ето и снимков материал: ето това са добавените кабели: Ще опиша подробно и пиновете ако някой го интересува. Оказа се ,че не се намират схеми за пинаут за тези мотори лесно. Аз намерих една на японски и от нея с мултицета правих единият лист който може да видите на снимките. Вече минах 200-300 км, засега всичко е нормално освен лампата за airbag ,но и това ще го оправим Поздрави, |
Автор: | Alxx [ Нед Юли 23, 2017 9:57 am ] |
Заглавие: | Re: Смяна на дирекция на Легаси BG5 GTB Twin Turbo |
Шапки долу, баси Дано полученото удоволствие от карането да е адекватно на усилията, които влагаш. |
Автор: | Unufri [ Пон Юли 24, 2017 7:51 am ] |
Заглавие: | Re: Смяна на дирекция на Легаси BG5 GTB Twin Turbo |
Благодаря колега, Определено сега ми харесва доста повече защото знам ,че всичко и е наред и може да се разчита повече на нея.Поне не ме дразни както ме дразнеше преди . Вчера напълних климатроника и се родих |
Автор: | katlak [ Пон Юли 24, 2017 8:04 am ] |
Заглавие: | Re: Смяна на дирекция на Легаси BG5 GTB Twin Turbo |
Поздравления за ентусиазма, който успяваш да подържаш вече толкова време - следя темата с интерес от самото начало. |
Автор: | Unufri [ Нед Юли 30, 2017 7:17 pm ] |
Заглавие: | Re: Смяна на дирекция на Легаси BG5 GTB Twin Turbo |
Благодаря! Като цяло беше доста трудно да запазя търпение и признавам ,че на няколко пъти може би щях да се откажа . Благодарение на Сашо (Askless) и други хора които удариха едно рамо с труд и части като цяло се получи доста добър резултат. Откакто я събрах напълних климатроника , реглаж на преден мост, сложих генерация от неръждавейка и върнах газта. Вече наистина ми е кеф да си я карам! Догодина предстои цялостно пребоядисване ако всичко е наред |
Автор: | Mladen99 [ Нед Авг 20, 2017 7:37 am ] |
Заглавие: | Re: Смяна на дирекция на Легаси BG5 GTB Twin Turbo |
Unufri написа: Вече наистина ми е кеф да си я карам! Пожелавам на всеки да изпита този кеф. Браво за проекта, много труд, но си струва това е вълнуващ автомобил мечта |
Страница 2 от 2 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |