Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 12:24 am



Отговори на тема  [ 25 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
 Ревизия на EJ251 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Окт 25, 2012 9:11 pm
Мнения: 862
Местоположение: София
Автомобил: Pontiac Firebird 5.0 V8
Телефон: 0899164990
Рейтинг: 385
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте колеги,

Реших да пусна тема на това как се прави ревизия на мотор . Не основен ремонт ами обикновенно подновяване което включва:
Подмяна на уплътнения ,О пръстени, лагери ,семеринги , сегменти и в този случай две бутала които са леко надрани.Реших да не слагам 4 нови бутала тъй като финансите са ми ограничени тъй като заедно с туйн турбото ми идва мааалко в повече този ремонт.
Моторът е уж на малко КМ ,но според мен е каран с гадно масло или са докарали колата от Германия със старо масло без да го сменят.Целият беше в налепи и тиня вътре , лагерите са почти леко надрани като и вала има леки следи от употреба- не е като на турбо мотора. Още не съм наясно дали ще мине без ремонт и предстои всичко да бъде премерено.

Ето и малко снимки :

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


До момента съм разглобил всичко и съм почистил блока и главите. Ще ги изпратя на шлайф и ще направя клапаните.
Ще пусна още снимки.

Поздрави,
 29

Пон Ное 30, 2015 11:30 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Винаги съм се чудел защо няма теми за основен ремонт за субару, някой ми каза че било поевтино да смениш мотора, но как знаеш какво слагаш , може да е кенеф.
Ще ми е интересно да ти следя и тази тема, моята е на 325 000 и все някога ще дойде и този момент искам да видя какво ме чака евентуално......

Мислях да и бодна турбо мотор , след твоята тема се отказах....а няма да ми е полезен за рибата, но може да и бодна от H6 , примерно или да ревизирам моя.

Ще ми любпитно да кажеш накаря тотала , труда ясно че си от тебе.

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Пон Ное 30, 2015 11:37 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 25, 2012 9:11 pm
Мнения: 862
Местоположение: София
Автомобил: Pontiac Firebird 5.0 V8
Телефон: 0899164990
Рейтинг: 385
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Частите ги взимам с доста голяма отстъпка за което съм благодарен на приятели. Ще пусна максимално подробно описание.
Като цяло това ми е 3-ти мотор на субару който ще събирам,като преди това съм събирал един V6 и доста редови на различни марки.
Клапаните мисля да ги напасна с паста ако нямат язви и са запазени. Ако имат язви ще ги направят в шлайф базата защото няма да изкарат много.
:beer:
Поздрави,

Пон Ное 30, 2015 11:54 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Unufri написа:
Частите ги взимам с доста голяма отстъпка за което съм благодарен на приятели. Ще пусна максимално подробно описание.
Като цяло това ми е 3-ти мотор на субару който ще събирам,като преди това съм събирал един V6 и доста редови на различни марки.
Клапаните мисля да ги напасна с паста ако нямат язви и са запазени. Ако имат язви ще ги направят в шлайф базата защото няма да изкарат много.
:beer:
Поздрави,

и аз , така че цените ще са съизмерими ;)
поздрави Адаш!
П>П Преди години убих едно рено 5 турбо алпин и една калибра турбо и съм присътвал при ремонтите имам си идея за какво иде реч долу горе.

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Пон Ное 30, 2015 12:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Яну 25, 2014 9:52 pm
Мнения: 212
Местоположение: София
Автомобил: Outback '03 B12 EJ251 E-4AT
Рейтинг: 182
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Имам 2 конкретни въпроса:
1/ относно въпросните 2 "надрани" бутала - можеш ли да качиш техни снимки, по възможност на самите надрани поли. Предполагам, че става на въпрос за буталата от цилиндри 2 и 4
2/ мерил ли си и ако не, възнамеряваш ли да мериш гърбиците на разределителните валове

По много специфичен начин се износват биелните лагери на тези мотори. Определено в случая са за смяна, но съдейки по износването им си мисля, че по-скоро ще минеш само с полиране на шийките на коляновия вал.
Това е поредният EJ251, който виждам, че трупа толкова брутално депозити. Имам чувството, че в някакъв момент гарнитурите се предават, моторите прегряват, при което биелните лагери го отнасят, а като краен резултат започва и теча на масло от гарнитурите, след което или само се долива някакво масло, или двигателя се друса здраво с добавки.

Пон Ное 30, 2015 12:51 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 25, 2012 9:11 pm
Мнения: 862
Местоположение: София
Автомобил: Pontiac Firebird 5.0 V8
Телефон: 0899164990
Рейтинг: 385
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Гаринитурите бяха аут и според мен от това е пострадал защото е прегрял и отделно заради лошото масло. Оригиналния мотор на колата беше чист без депозити ,но съсипан ама тотално.
Буталата ще ги премеря и ще ги снимам. Като цяло търся бутала с минимални отклонения иначе няма никакъв смисъл .Валовете не съм ги мерил , имат минимални следи от употреба и никакво нарушаване на цементацията и цялоста на гърбиците.Водачите на клапаните нямат почти никаква хлабина за разлика от оригиналните глави които определено се усеща такава .Този мотор никога не е каран на газ за разлика от оригиналния
Моторът наистина е на малко КМ ,но валовете ще ги сравня с оригиналните валове от стария който е над 300-400 000 км поне и то на газ.
Лошото е ,че има минимално износване на хонинга на цилиндрите на 2 и 4-ти и се чудя дали да не ги минем с ръчен хонинг ,но като цяло ми казаха ,че по-добре при стар мотор със стари бутала да не си правя експерименти.

Поздрави,

Пон Ное 30, 2015 1:25 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Яну 25, 2014 9:52 pm
Мнения: 212
Местоположение: София
Автомобил: Outback '03 B12 EJ251 E-4AT
Рейтинг: 182
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Наистина ще ми е много интересно ако имаш възможност да измериш валовете, въпреки очевидно доброто им състояние, и да сравниш показанията с дебелите книги.
По всяка вероятност буталата ще са в допуск, навярно в долната граница, но в допуск. И то въпреки надраното, както предполагам наричаш малките драскотини/канали по дължината на полите. От всичко прочетено и доколкото съм си говорил с други хора, въпросните надирания по полите се получават едно при прегряване, второ при кофти масло и трето, може би най-важното, при спекли сегменти.
Според мен, ако буталата са в допуск и ти почистиш двигателя, смениш сегментите и заложиш на прилично масло, което се предполага, че вече си направил или ще направиш, въпросните драскотини по полите на буталата няма да окажат никакво влияние. Ако имаш възможност обаче да ги смениш, дори и с чисто нови, още по-добре.
Не ме учудва, че има износване по цилиндри 2 и 4, но тук е добре да прецениш дали наистина говорим за износване, защото в повечето случай се получават едни петна, които са по-лъскави от останалата част на цилиндъра, но там няма нарушен хонинг - няма надирания, няма заглаждания. Дори и ако се измери цилиндъра е малко вероятно да се отчете елипса. Ако е такъв случая, действително не виждам никаква причина да се прави ремонт, нов хонинг, ремонтен комплект бутала и сегменти - безумно скъпо и неоправдано. Всъщност като се замисля, според мен шансът въобще да се докопа човек до EJ251 двигател, независимо пробега, чийто цилиндри 2 и 4 нямат абсолютно никакво износване, е минимален.
Ако въпреки всичко не насмяташ правилно размерите или направиш компромис с някое бутало, не вярвам нито да ти гори масло, нито да върви по-малко. Просто няма да се отървеш от прословутия piston slap, което прави ревизията почти безсмислена.
 14

Пон Ное 30, 2015 1:53 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 25, 2012 9:11 pm
Мнения: 862
Местоположение: София
Автомобил: Pontiac Firebird 5.0 V8
Телефон: 0899164990
Рейтинг: 385
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако успея да намеря магнитна стойка за индикаторен часовник - да.
Иначе , да просто изглежда по-лъскаво ,но буталата определено са си надраскани , а пък има и пистън слап на студено.Пистън слапа ще си го има най-вероятно ,но ще утихва по-бързо и като цяло зависи от буталата които сложа. Мен супер много ме дразни сутрин. Масло съм взел 5в40 Кастрол . Идеята на тази тема са основни съвети които мога да дам на някой ако реши да си прави мотора сам и като цяло да се опише една подобна процедура.
Ще видим какво ще стане накрая.

Поздрави,

Пон Ное 30, 2015 2:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Яну 25, 2014 9:52 pm
Мнения: 212
Местоположение: София
Автомобил: Outback '03 B12 EJ251 E-4AT
Рейтинг: 182
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Дано наистина успееш да се пребориш с piston slap-a. Или както си написал, в най-лошия случай да се проявява за много по-кратък период от време и то само при наистина много ниски температури.
Ще следя с интерес. Успех!

Пон Ное 30, 2015 2:46 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, поздравления за ентусиазма, с който подхождаш. :bow:
Вида на двигателя и цялата гняз показва "германската грижа" - от опит мога да кажа, че доста германци са любители на всякакви промоции на смяна на масла. И ефекта в повечето случаи е този.
Така и така си разглобил всичко, ако цилиндрите са в норма по- добре си сложи нови бутала комплект. Ако го правиш за себе си разбира се. Допуските на размерите граничат с точността на прибора и може да се получат интересни стойности. Ако не те затруднява постни замерите за да видим на каква хлабина слапа става дразнещ :)
Иначе моята съпруга намери решение за този звуков ефект. Пали и веднага газта до дупка ROFL

Успех.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Вто Дек 01, 2015 1:18 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 25, 2012 9:11 pm
Мнения: 862
Местоположение: София
Автомобил: Pontiac Firebird 5.0 V8
Телефон: 0899164990
Рейтинг: 385
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Измерих този и оригиналния блок и се чудя кой да използвам. Оригиналния блок има по-добри параметри, но изглежда като надраскан и с по-лош хонинг. Със сигурност е на повече КМ каран на газ и т.н. Ето таблицата на като този отдолу е оригиналния блок на колата който няма слап ,но има надрани бутала :
Изображение


виждам ,че има минимални елипси ,но определено не е добре с хонинга.

Приятели ме съветват да си използвам блока от донора защото е по запазен откъм хонинг и смятат ,че този дори и да му направим хонинг , с нови сегменти ще се издълбае бързо.

Поздрави,

Пет Дек 04, 2015 11:50 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 25, 2012 9:11 pm
Мнения: 862
Местоположение: София
Автомобил: Pontiac Firebird 5.0 V8
Телефон: 0899164990
Рейтинг: 385
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да пусна ъпдейт, главите са готови- закарах ги на шлайф къдего им взеха две десети което е нормално за мотор който най-вероятно е прегряван.
В шлайф базата ми казаха ,че леглата са супер и само да си ги почистя с паста което и направих. Честно казано имаше едно две които не бяха много за паста ,но карай.За тези които не знаят ,сега ще обясня как се напасват клапани с паста.
Същевременно имах и един помощник докато си оправях някои неща на туйн турбото :)
Ето и го и него и снимките на клапаните :
Изображение
Изображение
Изображение

Относно напасването , трябва ви винтоверт или малка бормашина , за препоръчване от тези които имат степени на бутона за включване
Аз използвах моята макита. Парче маркуч , няколко свински опашки, полир пасти - финна и груба ,масло двигателно ,инструмент с който да "откопчаете клапаните, и някакви съдове в които да съхраняване - контричките ,тарелките, пружините и т.н.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

В последствие сложих 3 свински опашки защото превърташе прекалено много ,но не съм го снимал.

Последователноста е следната :
Вадите клапана от главата и го почиствате като внимавате да не надерете стеблото или леглото. Слагате масло вътре във водача и го слагате бавно като се уверявате ,че е добре смазан.АКо попадне прах ще надере водача и стеблото което е крайно нежелателно. След това слагате паста на леглото и започвате да въртите с винтоверта клапана като дърпате назад леко за да се допира до главата. Хубаво е от време на време да бутате леко напред за да се разнася пастата по-добре .
Някой от леглата определено не бяха за паста ,но нямах избор и време вече и затова ги направих.
Ето и снимки :
Тук съм сложил паста
Изображение
Изображение

Това е необработеното легло и "язвите " по него :
Изображение
Това е почистеното легло
Изображение
Изображение
Изображение
Така изглежда клапан след като го извадите :
Изображение
Това е междинното положение в което още не е готов
Изображение


Снимал съм друг клапан за да се вижда по-добре като него го почистих пърно повърхностно ,което попринцип не се препоръчва. Ето снимки на язвите преди за де напасне :

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Това са всмукателните , те по правило нямат язви ,но трябваше да се почисти
Изображение
След като приключите с напасването и сглобите клапаните се поставят стоманените подложки върху които лягат пружините на клапаните върху главата.
Трябва да бъдат поставени преди гумичките защото след това не влизат.
Гумичките се набиват с леко причукване като аз използвах продълговата вложка 10мм от гедорето. Идеята и е вложката да е с диаметъра на металната част на гумичката :

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изпилих една стара вложка от гедоре с която да натискам пружините на клапаните за да мога да подавам контричките.Тъй като сглобявах всичко сам,слагах едната контричка в тарелката за да закопчае клапана и за да ми е по-лесно когато поставям втората. Не успях да снимам всичко тъй като бях сам и нямам условията- предвид факта ,че го правих на масата в хола
Това е шано инструментът който използвах . При други двигатели ще е абсурд ,но при този стана защото има хубав достъп до клапаните от всякъде
Изображение
Изображение

Тук вече изчистих всичко:
Изображение
Изображение

Вто Дек 08, 2015 11:06 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравей,
виждам, че работата върви, че чак ти се услажда май =D>
Аз ли не мога да се ориентирам или в таблицата, данните са с обратни знаци. Имам предвид, че обикновено размера се увеличава с времето, а при тебе излиза с минус? Както и да е. Ти предполагам имаш допуските за елипса и бъчвообразност на цилиндрите. Струва ми се, че първия блок е доста над допуска, който ако не се лъжа беше 0,03-0,05. Това би обяснило слапа. Кажи моля те откъде взе номиналния размер и колко излиза хлабината цилиндър / бутало (при номинал бутало).
От друга страна казваш, че хонинга стои. Въпроса с дълбочината на хонинга и неговото значение е доста дискусионен - колкото майстори, толкова мнения. Аз бях се ровил специално да разбера колко е всъщност дълбочината на каналите, но беше доста отдавна.
Ако избереш блока с по-голямо износване може би няма да се спасиш от слапа дори и с нови бутала. Новите сегменти би следвало да оправят разхода на масло, а в крайна сметка май това беше проблема.

Благодарим за снимите. Определено полезен материал за DIY секцията.
П.С. Лично мое мнение е, че този начин на пасване на клапани е грешен, но щом си го правил и друг път и ти се получава значи върши работа. :)
Успех със сглобката. :good:

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Чет Дек 10, 2015 3:29 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Адаш, виж на прегрятия блок да няма свличане на ризите, вследствие прегряването.

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Чет Дек 10, 2015 3:40 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 25, 2012 9:11 pm
Мнения: 862
Местоположение: София
Автомобил: Pontiac Firebird 5.0 V8
Телефон: 0899164990
Рейтинг: 385
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За свличане или задиране - няма. Има минимални следи по него от буталата които може би с 2000 водна шкурка ще излезнат.
Знаците съм ги обърнал със сигурност. Там където е плюс всъщност размера е по-малък от предвидения .
Параметрите и допуските ги търся и към този момент не съм намерил нищо. Доколкото знам на стандартните мотори хлабината между бутало и цилиндър е 5-6-7 стотни , а при СТИ 3 стотни.Звучи несериозно така ,че като намеря някаква информация ще я споделя тук.Засега съм решил да си използвам стандартния блок.
Купих лагери, сегменти, всички уплътнения и семеринги.Ако не друто поне няма да тече и да гори масло доколкото е възможно. Масло купих 5в40 на кастрол магнатек мисля ,че беше моделът.
Утре ще се занимавам с това , днес ще отида до Дарин да видя какви бутала има. Ако има някакви в перфектно състояние бих взел въпреки ,че са стари.

Поздрави,

Съб Дек 12, 2015 11:07 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Яну 25, 2014 9:52 pm
Мнения: 212
Местоположение: София
Автомобил: Outback '03 B12 EJ251 E-4AT
Рейтинг: 182
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Някакво развитие? Как върви търсенето на бутала?
Под "стандартния блок" кой точно имаш превдид - блока, чиито бутала бяха надраните и нямаше piston slap, т.е. оригиналния, или блока на мотора донор, който има piston slap, но цилиндрите не са надраскани?

Пон Дек 14, 2015 1:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Допуските за 2.5 ги има някъде из пдф-ите в сайта на Божо... който май не работи.
Пиши ми лично да и пратя файла, който имам.

_________________
http://www.hostit.bg/

Пон Дек 14, 2015 2:21 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Съб Яну 25, 2014 9:52 pm
Мнения: 212
Местоположение: София
Автомобил: Outback '03 B12 EJ251 E-4AT
Рейтинг: 182
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мисля, че всичко е посочено в прикачения файл.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Пон Дек 14, 2015 3:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Адаш, чудя и аз колко занимавка е да си бодна един H6 в моя кош, който е същия като на аутбека, и колко жица има да се преправи......че както съм си го направил моето хич не ми се продава , да се заигравам тепърва с H6 , която да стягам и да набивам пари, но моторетката ми е малко слаба , па си гори като шестаче 15 ка газ, мислех си за турбо мотор , ма като ти видях филма и се отказах, но от шестак сериозно се замислям да и забода след още 50 К, как мислиш голям ли ще е филма и среден сериал , не сълзи на босфора ROFL

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Вто Дек 15, 2015 8:18 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 25, 2012 9:11 pm
Мнения: 862
Местоположение: София
Автомобил: Pontiac Firebird 5.0 V8
Телефон: 0899164990
Рейтинг: 385
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте колеги,
3 и 4-та на туйн турбото започнаха да боксуват и реално колата не може да се кара така. Някакъв соленоид прецака работата та сега чакам кутия от Англия.
Наложи ми се да събера мотора по-бързо от предвиденото защото оставам без кола по празниците и вчера го качих и запалих.Направил съм снимки и ще опиша процеса.
Като цяло пак има тропане ,но не мога да преценя дали обтегачът на ангренажа чука или е бутало. Като цяло моторът работи перфектно ,но не върви добре. Аз не го и напъвам за да се разработи като хората. Ще постна и подробна информация за цените и колко време е отнело.

Поздрави,

Сря Дек 23, 2015 11:18 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 25 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор