Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 12:38 pm



Отговори на тема  [ 20 мнения ] 
 Ревизия и почистване на заден мост - Легаси 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Окт 25, 2012 9:11 pm
Мнения: 862
Местоположение: София
Автомобил: Pontiac Firebird 5.0 V8
Телефон: 0899164990
Рейтинг: 385
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Привет Колеги,
Сашо (Askless) даде идеята да се поцинковат топло щангите на задния мост. Чудя се някой дали го е правил и ако може да сподели ноухау :)
Единственото което ме притеснява е да не отвърне материала тъй като става въпрос за температури от около 450 градуса.
Има опция и за студено поцинковане с препарати като "Цинга" . Аз лично ще свалям моста отзад за да чистя ръжди в начален стадии , сменям тампони и спирачни тръбички и маркучи и ми се иска да обработя нещата така.
Най-вероятно началото на другия месец ще се захвана и ще постна снимки, цени и информация.
Засега сигурно ще използвам моста от другата кола за да не спирам моята за по-дълъг период.

Поздрави,

Сря Сеп 07, 2016 9:04 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 11, 2009 4:49 pm
Мнения: 482
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.0r '07 LiquidSi
Рейтинг: 438
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За мен оптималния вариянт е пясъкоструене,и след това епоксиден грунд или прахово. А задния мост след праховото/грунда, да се "пръсне" с body 930 или аналогичен продукт отгоре....ще изкара повече от колкото ще я караш тая кола!

_________________
"Животът е като стълба в кокошарник.....къс и осран!"

Вто Сеп 13, 2016 7:45 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 25, 2012 9:11 pm
Мнения: 862
Местоположение: София
Автомобил: Pontiac Firebird 5.0 V8
Телефон: 0899164990
Рейтинг: 385
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Засега си ремонтирам гаража в Банкя ,че там ще се смъква и ще трябва пространство . Не ми се работи в теснотия като предния път и да се претупа работата.
Предното легаси го правих преди 3години ,но самия мост не съм го пипал. Тогава го смених защото моето магаре беше криво заради челен удар.. смятай до къде стигат нещата :)
:beer:

Вто Сеп 20, 2016 2:49 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Мар 12, 2013 5:43 pm
Мнения: 60
Местоположение: София
Skype: g.kesov
Автомобил: Subaru Forester, Subaru Justy
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Преди 4 години си обработих всички железарии под праговете с качествена боя тип 3 в 1, включително и щанги, диференциал, полуоски, носачи и т.н. Само генерацията обработих с високотемпературен лак за такива цели. За целта измих добре пода на пароструйка, обазмаслих, пак измих и след облепване на генерацията и всички гумени неща, както и праговете, нанесох 3-4 ръце 3 в 1. след седмица пруснах генерацията. До момента няма петно ръжда. Всичко това показва че 3 в 1 върши работа а и се работи лесно.

Съб Сеп 24, 2016 8:26 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 25, 2012 9:11 pm
Мнения: 862
Местоположение: София
Автомобил: Pontiac Firebird 5.0 V8
Телефон: 0899164990
Рейтинг: 385
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И аз се замислям за 3в1 .
Аз минах веждите с него и засега няма ядове. Имаха повърхностна ръжда. За моста може и да си струва.
На старото ми субару изчистих до основи всичко защото имаше и гнило.
Минах го с грунд, боя , силиконово Боди -999 и честно казано за 3 години не видях да е мръднало.
Ще проверя с колегата който го кара сега как е положението.

Поздрави,

Съб Сеп 24, 2016 8:58 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 25, 2012 9:11 pm
Мнения: 862
Местоположение: София
Автомобил: Pontiac Firebird 5.0 V8
Телефон: 0899164990
Рейтинг: 385
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Разбутах цялата задница на колата, заден мост, резервоар , тръбички на спирачките, гърловина и преливници ,генерация, диф с полуоски и т.н.
Според мен е точно навреме защото цялата корозия е само повърхностна. Купето изчистих навсякъде почти и няма нищо за кърпене никъде.
Имаше малко ръждичка и отдолната страна на бутушите ,но нищо сериозно.
Спирачните тръбички имаха повърхностна ръжда и ще ги сменя и двете. Мостът тези дни ще го закарам на пясък и прахово.
Ще поръчам тампоните,лагерите и нови болтове ,че тези са зле.
Тези дни ще публикувам снимки.

Пон Окт 17, 2016 9:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 22, 2016 6:47 pm
Мнения: 169
Местоположение: Враца
Автомобил: Subaru Outback 3.0 H6 2006
Телефон: 0878887867
Рейтинг: 199
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Unufri написа:
Разбутах цялата задница на колата, заден мост, резервоар , тръбички на спирачките, гърловина и преливници ,генерация, диф с полуоски и т.н.
Според мен е точно навреме защото цялата корозия е само повърхностна. Купето изчистих навсякъде почти и няма нищо за кърпене никъде.
Имаше малко ръждичка и отдолната страна на бутушите ,но нищо сериозно.
Спирачните тръбички имаха повърхностна ръжда и ще ги сменя и двете. Мостът тези дни ще го закарам на пясък и прахово.
Ще поръчам тампоните,лагерите и нови болтове ,че тези са зле.
Тези дни ще публикувам снимки.


Полезна тема ! Имам няколко въпроса :
1- гледам, че си се спрял на студено поцинковане а с топлото как стоят нещата имаш ли идея ?
2- сметна ли какви парички ще ти стъпи заиграването ? (на мен за пясък и прахово на джантите и супортите ми искаха 500 лева)
3- диференциала как мислиш да го обработваш ?
4- Купето отдолу как го изчисти и какви материали използва.
5-Предницата мислиш ли да я разчанчваш ?
Извинявай за въпросите, но мисля някоя събота и неделя да разглабам Outback-а
Поздрави и благодарско колега ;)

_________________
2015 до 2016 - Subaru Impreza 2010 2.0 Diesel
2016 до 2017 - Subaru Outback 2006 3.0 H6
2018 януари до март 2019 - Subaru Forester 2.0X 2006
2019 април до днес - Subaru Outback 2006 3.0 H6 -again

Чет Ное 10, 2016 8:59 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 25, 2012 9:11 pm
Мнения: 862
Местоположение: София
Автомобил: Pontiac Firebird 5.0 V8
Телефон: 0899164990
Рейтинг: 385
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравей Колега,
Аз малко прекалих да си призная.
Първоначалният план беше да се закарат магарето и щангите на пясък и прахово и да се сменят тампоните. Като сглобявам да монтирам отзад двубуталните спирачни апарати които купих .
Общо взето направих това:

Купих всички ОЕМ тампони, тези на магарето са полиуретан .Взех нови лагери отново ОЕМ , болтове реглажни и на другите носачи както и дългия болт на главината.Взех нови тампони ОЕМ на дифа , изработих нови спирачни тръбички от мед , купих нови маркучи със стоманена оплетка "HEL".Приготвил съм 4 нови (рециклирани ) биалетки. Мостът заедно със стабилизиращата щанга и всички други железа отидоха на прахово и пясък. Разглобих амортисьорите за да ги гресирам и изчистя на пясък защото бяха ръждиви.
(билщайнът е като на СТИ и се разглобява)

1.Реших да не поцинковам защото трудно се боядисва отгоре защото боите нямат адхезия с цинк доколкото съм запознат
2.Прахово на :Магаре, щанги , стаб. щанга и планките за нея, планки за конзолата на дифа както и тези на надлъжните щанги , пясъкоструй само на амовете без боя - 115 лева като това беше на 2 места.
1-вото :
Мостът с щангите и част от планките- 70 лева - на ОМЗ в София- от Орион като завиете към моста за Надежда първия светофар в дясно и после веднага в ляво на бариерата.
2-рото : Разклона за Банкя където беше старият сервиз на "Митака" 45 лева за : стаб. щанга , амове задни - само пясък, планки за надлъжни щанги, - 45 лева.
Тампони , болтове , лагери ,-480+още 50-60-70 за семеринги за лагерите защото новите идват без тяхт. Това е с отстъпка 20% благодарение на колегата Askless- Благодаря отново , Сашо.
Сега чакам отзад нови щитове за дисковете за да монтирам двубуталните апарати защото на легаси GTB са по различни. - това ще ми струва около 180-200 лева.
За маркучите за отзад дадох още 100 лева или 40 паунда. Чакам нови за отпред на подобна цена.
Тампоните на моста са около 65-70 лева -от Ибей - по-мек полиуретан.

3Дифът не беше ръждясал силно. Просто го почистих и боядисах с боя черна 3в1 Протекта.
4Почистих го с малък ъглошлайф(флекс) на който използвах телена четка и диск с шкурка. Това беше най-лесният вариант ,но тя имаше само повърхностна ръжда която не изискваше никакво заваряване за разлика от предното ми легаси. Обработих го с протекта 3в1 след което го гумирах с някакъв препарат "Car systems" произведен в Холандия.
5Предницата ще я разбутам за да гресирам амортисьорите и за да си сложа подложките- 20мм които ще махам напролет евентуално. Искам да проверя и лагер-тампоните ,но иначе останалото е изправно.
Малко отзад напред ,но ще кача снимки от крайния резултат:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Ще кача снимки и от почистването.Дано това да помогне на някой.


Поздрави,

:beer:
 38

Чет Ное 10, 2016 10:29 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 25, 2012 9:11 pm
Мнения: 862
Местоположение: София
Автомобил: Pontiac Firebird 5.0 V8
Телефон: 0899164990
Рейтинг: 385
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И в обратен ред:
чистене, боядисване с протекта на изчистените места,гумиране, изработване на спирачни тръбички, и други.

Остават : Събиране на задните шенкели с новите семеринги и лагери и новите ламарини за двубуталните апарати
Това е от днес :
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
един приятел ми изработи тези гайки за билщайна отдолу:
Изображение
Изображение
Купих това за амортисьорите и го използвах и за набиването на тампоните:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Тук са вече "Random" снимки на частите както и такива след монтажа на тръбичките, резервоарът и гърловината.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Следват снимки с ръждата :

Пет Ное 11, 2016 4:52 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 25, 2012 9:11 pm
Мнения: 862
Местоположение: София
Автомобил: Pontiac Firebird 5.0 V8
Телефон: 0899164990
Рейтинг: 385
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ето и ръждивите снимки.
Бъдете сигурни ,че чистите колата в проветриво помещение с задължително с очила и читава Маска защото хвърчи страхотен прах както ще видите дори скоро почистените части са полепени с прах.Като цяло нямам снимки на купето като беше изчистено. Имам само в процесът на чистене.

Изображение
Първо спирачните тръбички. Хванал съм новата със свински опашки по старата за да придобие правилна форма.Честно казано се получи добре.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Тук вече е мостът преди чистенето на пясък:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Тук много не може да се разбере защото светлината в комбинация с жълтия прах обърква картинката.
Изображение
тук е в процес на чистене:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Като цяло снимките не са особенно добри ,но пак се вижда определено ефектът.
Тоталът заради ъпгрейдите ще е около 1000 лева и около месец труд почти всеки ден по няколко часа и то с отстъпки и доста от нещата съм ги правил сам.
Дано това да е полезно на някой.
Ще кача снимки като я събера на 100%

Пет Ное 11, 2016 5:08 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Поздравления за усърдието. Само една молба колега. Можеш ли да измериш патрона на Билщайна отпред - дължина на щока, диаметри и прочие. Оказва се, че Субару са се сдушили с Билщайн и не продават само патрони, както нормално се предлага за други модели с B6 амортисьори. Иначе патрона е напълно разгобяем и подлежи на възстановяване с необходимите резервни части.
Предполагам, че ще сменяш и втулките в корпуса нали? Тях ги намерих, но за патрона ми трябва дължина и диаметър.

Предварително благодаря.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Съб Ное 12, 2016 8:47 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 25, 2012 9:11 pm
Мнения: 862
Местоположение: София
Автомобил: Pontiac Firebird 5.0 V8
Телефон: 0899164990
Рейтинг: 385
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ще го измеря няма проблем.
Засега ще се наложи да я карам така защото времето ме притиска ,но по-натам ще ге ревизирам като хората.

Поздрави,

Нед Ное 13, 2016 9:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 23, 2012 4:17 pm
Мнения: 618
Местоположение: София
Skype: alx_csl
Автомобил: 10 LGT EJ255/05 XL-7 H27A
Телефон: 0886738903
Рейтинг: 698
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
колега @ico_tech

дай малко инфо за тези втулки - диаметър, откъде си ги намерил, от какво са изработени. Имат ли разлика за билщайни и П1 сти за класици и за ню ейджа сти? Оказват се голям проблем, но с изцяло подмяна на греста, може би се закърпва положението, дори при леко износени втулки. Чувал съм, че някои са слагали тефлонови, но не е имало голям ефект. Подлежат ли на смяна и прахоуловителите в горния край на тялото? То големият проблем на тези амортисьори е, че задните не стоят перпендикулярно на купето, а леко наляво в долния край при шенкела.

На кое викаш патрон, на самата монотуба със стрежена ли? Или на самото външно тяло? Аз ходих на няколко места, защото имам една такава монотуба течаща, но всички отказват разглобяване.

Поздрави!
 15

Пон Ное 14, 2016 11:51 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Диаметърът на монотюба Билщайн монтиран на Легаси GT е 40 mm. Би трябвало да е същият и за STI, но не мога да потвърдя със сигурност. Да - него наричам патрон, но при Легаси от моя модел задните амортисьори не са монотюб (поне не и от типа на Sti до 2007. На английски е insert. Като разцъкате за тези монотюбове излиза, че за много марки използващи Билщайн, човек може да си поръча нови или да рециклира старите в оторизиран Билщайн сервиз. За Субару обаче номер на Билщай не излиза - имат явно някаква договорка и амовете се продават само цели в комплект с корпуса.
Тъй като условията при братята руснаци са подобни на нашите (дупки) в drive.ru може да откриете доста инфо за ребилд на този тип за почти всички генерации на Легаси и STi.
Та аз исках размерите, за да мога да си поръчам евентуално само монотюба отпред (около 110 GBP) и да си сменя втулките. Неприятното чукане не може да се оправи само със смяна на грестта. Врътката на руснаците - да разпробият отвор и да сложат гресьорка също не е дългосрочно решение, защото греста отива долу и в определен момент може да направи хидравличен удар.
втулките ги намерих оттук:
http://www.grp4fabrications.com/product_info.php?cPath=22&products_id=499
Колега измери си диаметъра предварително.
Ето и малко инфо за самата операция, която специално за втулките е доста неприятна.
http://www.turbosport.co.uk/showthread.php?t=157492
Там е показано и как се подменя горното уплътнение с афтърмаркет.
По отношение на тефлона - винаги се учудвам на тези идеи. Тефлона в чист вид не може да се ползва за лагер или водач - при натоварване той се разплесква или завлича. По-удачни са пластмаси от типа на полиамида, но с подходящи пълнители и модифиатори, за да се намалят пък неговите недостатъци.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пон Ное 14, 2016 1:21 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 25, 2012 9:11 pm
Мнения: 862
Местоположение: София
Автомобил: Pontiac Firebird 5.0 V8
Телефон: 0899164990
Рейтинг: 385
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Изглежда доста сложна задача като цяло. Аз лично си мисля ,че е добре да се премерят с вътремер и индикаторен часовник предварително за да се отчете дали има отклонения в цилиндричноста и даже да се премери на две височини.
Като цяло не съм убеден ,че втулките които продават ще бъдат от същия или по-качествен материал от тези които вече са монтирани вътре.

Познавам един човек от Банкя - той продаваше едно Легаси 2.5 2004-та със СТИ окачване и брембо апарати.
Каза ,че е сменял втулките на предните и след 6 месеца е било същата работа .Това разбира се не означава ,че са спазили допуските или ,че материалът е бил качествен.

Поздрави,

Пон Ное 14, 2016 10:41 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Задачата не е сложна, просто иска някои инструменти. Монотюба като цяло е доста държелив, но като основен недостатък при този тип амове се посочва потропването и то не само при Субару. Митцубиши и разни други марки и модели, които ползват този тип имат същите оплаквания.
За измерването може да се измери, но какъв е допуска е основният въпрос. В две височини е безсмислено - втулките са доста тесни и са по две на корпус. Това по същество са водачите, които се слагат на всеки хидроцилиндър.
По-качествен материал винаги може да се намери - примерно от хидравлична техника.. Начина на монтаж и уточняване/проверка на размера след това също са ключов момент. Според мен хлабината в тези втулки трябва да е около 0,065-0,075 мм макс. Естествено трябва да се премери и тръбата - ако е работила дълго при повредено уплътнение може да има износване на външния диаметър. Това се шлайфа и работата заспива :giggle:.
Живота на тези втулки в крайна сметка винаги ще е силно зависим от експлоатацията.
Като цяло няма много варианти за тези амове. Или Билщайн патрони, или Кони патрони. Педерс не предлагат за моя модел. След тях се отива на коилоувъри, които за всекидневно каране ще ми премахнат камъните в бъбреците.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Вто Ное 15, 2016 12:14 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 22, 2016 6:47 pm
Мнения: 169
Местоположение: Враца
Автомобил: Subaru Outback 3.0 H6 2006
Телефон: 0878887867
Рейтинг: 199
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Unufri написа:
Ето и ръждивите снимки.
Бъдете сигурни ,че чистите колата в проветриво помещение с задължително с очила и читава Маска защото хвърчи страхотен прах както ще видите дори скоро почистените части са полепени с прах.Като цяло нямам снимки на купето като беше изчистено. Имам само в процесът на чистене.


Здравей отново колега,
по-другата седмица и аз започвам да работя по твоята заигравка, само че освен чистене ще го вдигам с 3 см, ще слагам ролбар за light bar и отдолу ще я подсилвам с ламарина. Искам да те питам :
1:Тампоните на моста - можеш ли да постнеш един линк към ибея точно кои са ?
2: Car System - а ,който си използвал след боята на протекта, какво точно представлява .... в сайта им има около 30 препарата за обработка.
3: ABRO Super red - греста за амортисьорите от къде я взе, че във Враца нещо не можах да я намеря ,а от българския им сайт не си вдигат телефоните (колко нетипично)
4: Амортисьорите нещо друго прави ли по тях освен почистване и пълнене с грес ?

Като си гледам списъка за покупки, една пазарска количка май няма да ми стигне хахахаха
Наздраве , твоята много добре се получава. :beer:

_________________
2015 до 2016 - Subaru Impreza 2010 2.0 Diesel
2016 до 2017 - Subaru Outback 2006 3.0 H6
2018 януари до март 2019 - Subaru Forester 2.0X 2006
2019 април до днес - Subaru Outback 2006 3.0 H6 -again

Чет Ное 17, 2016 1:27 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 25, 2012 9:11 pm
Мнения: 862
Местоположение: София
Автомобил: Pontiac Firebird 5.0 V8
Телефон: 0899164990
Рейтинг: 385
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравей колега,
1.За полиуретана не мога да дам отзиви освен ,че този е доста мек. Като го покарам бих могъл да дам адекватно мнение по въпроса.
Иначе линкът е тук: http://www.ebay.co.uk/itm/Subaru-Imprez ... Sw8d9U2ic9
Аз реално бил заложил на ОЕМ тампони тъй като поне са доказани. Аз първоначално не смятах да ги сменям ,но заради праховото нямах избор.
2.Не успях да го намеря. Един приятел ,който работи в професионален сервиз ми го препоръча и направо ми го купи :
http://www.carsystembg.com/
Тук има контакти и можеш да ги питаш. Старото ми Легаси го минах с обикновен грунд на Боди, Боя черна, след това някъкъв битумен Боди мисля ,че беше 999.
3-та година не е мръднало- един познат го кара.
3.Един приятел който се занимава с подобни неща ми я купи заедно с другите части. Мога на л.с. да ти дам контактите му и да ти я прати по Еконт.
4.Все още не са готови ,но реално не - почистих ги , боядисах ги и ще ги гресирам. Не можах да ги ревизирам като хората. Мисля да взема втори комплект билщайн и да се заиграя с него.

Благодаря за положителните отзиви. Като цяло не съм дал подробно упътване какво точто се прави стъпка по стъпка ,но болтовете са няколко и са ясни.
И аз се радвам много на крайния резултат. Единствените болтове и гайки които не съм развъртал по тази кола са на вратите и задния капак и стоповете вече ,но за тях не бързам.
Като цяло ако имаш откъде да купиш частите предварително- тампони , лагери ,маркучи и още един мост с щангите който предварително да направиш е по разумно като вариант. Аз нямах възможност да го направя предварително и затова още съм готов с колата.


:beer:

Пон Ное 21, 2016 11:08 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 22, 2016 6:47 pm
Мнения: 169
Местоположение: Враца
Автомобил: Subaru Outback 3.0 H6 2006
Телефон: 0878887867
Рейтинг: 199
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Unufri написа:
Здравей колега,
1.За полиуретана не мога да дам отзиви освен ,че този е доста мек. Като го покарам бих могъл да дам адекватно мнение по въпроса.
Иначе линкът е тук: http://www.ebay.co.uk/itm/Subaru-Imprez ... Sw8d9U2ic9
Аз реално бил заложил на ОЕМ тампони тъй като поне са доказани. Аз първоначално не смятах да ги сменям ,но заради праховото нямах избор.
2.Не успях да го намеря. Един приятел ,който работи в професионален сервиз ми го препоръча и направо ми го купи :
http://www.carsystembg.com/
Тук има контакти и можеш да ги питаш. Старото ми Легаси го минах с обикновен грунд на Боди, Боя черна, след това някъкъв битумен Боди мисля ,че беше 999.
3-та година не е мръднало- един познат го кара.
3.Един приятел който се занимава с подобни неща ми я купи заедно с другите части. Мога на л.с. да ти дам контактите му и да ти я прати по Еконт.
4.Все още не са готови ,но реално не - почистих ги , боядисах ги и ще ги гресирам. Не можах да ги ревизирам като хората. Мисля да взема втори комплект билщайн и да се заиграя с него.

Благодаря за положителните отзиви. Като цяло не съм дал подробно упътване какво точто се прави стъпка по стъпка ,но болтовете са няколко и са ясни.
И аз се радвам много на крайния резултат. Единствените болтове и гайки които не съм развъртал по тази кола са на вратите и задния капак и стоповете вече ,но за тях не бързам.
Като цяло ако имаш откъде да купиш частите предварително- тампони , лагери ,маркучи и още един мост с щангите който предварително да направиш е по разумно като вариант. Аз нямах възможност да го направя предварително и затова още съм готов с колата.


:beer:


Колега до къде стигна с проекта ? Чакам с нетърпение крайният резултат! Поздрави

_________________
2015 до 2016 - Subaru Impreza 2010 2.0 Diesel
2016 до 2017 - Subaru Outback 2006 3.0 H6
2018 януари до март 2019 - Subaru Forester 2.0X 2006
2019 април до днес - Subaru Outback 2006 3.0 H6 -again

Пет Дек 16, 2016 12:22 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Окт 25, 2012 9:11 pm
Мнения: 862
Местоположение: София
Автомобил: Pontiac Firebird 5.0 V8
Телефон: 0899164990
Рейтинг: 385
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Проекта вече мина около 5-600км по Софийските улици. Ще кажа още снимки скоро.
Не ми доставиха всичките части както исках и се наложи спирачките да ги сглобя с адаптори временно.
Ще дам повече инфо.
Поздрави,

Пон Дек 19, 2016 9:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 20 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 19 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор