Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 1:59 pm



Отговори на тема  [ 7 мнения ] 
 Решение за предни биелетки на Форестер след повдигане 
Автор Съобщение

Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am
Мнения: 398
Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не знам дали темата е точно за тук , но ще споделя как реших проблема ( поне се надявам ) с ежемесечната смяна на биелетки . Повдигнах горския с 40 мм . подложки и се почна една смяна на биелетки - ужас ](*,) . Взех такива с регулираща дължина . При стоковите разстоянието между болтовете е 65 мм. , а при тези в събрано положение 90 мм. , нарастващо до 105 мм. Другата разлика е че отворите са 10 мм. и двата , и на долният трябва една втулка 8/10 мм. дълга 30 мм . Другото е диаметъра на " ухото " , което аз на шмиргела прежулих отдолу и отвътре малко , като постоянно охлаждах . Иначе стои доста близо до дъното на планката и при смачкване на тампона може да потропва , а отвътре е близо до ръба на носача . И другата разлика е ширината - при стоковите долното ухо е 30 мм . и горното 34 мм. , а при тези и двете са 32 мм. Долното също намалих до 30 мм . а на горното подложих 2 шайби . След тези подготовки свалих и двете биелетки ( тя едната беше гръмнала :) ) и събрах новите до крайно положение . Поставих стабилизиращата щанга в произволно положение и измерих разстоянието между отворите за болтовете от двете страни , като открих разлика от 2 мм . вероятно поомекнала пружина и тръгнал ам . Нанизах болтовете от по-късата страна , след което и долният болт на по-дългата . После реглаж докато болта пасне в отвора без усилие . Стягане на болтовете и контра гайките и това е . Вече няколко дни предницата мълчи :giggle: , дори отпаднаха и съмненията за шарнирче . Може би трябваше да разпробия отворите за долният болт с 10 мм. и щеше да отпадне и втулката . Другото е че след лифта , планката за долният болт застава под друг ъгъл спрямо щангата и биелетката стои малко под напрежение и затова мисля да ги удължа още малко , дано намалее малко напрежението . Ето ги и тях :

Прикачени файлове:
IMG_20180206_164912.jpg

Прикачени файлове:
IMG_20180206_164932.jpg

Прикачени файлове:
IMG_20180206_171935.jpg

Прикачени файлове:
IMG_20180206_171945.jpg

Прикачени файлове:
IMG_20180206_171958.jpg

Прикачени файлове:
IMG_20180206_172011.jpg

Прикачени файлове:
IMG_20180206_172019.jpg


Е дано вече не ги сменям често , че събрах един кашон с разбити и счупени :D .


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
 30

Сря Фев 07, 2018 6:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 02, 2009 9:34 pm
Мнения: 1525
Местоположение: Варна
Skype: valio-xxx
Автомобил: Forester 2.0 sf5 ,Outback 2.5 b13
Телефон: 0888 8едно7 81две
Рейтинг: 556
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тези за каква кола ги дават или са някакви универсални,и колко струват..?

Сря Фев 07, 2018 6:52 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am
Мнения: 398
Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тези ги дават за Голф 4 , регулируеми . Изглеждат добре като направа , но да не бързам да ги хваля още . От форумите за тунинг ги открих и реших да ги пробвам . 64 лв. за комплекта без доставката , дано си заслужават . Ако сега не се случат нещата следващите ще бъдат hand made , обаче предни и задни със точния ъгъл между носача и щангата след лифта . То е ясно че ги прецакваме от усукването на тампоните , обаче се надявам при по-голяма дължина да е по-малко .

Сря Фев 07, 2018 9:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 02, 2009 9:34 pm
Мнения: 1525
Местоположение: Варна
Skype: valio-xxx
Автомобил: Forester 2.0 sf5 ,Outback 2.5 b13
Телефон: 0888 8едно7 81две
Рейтинг: 556
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Като гледам се изкривяват доста по малко от оригиналните,ще взема да ги пробвам и аз.. :good:

Чет Фев 08, 2018 7:38 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Апр 05, 2010 8:58 pm
Мнения: 3405
Местоположение: Варна
Skype: steling.
Автомобил: без субару
Телефон: 0877 40 43 30
Рейтинг: 583
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Латвийците ползват регулируеми биелети и щанги при проектите с по-голям лифт.
Аз за турбото бях сложил от Ауди алуминиеви - по-дълги, но със същите отвори и захвати.
Между 30 и 50лв. беше комплекта, година и малко ги карах и не мръднаха :)
В твоя случай ще е по-полезно за колегите с по-голям лифт, където обаче трябва да се слагат и регулируеми болтове на задницата, че колелетата почват да се прибират навътре.
Така като гледам по снимките, би трябвало твоя комплект да може да се монтира и за задни на фори първа генерация.




viewtopic.php?f=7&t=19866&hilit=%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%BC%D1%8F%D0%BD%D0%B0+%D0%B7%D0%B0+%D0%B7%D0%B0%D0%B4%D0%BD%D0%B8+%D0%B1%D0%B8%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%B8

_________________
www.karcher-cleanteh.com

Автомобилът е толкова проходим...."колкото го прежалиш!!"

Чет Фев 08, 2018 8:33 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз съм с метални от ауди на Легасито - +50мм и сменях вече веднъж (за година и нещо, без грам жалене) - бяха се изяли тампоните.
Като стигна до следващи ще пробвам тези, може да е по-добре. Като ходих на реглаж, човекът каза, че отзад я е събрал колкото може, но е малко извън норма, заради лифта. Предполагам там ще станат по-добре тези...

_________________
http://www.hostit.bg/

Чет Фев 08, 2018 1:12 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am
Мнения: 398
Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Вальо , по-малко се изкривяват заради дължината . Аз не помислих , като намалявах размера странично . Трябваше да изпиля втулката от към двигателя - отгоре , а от към колелото - отдолу . Тогава мисля , че щяха да се изправят спрямо щангата и ако решиш да ги пробваш помисли върху това . То по принцип дължината няма никакво значение , по - скоро ние натоварваме тампоните на една страна като ги усукваме и оттам страдаме :) . Това са мои разсъждения , де .

Чет Фев 08, 2018 5:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 7 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор