Субару Форум България https://www.subaruclubbg.com/forum/ |
|
Решение за предни биелетки на Форестер след повдигане https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=37&t=24807 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | marian_de [ Сря Фев 07, 2018 6:36 pm ] |
Заглавие: | Решение за предни биелетки на Форестер след повдигане |
Не знам дали темата е точно за тук , но ще споделя как реших проблема ( поне се надявам ) с ежемесечната смяна на биелетки . Повдигнах горския с 40 мм . подложки и се почна една смяна на биелетки - ужас . Взех такива с регулираща дължина . При стоковите разстоянието между болтовете е 65 мм. , а при тези в събрано положение 90 мм. , нарастващо до 105 мм. Другата разлика е че отворите са 10 мм. и двата , и на долният трябва една втулка 8/10 мм. дълга 30 мм . Другото е диаметъра на " ухото " , което аз на шмиргела прежулих отдолу и отвътре малко , като постоянно охлаждах . Иначе стои доста близо до дъното на планката и при смачкване на тампона може да потропва , а отвътре е близо до ръба на носача . И другата разлика е ширината - при стоковите долното ухо е 30 мм . и горното 34 мм. , а при тези и двете са 32 мм. Долното също намалих до 30 мм . а на горното подложих 2 шайби . След тези подготовки свалих и двете биелетки ( тя едната беше гръмнала ) и събрах новите до крайно положение . Поставих стабилизиращата щанга в произволно положение и измерих разстоянието между отворите за болтовете от двете страни , като открих разлика от 2 мм . вероятно поомекнала пружина и тръгнал ам . Нанизах болтовете от по-късата страна , след което и долният болт на по-дългата . После реглаж докато болта пасне в отвора без усилие . Стягане на болтовете и контра гайките и това е . Вече няколко дни предницата мълчи , дори отпаднаха и съмненията за шарнирче . Може би трябваше да разпробия отворите за долният болт с 10 мм. и щеше да отпадне и втулката . Другото е че след лифта , планката за долният болт застава под друг ъгъл спрямо щангата и биелетката стои малко под напрежение и затова мисля да ги удължа още малко , дано намалее малко напрежението . Ето ги и тях : Прикачени файлове: IMG_20180206_164912.jpg Прикачени файлове: IMG_20180206_164932.jpg Прикачени файлове: IMG_20180206_171935.jpg Прикачени файлове: IMG_20180206_171945.jpg Прикачени файлове: IMG_20180206_171958.jpg Прикачени файлове: IMG_20180206_172011.jpg Прикачени файлове: IMG_20180206_172019.jpg Е дано вече не ги сменям често , че събрах един кашон с разбити и счупени . |
Автор: | Valio [ Сря Фев 07, 2018 6:52 pm ] |
Заглавие: | Re: Решение за предни биелетки на Форестер след повдигане |
Тези за каква кола ги дават или са някакви универсални,и колко струват..? |
Автор: | marian_de [ Сря Фев 07, 2018 9:59 pm ] |
Заглавие: | Re: Решение за предни биелетки на Форестер след повдигане |
Тези ги дават за Голф 4 , регулируеми . Изглеждат добре като направа , но да не бързам да ги хваля още . От форумите за тунинг ги открих и реших да ги пробвам . 64 лв. за комплекта без доставката , дано си заслужават . Ако сега не се случат нещата следващите ще бъдат hand made , обаче предни и задни със точния ъгъл между носача и щангата след лифта . То е ясно че ги прецакваме от усукването на тампоните , обаче се надявам при по-голяма дължина да е по-малко . |
Автор: | Valio [ Чет Фев 08, 2018 7:38 am ] |
Заглавие: | Re: Решение за предни биелетки на Форестер след повдигане |
Като гледам се изкривяват доста по малко от оригиналните,ще взема да ги пробвам и аз.. |
Автор: | steling [ Чет Фев 08, 2018 8:33 am ] |
Заглавие: | Re: Решение за предни биелетки на Форестер след повдигане |
Латвийците ползват регулируеми биелети и щанги при проектите с по-голям лифт. Аз за турбото бях сложил от Ауди алуминиеви - по-дълги, но със същите отвори и захвати. Между 30 и 50лв. беше комплекта, година и малко ги карах и не мръднаха В твоя случай ще е по-полезно за колегите с по-голям лифт, където обаче трябва да се слагат и регулируеми болтове на задницата, че колелетата почват да се прибират навътре. Така като гледам по снимките, би трябвало твоя комплект да може да се монтира и за задни на фори първа генерация. viewtopic.php?f=7&t=19866&hilit=%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%BC%D1%8F%D0%BD%D0%B0+%D0%B7%D0%B0+%D0%B7%D0%B0%D0%B4%D0%BD%D0%B8+%D0%B1%D0%B8%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%B8 |
Автор: | valqk [ Чет Фев 08, 2018 1:12 pm ] |
Заглавие: | Re: Решение за предни биелетки на Форестер след повдигане |
Аз съм с метални от ауди на Легасито - +50мм и сменях вече веднъж (за година и нещо, без грам жалене) - бяха се изяли тампоните. Като стигна до следващи ще пробвам тези, може да е по-добре. Като ходих на реглаж, човекът каза, че отзад я е събрал колкото може, но е малко извън норма, заради лифта. Предполагам там ще станат по-добре тези... |
Автор: | marian_de [ Чет Фев 08, 2018 5:49 pm ] |
Заглавие: | Re: Решение за предни биелетки на Форестер след повдигане |
Вальо , по-малко се изкривяват заради дължината . Аз не помислих , като намалявах размера странично . Трябваше да изпиля втулката от към двигателя - отгоре , а от към колелото - отдолу . Тогава мисля , че щяха да се изправят спрямо щангата и ако решиш да ги пробваш помисли върху това . То по принцип дължината няма никакво значение , по - скоро ние натоварваме тампоните на една страна като ги усукваме и оттам страдаме . Това са мои разсъждения , де . |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |