За всеки случай е добре да се премахнат о-пръстените на самите соленоиди, за да не ги повреди спрея.
Профилактично се замерва съпротивлението на всеки соленоид преди да се монтира.
Прикачени файлове:
4EAT__Tech_Info__Solenoid_ID.jpg
Съпротивлението на температурния датчик трябва да е при 20с 2100-2900 Ома и 80с 275-375 Ома
Отнов да спомена че всичко що е болт по клапанното тяло се стага
8нм
Клапанното тяло е сглобено и силно препоръчвам да се смени и вътрешния филтър с нов, ако някой прецени ,че няма нужда може да си спести едни 70лв
Ето вече сглобено и чисто клапанно тяло.
Прикачени файлове:
IMG_20181028_215200 (1).jpg
Идва ред и за монтажа на тялото към скоростаната кутия.
Предварително се почиства силикона от кутията и се сменя външния филтър с нов.
Когато се постави тялото на мястото селекторта трябва да е на N(неутрална) и оста да се намести спрямо селектора.
Болтовете на тялото се стягат към кутията отново с 8нм, като не трябва да се забравя че към единия болт има кабел за маса.След това се включват всички букси. Всеки цвят кабел отговоря на цвета на буксата на всеки соленоид,така че няма как да се объркат.Трябва да се чуе цъкане когато се скопчават буксите.
Изчиства се добре стария силикон и от картера. Също така в самия картер до пробката има магнит който се маха и се почиства старателно.
Прикачени файлове:
IMG_20181031_154849.jpg
Прикачени файлове:
IMG_20181031_154832.jpg
За почистването на стария силикон аз използвах стара дебитна карта за да не драска картера, парцал и някакъв разредител.След като се почисти се слага пробката с нова дефтунга( същата като на пробката за картера на двигателя) и се стяга с 25нм.
Прикачени файлове:
IMG_20181102_145608.jpg
За залепянето на картера аз използвах силикон на VersaChem mega grey.
Силикона се поставя по този начин.
Прикачени файлове:
Силикон 1.jpg
В самия корпус на кутията, където ляга картера има три отвора които се пълнят със силикон.
Поставя се на мястото и се стяга с болтчетата. Усилието на стягане е
5нмИзчаква се да изсъхне около 24ч.
Прикачени файлове:
IMG_20181104_103017.jpg
Маслото което събра моята кутия е точно 8л.Като също таха бях разкачил тръбичките към радиатора и от там беше изтекло има няма 200-300мл. При температура на маслото 78с маслото е точно на максимума на горещата скала. При първоначално палене е добре да поработи 2-3 минути на неутрална за да се напълни добре клапанното тяло. След един тест драйв и проврката на всички възможни режими на кутията е добре да се погледне за течове.
И на последно място, но не и по важност е ефекта от кита. Скоростната кутия включва скоротите осезаемо по-бързо. При мен се получава едно потропване при превключването, което имах и преди,но по-слабо. Това го дължа на или заминал тампон на скоростанта кутия или заради 2- та задни тампона на носачите. Протекли са. По нататъка ще ги прегледам и тях. Като цяло съм доста доволен от ефекта.