Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 9:29 pm



Отговори на тема  [ 3 мнения ] 
 подмяна лагерите на ролките за пистовият ремък на H6 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm
Мнения: 322
Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте,
при мен на оутбак b12 h6 и паразитната ролка и тази на обтегача бяха с разбити лагери и се засилих да вземам нов обтегач и ролка излизат около 140-150лв с отстъпките. Но видях че излизат и само лагери та ги огледах пак самите ролки бяха в добро състояние, държа да отбележа че ролката на обтегача е абсолютно същата като паразитната като размер, понеже тя не ми излизаше отделно, а само целия обтегач , който също при мен е наред и няма нужда от смяна. Та закупих си две лагерчета размер 6203 2RS около 20лв. е клиентската цена за по-маркови лагерчета, избиването на старите лагерчета и набиването на новите отне около 5мин първия го избих на пресата и го набих с нея, понеже пръснах малко WD40 и излезе и се наби доста лесно, за втория действах направо с чука.
За целта в домашни условия са ви необходими дървено трупче, чук голям гумен или метален 1кг например и за дорници ползвам вложки от гедорето за тези по малките лагери. Подбирате вложка, която да е с почти същия диаметър като лагера и да лежи върху външната метална черупка, слагам късия удължител и удрям по него с гумения чук, така не се подбива и наранява самият удължител или вложката, в случая нямаше много смисъл от пресата поради размера на лагерите и употребата на вд40. Накрая ги хванах на бормашината с подходящ размер болт и шайби и ги минах с шкурка за да почистя леките наченки на корозия там, където ремъка не се е трил в ролката. Ето и снимки:

Цялата процедура отнема не повече от 20-30мин със сваляне и качване на ролките, избиване и набиване на новите лагерчета.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
 45

Чет Юни 27, 2019 9:21 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am
Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Мисля, че лагерът трябва да е 2rs c3,за да не хвърли греста. Оригиналните си имат доволно луфт на студено. Между другото има вече тема за тези ролки

Чет Юни 27, 2019 9:11 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm
Мнения: 322
Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Съжалявам ако има такава тема не съм я видял, модераторите да изтрият тази щом се повтаря.

Пет Юни 28, 2019 8:07 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 3 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор