Автоматично палене на фаровете след запалване
Автор |
Съобщение |
petko 69
|
Vami написа: На първата картинка ясно се вижда, но все пак. Общия край е от към маса (Е). Постоянно затворения е свързан към късите, така при не задействано реле, схемата е като оригиналната. Постоянно отворения край е към дългите. При задействане на модула, се включват релетата, отпада масата на късите и дава маса на дългите. В същото време на 1 и 2 се подава + и светват само дългите независимо от положението на лоста за къси и дълги. Това е при Legacy и Outback 2004-2009, при предишните модели не знам как е схемата за къси и дълги. Ето тук добавям и преработената и оригиналната схема, за да е по ясно какво съм направил. Тук колегата точно е обяснил схемата на работа.
|
|
|
Пет Дек 01, 2017 2:31 pm |
|
|
bobi161
Регистриран на: Сря Ное 21, 2012 1:12 pm Мнения: 198 Местоположение: София
Автомобил: OUTBACK H6 `02
Рейтинг: 61
|
maistora_1 написа: bobi161 написа: Колега, свали си пластмасата под волана, където са ти вътрешните бушони. Отдолу, Субару са си оставили готова букса именно за такъв модул - напасваш твоя по нея и си готов. Ще я познаеш по това, че е голяма и ... празна - чака да бъде запълнена - мисля, че така ще ти е по-лесно...! Колеги, дали това е въпросната букса? Прикачени файлове: Screenshot_1.png Съжалявам, че толкова късно се включвам, но едва сега забелязах питането - да, това е буксата! Гледам Божо е добавил хубава идея за случай, когато модула си няма вградено изчакване по време - моят не пали веднага фаровете, а след няколко време /т.е. вече съм запалил мотора/, обаче не съм го мерил колко е - като се сетя да проверя, ще опиша.
|
|
|
Вто Дек 05, 2017 11:30 pm |
|
|
maistora_1
Регистриран на: Пет Дек 28, 2012 6:27 pm Мнения: 77 Местоположение: София
Автомобил: Outback 2.5 AT 2003
Рейтинг: 53
|
bobi161 написа: Съжалявам, че толкова късно се включвам, но едва сега забелязах питането - да, това е буксата!
bobi161, а можеш ли спрямо тази букса да ми кажеш, как се връзва модул DRL 4S Minus примерно: http://cardrl.eu/CarDRL4S_Minus.pdfМерси предварително!
|
|
|
Сря Дек 06, 2017 9:49 am |
|
|
bobi161
Регистриран на: Сря Ное 21, 2012 1:12 pm Мнения: 198 Местоположение: София
Автомобил: OUTBACK H6 `02
Рейтинг: 61
|
За съжаление не мога колега - моя модул го връзва техник, а аз само гледах какво прави.... преди близо 4г. и спомен дълбок не намирам по въпроса . Освен това твоят с много екстри - моят е по-семпъл Иначе днес обърнах внимание, че не пали фаровете, докато не запаля колата, а след запалването има изчакване до 5с. и следва плавно палене на ксенона, но плавността може би да е от модула на самия ксенон.
|
|
|
Сря Дек 06, 2017 10:45 pm |
|
|
Marvin
Регистриран на: Сря Авг 05, 2015 2:50 pm Мнения: 240 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6.0 2001
Рейтинг: 127
|
shanev написа: Някой който разбира от ел. схеми , би ли обяснил как да постигна ето този резултат https://www.youtube.com/watch?v=gIthjtp50SI (включен DRL при връткането на контактен ключ и тяхното изключване при пускането на фаровете) . http://www.autofamily.bg/uf/E47/IMG_2831.jpg Само за да пробвам свързах червният кабел към 2ри пин на релето за ляв фар . Мисля за просто решение без скъпи модули с много функции , а най обикновенно реле което да туря и свържа в кутията с бушони. Въпроса ми е понеже дневните светлини са LED мощноста на двете крушки е общо 20W, какво реле и бушони ще ми трябват за да заработи сигурно? Китаеца казва червение кабел да се свърже към 12в след контакт , минуса предполага го взимат от цокала на мигача. Също какви кабели са ми нужни за да свържа въпросното реле към кутията с бушони ? https://www.avtochastionline24.bg/bosch/1154790Това реле върши ли ми работа и ако да кое на кой пин да свържа от голффорума ми хареса простичката им схема http://forum.vwclub.bg/download/file.ph ... &mode=viewИдеи? Здравей Колега, Понеже си поръчах диодни крушки като тези в линка ( http://www.autofamily.bg/uf/E47/IMG_2831.jpg), се чудя дали ги инсталира при теб, и какви са ти впечатленията ? Дали греят, дали изгоряха бързо и т.н. ?
|
|
|
Чет Мар 14, 2019 4:39 pm |
|
|
Marvin
Регистриран на: Сря Авг 05, 2015 2:50 pm Мнения: 240 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6.0 2001
Рейтинг: 127
|
Marvin написа: shanev написа: Някой който разбира от ел. схеми , би ли обяснил как да постигна ето този резултат https://www.youtube.com/watch?v=gIthjtp50SI (включен DRL при връткането на контактен ключ и тяхното изключване при пускането на фаровете) . http://www.autofamily.bg/uf/E47/IMG_2831.jpg Само за да пробвам свързах червният кабел към 2ри пин на релето за ляв фар . Мисля за просто решение без скъпи модули с много функции , а най обикновенно реле което да туря и свържа в кутията с бушони. Въпроса ми е понеже дневните светлини са LED мощноста на двете крушки е общо 20W, какво реле и бушони ще ми трябват за да заработи сигурно? Китаеца казва червение кабел да се свърже към 12в след контакт , минуса предполага го взимат от цокала на мигача. Също какви кабели са ми нужни за да свържа въпросното реле към кутията с бушони ? https://www.avtochastionline24.bg/bosch/1154790Това реле върши ли ми работа и ако да кое на кой пин да свържа от голффорума ми хареса простичката им схема http://forum.vwclub.bg/download/file.ph ... &mode=viewИдеи? Здравей Колега, Понеже си поръчах диодни крушки като тези в линка ( http://www.autofamily.bg/uf/E47/IMG_2831.jpg), се чудя дали ги инсталира при теб, и какви са ти впечатленията ? Дали греят, дали изгоряха бързо и т.н. ? Поръчах си няколко различни модели от тези крушки и си поиграх с тях та да споделя впечатления: 1. Резистора към тях грее ужасно много, и не бих си го сложих в колата. С цъкане на ръка за към 3-4 минути се загря до към 100 градуса. Вярно, че препоръчват да се монтира на ментал, но все пак си е доста. 2. В Ali Express продават вариант, който е с Upgraded модул. На картинките е една пластмасова кутийка на която пише can bus. Казах си, трябва да са измислили нещо по-интелигентно, но уви. Просто са сменили резистора с керамичен. Загрява се по-бавно, ама пак грее бая, а и не може да се монтира на метал. 3. Монтажа на самите крушки във фара става лесно и пасват добре, но тествах колко загряват при 1 час работа. Този, който е в цитирания пост загря до към 60 градуса, а един друг, който е по-мощен и има радиатор уж, загря до 70+ градуса - и това в лабораторията, на сянка при 20 градуса околна температура, и т.н. Та това е втора причина да не ги искам в колата ми. 4. Понеже тези имат лупа за DRL/бялата светлина а самите мигачи са леко под ъгъл, и това значи че ще светят на кръст и не е ясно кой точно ще заслепят, а няма вградено реле за изключване при пускане на габаритите/фаровете (не че не може да се сложи). Дано съм бил полезен на някой.
|
15
|
|
Пет Апр 05, 2019 3:12 pm |
|
|
NASKO75
Регистриран на: Чет Ное 04, 2021 5:47 pm Мнения: 9
Автомобил: Subaru Autback
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги,от месец сме собственици на Субару Аутбек 2006г. Пиша в тази тема тъй като си купих модул за дневни светлини,който искам да вържа за халогените. Проблема е че в бушонното табло в двигателния отсек,не можах да намеря кабела за включване на халогените. Някой може ли да подскаже къде се намира кабела,в кое от релетата да го търся? Или е по лесно за монтаж,в буксата над спирачката вътре в купето? Поздрави.....
|
|
|
Съб Ное 06, 2021 11:48 am |
|
|
Greg4o
|
NASKO75 написа: Здравейте колеги,от месец сме собственици на Субару Аутбек 2006г. Пиша в тази тема тъй като си купих модул за дневни светлини,който искам да вържа за халогените. Проблема е че в бушонното табло в двигателния отсек,не можах да намеря кабела за включване на халогените. Някой може ли да подскаже къде се намира кабела,в кое от релетата да го търся? Или е по лесно за монтаж,в буксата над спирачката вътре в купето? Поздрави..... Е на капака на таблото има схема и пише FOG light или нещо такова. Аз го правих ,но много време мина , а и продадох колата, та не мога да си погледна пищова. Дай снимка на капака. Дори Модула го събрах в това табло. Трябва обаче и кабел за сигнал от вътрешното табло. Е можещ да прегледаш темата отначало и да намериш това. https://sedefcha.blogspot.com/2012/10/d ... -2008.html
_________________ Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic
|
|
|
Съб Ное 06, 2021 12:38 pm |
|
|
NASKO75
Регистриран на: Чет Ное 04, 2021 5:47 pm Мнения: 9
Автомобил: Subaru Autback
Рейтинг: 0
|
Ето снимки на бушонното табло в двигателя,къде е релето за халогените,да не е комбинирано с релето на фаровете?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Съб Ное 06, 2021 2:57 pm |
|
|
pantata
Регистриран на: Вто Юни 30, 2015 7:04 pm Мнения: 324 Местоположение: София/Димитровград
Автомобил: Legacy`07 sedan 3.0R Auto
Рейтинг: 129
|
При вътрешните предпазители. Номер 29. Релето също е там в дясно Sent from my iPhone using Tapatalk
|
|
|
Съб Ное 06, 2021 3:40 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|