Автор |
Съобщение |
didoya
Регистриран на: Сря Апр 25, 2012 7:40 am Мнения: 454 Местоположение: София
Автомобил: TDI
Рейтинг: 140
|
Оказа се, че тази схема е леко различна от при Аутбек. Борбата продължава, при успех ще пиша.
|
|
|
Пон Май 13, 2013 7:49 am |
|
|
Greg4o
|
Ето кой ще ми го монтирааа Чакай ме.
_________________ Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic
|
|
|
Вто Юли 02, 2013 7:14 pm |
|
|
мъро
Регистриран на: Сря Окт 19, 2011 3:58 pm Мнения: 171 Местоположение: Шумен
Автомобил: subaru outback 2.5 AT 2000 г.
Рейтинг: 29
|
Пречи ли нещо ако фаровете си стоят постоянно включени,понеже като извадиш ключа нищо не свети а като дадеш на контакт всичко светва и не може да забравил нито да ги вкючиш. нито да ги изключиш.Това са плюсовите,а какви са минусите кое може да даде дефект.
|
|
|
Сря Юли 10, 2013 6:57 pm |
|
|
didoya
Регистриран на: Сря Апр 25, 2012 7:40 am Мнения: 454 Местоположение: София
Автомобил: TDI
Рейтинг: 140
|
И изпичането на пластмасовите лупи, рефлектори и стъкла.
Мен това е единственото, което ме тревожи. Че като гледам на всички бекове и легаси 2004 как са им потъмнели стъклата (пардон - пластмасите) на фаровете - определено нон стоп пуснатите фарове на 100% със сигурност ще ускорят този процес.
|
|
|
Чет Юли 11, 2013 4:00 pm |
|
|
мъро
Регистриран на: Сря Окт 19, 2011 3:58 pm Мнения: 171 Местоположение: Шумен
Автомобил: subaru outback 2.5 AT 2000 г.
Рейтинг: 29
|
Няма как такъв е закона,а тези дневно светлени който продават са много грозни.Понеже колата я имам от скоро не съм мислил за някаква алтернатива с която да заменя фаровете. за през деня
|
|
|
Чет Юли 11, 2013 4:09 pm |
|
|
harrryb
Регистриран на: Пон Май 21, 2012 8:02 pm Мнения: 88 Местоположение: София
Автомобил: Outback H6 2008
Рейтинг: 6
|
Някой монтирал ли е на аутбек дневни? Видях в схемата, че трябва да имаме фабричен модул (daytime running light control module) за дневни и някво реле (daytime running light relay). Идеята ми, ако тези реле и контролен модул липсват дали не може да използвам стандартната инсталация и външен DRL модул да включване на късите?
|
|
|
Чет Юли 18, 2013 1:29 pm |
|
|
harrryb
Регистриран на: Пон Май 21, 2012 8:02 pm Мнения: 88 Местоположение: София
Автомобил: Outback H6 2008
Рейтинг: 6
|
И аз си имам вече DRL модул. Закачих го в таблото при двигателя. Управлението свързах точно след релетата, а габарит взех от габарита, защото не успях да го намеря в това табло и ми писна да търся. В общи линии стана без всякаква преработка на инсталацията.
|
|
|
Нед Юли 21, 2013 7:21 am |
|
|
мъро
Регистриран на: Сря Окт 19, 2011 3:58 pm Мнения: 171 Местоположение: Шумен
Автомобил: subaru outback 2.5 AT 2000 г.
Рейтинг: 29
|
|
Нед Юли 21, 2013 10:42 am |
|
|
harrryb
Регистриран на: Пон Май 21, 2012 8:02 pm Мнения: 88 Местоположение: София
Автомобил: Outback H6 2008
Рейтинг: 6
|
За съжаление не направих никакви снимки, защото бързах да го монтирам и дори не се сетих. Запомних кабелите и при интерес мога да разкажа, как съм го вързал.
|
|
|
Нед Юли 21, 2013 7:34 pm |
|
|
мъро
Регистриран на: Сря Окт 19, 2011 3:58 pm Мнения: 171 Местоположение: Шумен
Автомобил: subaru outback 2.5 AT 2000 г.
Рейтинг: 29
|
Последно не разбрах по "+" ли се управляват или по "-" фаровете и по конкретно ме интересува за моята кола.Защото смятам да слагам такъв модул на дългите който ще светят с 30%.За управление по "-" майстора ми иска 40 лв,за управление по "+" мисля че е по евтино.
|
|
|
Вто Юли 23, 2013 1:06 pm |
|
|
harrryb
Регистриран на: Пон Май 21, 2012 8:02 pm Мнения: 88 Местоположение: София
Автомобил: Outback H6 2008
Рейтинг: 6
|
Късите светлини на аутбека се управляват по плюс. Къси и дълги имат общ плюс, като на дългите се прекъсва '-', когато пуснеш къси. Според мен е по-лесно и евтино да се монтира устройство на късите, защото тези с управление на '+' са по-евтини. При мен (аутбек 2001г) всички кабели ги свързах в таблото при двигателя. Има една букса точно под 2-те релета на фаровете. Един дебел червен кабел - това е '+' след ключ. Един син и един червен кабел и двата с някви ивици, дебели кабели, но мисля, че малко по тънки от първия чисто червен кабел - това са общ плюс на фаровете съответно за дясна и лява страна. Остават 2 тънки кабела, те са '-' за дългите светлини. Единствено не намерих габарит там, в таблото. Вероятно има, но не ми се търсеше вече и си взех + от габарита за изключване на модула. Не ми се наложи да добавям никакви релета. Свързах си после един свето-диод към управлението на единия фар през съпротивление и го сложих в купето. Така, когато модула сработи диода ми свети, ако модула не сработи(умишлено свалях предпазителя) диода не свети. Искам, когато съм в купето да знам дали дрл модула е запалил светлините. Оставих ги да работят на 60%, мисля, че 6,7 волта отиват към тях в момента и се виждат прилично. Първо ги бях пуснал на 40%, около 5,5 волта и светеха слабо, за това ги оставих на 60%. Пак е по-добре, защото не ми светят габаритите, които са 6 на брой и късите ми светят на 60%, та определено консумацията ще е по-малка и това, което мен ме интересува най-много няма да загряват рефлекторите в жегата. Дано съм бил полезен, ако трябва и снимки мога да направя.
|
|
|
Вто Юли 23, 2013 1:38 pm |
|
|
мъро
Регистриран на: Сря Окт 19, 2011 3:58 pm Мнения: 171 Местоположение: Шумен
Автомобил: subaru outback 2.5 AT 2000 г.
Рейтинг: 29
|
Реално един алармаджия ще слага модула,с труда ще ми излезе около 40 лв.Модула ще го слага на дългите и ще светят с 30% от реалната мощност.Каза че се управляват от "-" а тука бях чел че се управляват от"+" за това попитах да не стане грешка.От прочетено разбирам че късите се управляват от"+" а дългите от"-",така ли е?
|
|
|
Сря Юли 24, 2013 11:02 am |
|
|
harrryb
Регистриран на: Пон Май 21, 2012 8:02 pm Мнения: 88 Местоположение: София
Автомобил: Outback H6 2008
Рейтинг: 6
|
Когато фаровете са изключени имаш постоянна маса на двете крушки - къси и дълги. Когато подадеш плюс директно на общия плюс, светят и къси и дълги, защото и двете имат постоянна маса. Когато включиш късите светлини се подава постоянен '+' на двете крушки - къси и дълги, но се прекъсва масата на дългите. Ако добавиш модул, които да включва дългите ще трябва да подаваш плюс на общия за двете крушки - така ще светят и къси и дълги, а след това да прекъснеш масата на късите, ако искаш да останат само дългите. За това казах, че ползването на дълги ще е малко по сложно и по-скъпо решение. На въпроса за да светнат дългите трябва да им се подаде '+', защото те си имат постоянна маса и да се прекъсне масата на късите за да не светят заедно. Надявам се така да е по ясно. Имаше я някъде и електрическата схема. Можеш и там да погледнеш за по-голяма яснота.
|
3
|
|
Сря Юли 24, 2013 11:48 am |
|
|
мъро
Регистриран на: Сря Окт 19, 2011 3:58 pm Мнения: 171 Местоположение: Шумен
Автомобил: subaru outback 2.5 AT 2000 г.
Рейтинг: 29
|
Да стана ми ясно благодаря
|
|
|
Сря Юли 24, 2013 2:22 pm |
|
|
harrryb
Регистриран на: Пон Май 21, 2012 8:02 pm Мнения: 88 Местоположение: София
Автомобил: Outback H6 2008
Рейтинг: 6
|
Днес монтирах на голф ДРЛ модул на дългите и на 30% (около 4 волта отиват до дългите) свети супер. На аутбека съм на 50% (6.8 волта) къси светлини и се замислям да си добавя едно реле и да пусна дългите на 30%, вместо къси на 50%. За тези, които ще слагат ДРЛ определено си заслужава да се сложат на дългите.
|
|
|
Сря Юли 24, 2013 7:39 pm |
|
|
bat_rado3
Регистриран на: Сря Юни 13, 2012 3:24 pm Мнения: 205 Местоположение: с. Труд обл. Пловдив
Skype: bat_rado3
Автомобил: легаси 2002
Телефон: 0898735912
Рейтинг: 40
|
BAlexandrov написа: По принцип схемата при Субару е - при контакт фаровете светват, при изключване от контакт - загасват. Проблемът идва, че при палене те си светят, тока не им стига и премигват леко. За обикновените крушки не е толкова страшно, но с ксенон това е вероятна причина за изгаряне. Затова реших да направя нещо по въпроса - едно реле, което да включва фаровете чак след като запали двигателя, нещо което взимам като сигнал от лампата за зареждане от алтернатора. Там има +12 от едната страна, от другата маса, а когато тръгне алтернатора и той подава +12 и лампата загасва. Схемата е тези +12 да ги подадем на реле което чак тогава пуска масата към релетата на фаровете. Трябва това реле да е малко, защото при първия ми опит с 30А реле се оказа че черпи много ток и лампата на акумулатора остава да мъждука. Сега го направих с малко реле RAS-1215 /1 лв./ и проблем няма. Тоест някъде поне 300 ома съпротивление да има. Схемата на свързване съм снимал самото реле. Извода на лампата за зареждане не можах да снимам, защото ми падна батерията, но там схемата е вярна - един черно/бял кабел на левия дълъг куплунг на километража е. Схемите са тук: Headlights, Starting Charging... http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Le ... 0Diagrams/Показания кабел на снимката /ограден със синьо/ се прекъсва, идващия край се свързва с черния кабел на релето, а отиващия в буксата - с жълтия. Червения се свързва с извода от лампата на алтернатора - извежда се от кабелчето и и се пуска покрай волана надолу. Толкова. Дори и аз /като неспециалист/ се справих за половин час. може да се направи и с 30 А реле, просто се слага един диод да не връща маса през бобината на релето. На моя дарак схемата е същата, самоче паля мощен диоден модул за дневни светлини. палиш и светват гасиш и те. Нямаш грижи, вече две години
|
|
|
Пет Авг 30, 2013 5:06 pm |
|
|
Greg4o
|
При новия Форко ДРЛ е на фара за мъгла. Аз мисля там да го сложа.
_________________ Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic
|
|
|
Съб Авг 31, 2013 10:41 am |
|
|
nelim
Регистриран на: Нед Окт 14, 2012 11:05 pm Мнения: 122 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Forester 2.0 "00 MT
Рейтинг: 21
|
И за мен най-удобно изглежда да се сложи модул, който да пали дългите на %. На предишната ми кола имах сложен такъв и бях много доволен. Освен това пази крушките на късите и горят по-рядко
_________________ Subaru Forester '00MY Facelift COLOR: RED MICA/WARM GRAY ENGINE: 2000CC EMPI SOHC 125hp (EJ202) TRAIN: FULLTIME 4WD (F4WD) MISSION: MANUAL TRANSMISSON (MT)
|
|
|
Съб Авг 31, 2013 12:22 pm |
|
|
Tin4ou
Регистриран на: Вто Окт 01, 2013 8:47 pm Мнения: 85 Рейтинг: 8
|
Здравейте, днес се опитах да монтирам DRL на моя Аутбак '04 H6 обаче ударих на камък. Модула който се опитвам да сложа е DRL Photon с датчик за светлина. Рових доста в таблото с бушоните при двигателя обаче не успях да намеря всичко което ми трябваше. На модула му трябва: - Постоянен + (КЛ30) - + след контакт (КЛ15) - Маса (КЛ31) - сигнал от дългите (КЛ56б) - два кабела за късите (КЛ56) - сигнал от габаритите - управление на габаритите Постоянен + и този след контакт знам от къде да ги взема. Масата е ясна, мисля че намерих и къде да се вържа за късите. Сигнала от дългите не ми е задължителен, и да не го намеря не е фатално. Измислих от къде да хвана сигнал от габаритите (трябва ми за да може модула да се изключва когато пусна ръчно светлините). С управлението на габаритите срещнах сериозен проблем. Не знам кое реле ги управлява и къде трябва да се вържа. Успях да намеря едиствено кабела към предните габарити, но не и за задните и тези в купето. Моля, някой ако знае как точно се управляват тези габарити да ми даде едно рамо. Пускам и няколко снимки за да се добие представа как изглеждат бушоните отзад. Имам съмнение че трябва да се вържа към лявата бяла букса от втората снимка, но не искам да правя нещата на проба и грешка. Прикачени файлове: DSC00006.JPG Прикачени файлове: DSC00005.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ Subaru Outback 2004 H6 3.0R AT 245BHP
|
|
|
Съб Яну 11, 2014 10:02 pm |
|
|
bobi161
Регистриран на: Сря Ное 21, 2012 1:12 pm Мнения: 198 Местоположение: София
Автомобил: OUTBACK H6 `02
Рейтинг: 61
|
Колега, свали си пластмасата под волана, където са ти вътрешните бушони. Отдолу, Субару са си оставили готова букса именно за такъв модул - напасваш твоя по нея и си готов. Ще я познаеш по това, че е голяма и ... празна - чака да бъде запълнена - мисля, че така ще ти е по-лесно...!
|
|
|
Вто Яну 14, 2014 7:55 pm |
|
|