Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Съб Сеп 22, 2018 11:08 pm



Отговори на тема  [ 107 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща
 Автоматично палене на фаровете след запалване 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 14, 2012 11:05 pm
Мнения: 122
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Forester 2.0 "00 MT
Рейтинг: 21
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
И за мен най-удобно изглежда да се сложи модул, който да пали дългите на %.
На предишната ми кола имах сложен такъв и бях много доволен.
Освен това пази крушките на късите и горят по-рядко :)

_________________
Subaru Forester '00MY Facelift
COLOR: RED MICA/WARM GRAY
ENGINE: 2000CC EMPI SOHC 125hp (EJ202)
TRAIN: FULLTIME 4WD (F4WD)
MISSION: MANUAL TRANSMISSON (MT)

Съб Авг 31, 2013 12:22 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Окт 01, 2013 8:47 pm
Мнения: 84
Рейтинг: 8
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Здравейте, днес се опитах да монтирам DRL на моя Аутбак '04 H6 обаче ударих на камък. Модула който се опитвам да сложа е DRL Photon с датчик за светлина. Рових доста в таблото с бушоните при двигателя обаче не успях да намеря всичко което ми трябваше. На модула му трябва:
- Постоянен + (КЛ30)
- + след контакт (КЛ15)
- Маса (КЛ31)
- сигнал от дългите (КЛ56б)
- два кабела за късите (КЛ56)
- сигнал от габаритите
- управление на габаритите

Постоянен + и този след контакт знам от къде да ги взема. Масата е ясна, мисля че намерих и къде да се вържа за късите. Сигнала от дългите не ми е задължителен, и да не го намеря не е фатално. Измислих от къде да хвана сигнал от габаритите (трябва ми за да може модула да се изключва когато пусна ръчно светлините). С управлението на габаритите срещнах сериозен проблем. Не знам кое реле ги управлява и къде трябва да се вържа. Успях да намеря едиствено кабела към предните габарити, но не и за задните и тези в купето.

Моля, някой ако знае как точно се управляват тези габарити да ми даде едно рамо. Пускам и няколко снимки за да се добие представа как изглеждат бушоните отзад. Имам съмнение че трябва да се вържа към лявата бяла букса от втората снимка, но не искам да правя нещата на проба и грешка.

Прикачени файлове:
DSC00006.JPG

Прикачени файлове:
DSC00005.JPG


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Subaru Outback 2004 H6 3.0R AT 245BHP

Съб Яну 11, 2014 10:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 21, 2012 1:12 pm
Мнения: 190
Местоположение: София
Автомобил: OUTBACK H6 `02
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Колега, свали си пластмасата под волана, където са ти вътрешните бушони. Отдолу, Субару са си оставили готова букса именно за такъв модул - напасваш твоя по нея и си готов. Ще я познаеш по това, че е голяма и ... празна - чака да бъде запълнена - мисля, че така ще ти е по-лесно...!

Вто Яну 14, 2014 7:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 14, 2012 11:05 pm
Мнения: 122
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Forester 2.0 "00 MT
Рейтинг: 21
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
bobi161 написа:
Колега, свали си пластмасата под волана, където са ти вътрешните бушони. Отдолу, Субару са си оставили готова букса именно за такъв модул - напасваш твоя по нея и си готов. Ще я познаеш по това, че е голяма и ... празна - чака да бъде запълнена - мисля, че така ще ти е по-лесно...!


Хм, интересно.. сега разбирам че има такава букса.. какво излиза на нея и на всички модели ли я има ?

_________________
Subaru Forester '00MY Facelift
COLOR: RED MICA/WARM GRAY
ENGINE: 2000CC EMPI SOHC 125hp (EJ202)
TRAIN: FULLTIME 4WD (F4WD)
MISSION: MANUAL TRANSMISSON (MT)

Сря Яну 15, 2014 12:31 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 21, 2012 1:12 pm
Мнения: 190
Местоположение: София
Автомобил: OUTBACK H6 `02
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Нямам повече подробности, колега - само гледах, докато майстора ми поставяше БГ-модул за дневни светлини - на моята кола от профила - допускам, че е възможна наличността на подобна букса в повечето модели... :pardon:

Сря Яну 15, 2014 10:32 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Юли 16, 2012 4:40 pm
Мнения: 549
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback H6
Телефон: 0898612194
Рейтинг: 122
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
bobi161 написа:
Нямам повече подробности, колега - само гледах, докато майстора ми поставяше БГ-модул за дневни светлини - на моята кола от профила - допускам, че е възможна наличността на подобна букса в повечето модели... :pardon:
А въпросния модул какво всъщност може да прави и при теб как е настроен?

Пет Яну 17, 2014 7:24 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 19, 2011 3:58 pm
Мнения: 169
Местоположение: Шумен
Автомобил: subaru outback 2.5 AT 2000 г.
Рейтинг: 29
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Днес и на мен ми сложиха модул за дневни,освен модула сложил и още две релета на всеки фар по едно.Излезе ми всичко 75 лв.Можеше и по евтино да мина ама с повече удорми.42 лв модул 20 лв труд и 13 лв релета и някакви букси за тях.Дългите светят на 35%.

Пет Яну 17, 2014 7:35 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Окт 01, 2013 8:47 pm
Мнения: 84
Рейтинг: 8
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Отворих таблото под волана и единствената букса която седеше свободна нямаше нищо общо със светлините. Поне до колкото успях да я замеря. Ето и снимка на буксата, ако някой знае за какво е, моля да сподели :)

Прикачени файлове:
DSC00652.JPG


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Subaru Outback 2004 H6 3.0R AT 245BHP

Пет Яну 24, 2014 7:52 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юни 25, 2013 3:23 pm
Мнения: 78
Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru Outback III
Рейтинг: 10
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здрасти!

Не гледаш където трябва, колега. Въпросната букса се намира над педала на спирачката. Виж тази снимка, за ориентация:

Изображение

На тази снимка има монтиран фабричен DRL модул , какъвто имат всички американски. Европейските , включително и моят автомобил, нямат монтиран такъв модул, буксите са откачени и лесно можеш да ги видиш.

Поздрави!

_________________
Subaru Outback 2.5 AT 2004

Пет Яну 24, 2014 8:55 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Окт 01, 2013 8:47 pm
Мнения: 84
Рейтинг: 8
Разчитай на мен
Отговори с цитат
Да кажа, че вързах успешно модула за автоматични дневни светлини.

Оказа се, че габаритите при Аутбак 2004 са разделени на три - предни, задни и интериорни светлини. Така, че трябваше да пусна сигнал и към трите. Най-удобно модула се връзва при бушоните и релетата в двигателния отсег. Та има абсолютно всички кабели които са необходими без да се правят други преправяния.

Сега през деня се светкат само фаровете отпред и като стане тъмно на вън се стартират и габаритите.

_________________
Subaru Outback 2004 H6 3.0R AT 245BHP
 1

Съб Мар 08, 2014 1:13 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 11, 2011 5:51 pm
Мнения: 41
Местоположение: Plovdiv
Рейтинг: 16
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
harrryb написа:
Късите светлини на аутбека се управляват по плюс. Къси и дълги имат общ плюс, като на дългите се прекъсва '-', когато пуснеш къси.
Според мен е по-лесно и евтино да се монтира устройство на късите, защото тези с управление на '+' са по-евтини.
При мен (аутбек 2001г) всички кабели ги свързах в таблото при двигателя. Има една букса точно под 2-те релета на фаровете. Един дебел червен кабел - това е '+' след ключ. Един син и един червен кабел и двата с някви ивици, дебели кабели, но мисля, че малко по тънки от първия чисто червен кабел - това са общ плюс на фаровете съответно за дясна и лява страна. Остават 2 тънки кабела, те са '-' за дългите светлини. Единствено не намерих габарит там, в таблото. Вероятно има, но не ми се търсеше вече и си взех + от габарита за изключване на модула.
Не ми се наложи да добавям никакви релета. Свързах си после един свето-диод към управлението на единия фар през съпротивление и го сложих в купето. Така, когато модула сработи диода ми свети, ако модула не сработи(умишлено свалях предпазителя) диода не свети. Искам, когато съм в купето да знам дали дрл модула е запалил светлините.
Оставих ги да работят на 60%, мисля, че 6,7 волта отиват към тях в момента и се виждат прилично. Първо ги бях пуснал на 40%, около 5,5 волта и светеха слабо, за това ги оставих на 60%. Пак е по-добре, защото не ми светят габаритите, които са 6 на брой и късите ми светят на 60%, та определено консумацията ще е по-малка и това, което мен ме интересува най-много няма да загряват рефлекторите в жегата.
Дано съм бил полезен, ако трябва и снимки мога да направя.


А какво става ако лоста е вположение дълги и фаровете са изключени? Според мен тръгва модула палейки къси и дълги и ако му дойде ташкън изгаря? А може и да не изгори знае ли човек ;)

Сря Яну 21, 2015 9:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Май 21, 2012 8:02 pm
Мнения: 79
Местоположение: София
Автомобил: outback H6 3.0/2001
Рейтинг: 6
Разчитай на мен
Отговори с цитат
asio написа:
А какво става ако лоста е вположение дълги и фаровете са изключени? Според мен тръгва модула палейки къси и дълги и ако му дойде ташкън изгаря? А може и да не изгори знае ли човек ;)


Когато си монтирах модула замерих параметрите на веригата, напрежение 6.7в и ток 1.2А. Модулът, които съм монтирал може да управлява 2 вериги по 60 вата. В моя случай консумацията е 8 вата. Не съм мерил параметрите на веригата, когато включа дълги, но крушката на дългите свети почти толкова слабо, колкото и тази на късите. Възможно е общата консумация във веригата да достига до 15-20 вата, което е доста под максималната допустима мощност за модула. Ако присветна с дълги, светлините си светят, но тогава не се управляват от модула и няма рискове от претоварване. Случвало ми се е да карам на дневни с включени дълги продължително време на ненатоварени пътища през деня, за тест и модула не е изгорял още. Единствената корекция, която направих е да преместя модула в купето, защото когато колата загрее, ако изгася двигателя за малко и после запаля модула се задейства след известно време и то ако карам с някаква скорост, така, че да спадне температурата в двигателния отсек. Не знам, до колко е вярно показанието на торка, но показва температура в двигателния отсек 67 градуса. От както преместих модула в купето, нямам проблеми, задейства се винаги след като запаля.

Чет Яну 22, 2015 8:59 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Юни 11, 2014 6:36 pm
Мнения: 936
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback, MT, LSD
Рейтинг: 410
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз също го монтирах в купето, но за дневни предпочетох дългите светлини. По долу са схемите, като съм допълнил оригиналните. Сигналите са ясни. На 1 и 2 са вързани жълтите кабели на модула. По тях се подава "плавен" + до 30% от мощността на крушките. На схемата на модула където пише "Допълнително външно реле 12V/40A са вързани успоредно две релета с един постоянно затворен и един постоянно отворен контакт с общ край. Тези контакти са вързани на 3 и 4 от първата схема.

Изображение Изображение

Сря Фев 04, 2015 8:47 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2101
Местоположение: plovdiv
Skype: petko-grozdanov
Автомобил: autback3.0h6 2001.
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 630
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Днес благодарение на колегата Asio имам дневни светлини на дългите на 30% ,почват да светят 5сек. след запалването при изключени фарове.С тях не се включват габарити, но може да се ползва светкавица,при превключване на светлини нещата си стават нормални.Не разбирам от електроника,ако има въпроси пишете на Asio.

Сря Фев 04, 2015 9:25 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 11, 2011 5:51 pm
Мнения: 41
Местоположение: Plovdiv
Рейтинг: 16
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Vami написа:
На схемата на модула където пише "Допълнително външно реле 12V/40A са вързани успоредно две релета с един постоянно затворен и един постоянно отворен контакт с общ край. Тези контакти са вързани на 3 и 4 от първата схема.

Колега искам да те помоля за малко пояснения ако е удобно.
Не разбирам как точно са вързани тези релета? постоянно отв. за къде? ; пост. затв. за къде? и кома за къде?
Благодаря.

Сря Фев 04, 2015 10:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Юни 11, 2014 6:36 pm
Мнения: 936
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback, MT, LSD
Рейтинг: 410
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На първата картинка ясно се вижда, но все пак. Общия край е от към маса (Е). Постоянно затворения е свързан към късите, така при не задействано реле, схемата е като оригиналната. Постоянно отворения край е към дългите. При задействане на модула, се включват релетата, отпада масата на късите и дава маса на дългите. В същото време на 1 и 2 се подава + и светват само дългите независимо от положението на лоста за къси и дълги.
Това е при Legacy и Outback 2004-2009, при предишните модели не знам как е схемата за къси и дълги.

Ето тук добавям и преработената и оригиналната схема, за да е по ясно какво съм направил.
Изображение Изображение

Сря Фев 04, 2015 10:41 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 11, 2011 5:51 pm
Мнения: 41
Местоположение: Plovdiv
Рейтинг: 16
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Благодарско..
"плавното изключване" се прехвърля към късите ако се не лъжа?

Сря Фев 04, 2015 11:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Юни 11, 2014 6:36 pm
Мнения: 936
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback, MT, LSD
Рейтинг: 410
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
asio написа:
Благодарско..
"плавното изключване" се прехвърля към късите ако се не лъжа?

При този (CarDRL®4) модул не ми е хрумнало да проверявам, но на другия (Smart DRL), който съм сложил преди доста години на Аудито действа така:
1. Запалване на двигателя
2. Писукане и включване на релето
3. Плавен + до зададени %
4. Работа
5. Гасене на двигателя
6. Плавно изключване
7. Писукане и изключване на релето

Ако и този е така, плавното изключване ми е също на дългите. Утре ако се сетя, ще проверя и ще пиша, но на 80% съм сигурен, че модулите са подобни.

Сря Фев 04, 2015 11:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Мар 27, 2015 12:57 pm
Мнения: 92
Автомобил: SUBARU Legacy 08 АТ
Рейтинг: 47
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Здравейте, знам че раздела е направи си сам, но темата е подходяща, затова ще питам тук… някой знае ли къде да намеря този модул в София (съответно да могат да ми го монтират) Спрял съм се на подобен модул CarDRL4Minus освен заради функцията DRL, и заради функцията Follow Me Home.
Днес ще мина през Авител, защото и там видях подобен модул, но за съжаление не пише в описанието да има функцията Follow Me Home … Прочетох по-нагоре, че фабрично автомобилите ни имат Букса за OEM DRL модул, но самия модул липсва при европейските модели - та въпроса ми е - там ли се монтира подобен афтърмаркет модул? Благодаря предварително :)

_________________
Whats your Legacy?

Съб Ное 21, 2015 12:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5280
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Forester 2.0 AT '03
Рейтинг: 665
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Те повечето имат такава функция. Този, който си дал обаче май е за управление по минус, а при нашите е по плюс.

Съб Ное 21, 2015 12:47 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 107 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор