|
|
Страница 1 от 1
|
[ 2 мнения ] |
|
Почистване на дросел клапа.
Автор |
Съобщение |
ninara
Регистриран на: Пон Авг 22, 2016 6:47 pm Мнения: 169 Местоположение: Враца
Автомобил: Subaru Outback 3.0 H6 2006
Телефон: 0878887867
Рейтинг: 199
|
Здравейте колеги , заради леко претрисане и понякога , дори гаснене на празен ход , реших да почистя дросел клапата. Операция , която я правя всяка година на всичките коли , които съм имал през годините, но този път я снимах. Колата е Forester 2.0X 2006 158к.с , но същата процедура е почти за всички модели с електрически дросел. За колегите със стъпково моторче , една допълнителна забележка: вземете си гарнитурата или о - пръстена , която е от стъпковото моторче към дросел клапата , защото след сваляне се раздува и след това не може да се сложи (колега Mladen99 го беше споменал). Материали и инструменти: -отвертки една права и една кръстата -ключе 10-ка -клещи -спрей за почистване на карбуратори и дросели/спрей за почистване на спирачни апарати -парцали -четка за зъби (с твърд косъм) - гарнитура или О-пръстен ( за тези със стъпкови моторчета) Колата е препоръчително да е студена , защото при пръскането със спрея , той се изпарява почти веднага и не успява да разтвори нагарите. След чистенето ще се прави и reset на ECU-то , за това откачаме първо клемите на акумулатора:Прикачени файлове: IMG_20180221_134711.jpg След това се маха тръбата за въздушния филтър от двете страни хваната със скоби:Прикачени файлове: IMG_20180221_134730.jpg Прикачени файлове: IMG_20180221_134742.jpg Кутията е с два болта 10-ки и има три маркуча , които трябва да се свалят , по един от ляво и от дясно и един маркуч отпред : Прикачени файлове: IMG_20180221_134757.jpg Прикачени файлове: IMG_20180221_134803.jpg Прикачени файлове: IMG_20180221_134828.jpg Прикачени файлове: IMG_20180221_135013.jpg Накрая е скобата , която е от кутията към дросела : Прикачени файлове: IMG_20180221_135049.jpg Дърпате кутията назад (при 3.0 двигателите е адски тясно , за да се извади ако имате газова) и трябва да се открие самият дросел:Прикачени файлове: IMG_20180221_135233.jpg Почистването , може да го направите и без да го сваляте , но за мен това е наполовина свършена работа , особено , когато можете сами да си го направите. На самия дросел има две букси за електроника едната се намира отгоре в дясно, а другата е от страни в ляво(застал срещу колата) Датчика , който се намира от горната страна в дясно след сваляне на целия дросел е хубаво да го свалите изцяло (от двата винта), защото спрея за почистване може да му навреди.Прикачени файлове: IMG_20180221_135454.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ 2015 до 2016 - Subaru Impreza 2010 2.0 Diesel 2016 до 2017 - Subaru Outback 2006 3.0 H6 2018 януари до март 2019 - Subaru Forester 2.0X 2006 2019 април до днес - Subaru Outback 2006 3.0 H6 -again
|
|
|
Сря Фев 21, 2018 7:54 pm |
|
|
ninara
Регистриран на: Пон Авг 22, 2016 6:47 pm Мнения: 169 Местоположение: Враца
Автомобил: Subaru Outback 3.0 H6 2006
Телефон: 0878887867
Рейтинг: 199
|
След сваляне на буксите може да отвиете четирите болта , които държат самия дросел (10-ка).Внимавайте да не падне гарнитурата между дросела и колекторните тръби! След като го откачите в долната страна от към шофьора има две тръби , които трябва да се откачат Прикачени файлове: IMG_20180221_135506.jpg Дросела при мен беше доста мръсен , според моите стандарти. Започва се пръскане с спрея и търкане с парцал и четката за зъби. Препоръката ми е да държите дросела с електрониката (черното пластмасово тяло) нагоре , за да не се стича в него от спрейовете. Клапата на дросело се завърта внимателно и за да може да се изчистите хубаво я потпрях с намотан парцал върху отвертката , за да седи отворен.Прикачени файлове: IMG_20180221_141749.jpg Прикачени файлове: IMG_20180221_141751.jpg И резултата е видим и осезаем : Прикачени файлове: IMG_20180221_145539.jpg Спрейовете , които аз използвах.Не правя реклама , а само давам пример (на мен ми костваше по половината от двата спрея, след мноооого пръскане)Прикачени файлове: IMG_20180221_150403.jpg След това започваме по обратния ред на сглобяване. Разглобих и MAF сензора (след въздушния филтър) и го изчистих с TRW - то. Закачих акумулатора и последва процедурата посочена от колегата iion от тази тема : viewtopic.php?f=1&t=19695&hilit=%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D0%B4%D1%83%D1%80%D0%B0+%D0%B7%D0%B0+%D0%BF%D0%BE+%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0+%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0
Време за работа : около час (само чистенето) и половин час при процедурата за reset на ECU-то Резултат: Тресенето изчезна , колата реагира по-бързо в ниски обороти и започна да работи по плавно.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ 2015 до 2016 - Subaru Impreza 2010 2.0 Diesel 2016 до 2017 - Subaru Outback 2006 3.0 H6 2018 януари до март 2019 - Subaru Forester 2.0X 2006 2019 април до днес - Subaru Outback 2006 3.0 H6 -again
|
79
|
|
Сря Фев 21, 2018 7:56 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 2 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: rynars и 23 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|