Отговори на тема  [ 7 мнения ] 
 Решение за предни биелетки на Форестер след повдигане 
Автор Съобщение

Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am
Мнения: 398
Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не знам дали темата е точно за тук , но ще споделя как реших проблема ( поне се надявам ) с ежемесечната смяна на биелетки . Повдигнах горския с 40 мм . подложки и се почна една смяна на биелетки - ужас ](*,) . Взех такива с регулираща дължина . При стоковите разстоянието между болтовете е 65 мм. , а при тези в събрано положение 90 мм. , нарастващо до 105 мм. Другата разлика е че отворите са 10 мм. и двата , и на долният трябва една втулка 8/10 мм. дълга 30 мм . Другото е диаметъра на " ухото " , което аз на шмиргела прежулих отдолу и отвътре малко , като постоянно охлаждах . Иначе стои доста близо до дъното на планката и при смачкване на тампона може да потропва , а отвътре е близо до ръба на носача . И другата разлика е ширината - при стоковите долното ухо е 30 мм . и горното 34 мм. , а при тези и двете са 32 мм. Долното също намалих до 30 мм . а на горното подложих 2 шайби . След тези подготовки свалих и двете биелетки ( тя едната беше гръмнала :) ) и събрах новите до крайно положение . Поставих стабилизиращата щанга в произволно положение и измерих разстоянието между отворите за болтовете от двете страни , като открих разлика от 2 мм . вероятно поомекнала пружина и тръгнал ам . Нанизах болтовете от по-късата страна , след което и долният болт на по-дългата . После реглаж докато болта пасне в отвора без усилие . Стягане на болтовете и контра гайките и това е . Вече няколко дни предницата мълчи :giggle: , дори отпаднаха и съмненията за шарнирче . Може би трябваше да разпробия отворите за долният болт с 10 мм. и щеше да отпадне и втулката . Другото е че след лифта , планката за долният болт застава под друг ъгъл спрямо щангата и биелетката стои малко под напрежение и затова мисля да ги удължа още малко , дано намалее малко напрежението . Ето ги и тях :

Прикачени файлове:
IMG_20180206_164912.jpg

Прикачени файлове:
IMG_20180206_164932.jpg

Прикачени файлове:
IMG_20180206_171935.jpg

Прикачени файлове:
IMG_20180206_171945.jpg

Прикачени файлове:
IMG_20180206_171958.jpg

Прикачени файлове:
IMG_20180206_172011.jpg

Прикачени файлове:
IMG_20180206_172019.jpg


Е дано вече не ги сменям често , че събрах един кашон с разбити и счупени :D .


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
 30

Сря Фев 07, 2018 6:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 02, 2009 9:34 pm
Мнения: 1525
Местоположение: Варна
Skype: valio-xxx
Автомобил: Forester 2.0 sf5 ,Outback 2.5 b13
Телефон: 0888 8едно7 81две
Рейтинг: 556
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тези за каква кола ги дават или са някакви универсални,и колко струват..?

Сря Фев 07, 2018 6:52 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am
Мнения: 398
Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тези ги дават за Голф 4 , регулируеми . Изглеждат добре като направа , но да не бързам да ги хваля още . От форумите за тунинг ги открих и реших да ги пробвам . 64 лв. за комплекта без доставката , дано си заслужават . Ако сега не се случат нещата следващите ще бъдат hand made , обаче предни и задни със точния ъгъл между носача и щангата след лифта . То е ясно че ги прецакваме от усукването на тампоните , обаче се надявам при по-голяма дължина да е по-малко .

Сря Фев 07, 2018 9:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 02, 2009 9:34 pm
Мнения: 1525
Местоположение: Варна
Skype: valio-xxx
Автомобил: Forester 2.0 sf5 ,Outback 2.5 b13
Телефон: 0888 8едно7 81две
Рейтинг: 556
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Като гледам се изкривяват доста по малко от оригиналните,ще взема да ги пробвам и аз.. :good:

Чет Фев 08, 2018 7:38 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Апр 05, 2010 8:58 pm
Мнения: 3405
Местоположение: Варна
Skype: steling.
Автомобил: без субару
Телефон: 0877 40 43 30
Рейтинг: 583
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Латвийците ползват регулируеми биелети и щанги при проектите с по-голям лифт.
Аз за турбото бях сложил от Ауди алуминиеви - по-дълги, но със същите отвори и захвати.
Между 30 и 50лв. беше комплекта, година и малко ги карах и не мръднаха :)
В твоя случай ще е по-полезно за колегите с по-голям лифт, където обаче трябва да се слагат и регулируеми болтове на задницата, че колелетата почват да се прибират навътре.
Така като гледам по снимките, би трябвало твоя комплект да може да се монтира и за задни на фори първа генерация.




viewtopic.php?f=7&t=19866&hilit=%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%BC%D1%8F%D0%BD%D0%B0+%D0%B7%D0%B0+%D0%B7%D0%B0%D0%B4%D0%BD%D0%B8+%D0%B1%D0%B8%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%B8

_________________
www.karcher-cleanteh.com

Автомобилът е толкова проходим...."колкото го прежалиш!!"

Чет Фев 08, 2018 8:33 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз съм с метални от ауди на Легасито - +50мм и сменях вече веднъж (за година и нещо, без грам жалене) - бяха се изяли тампоните.
Като стигна до следващи ще пробвам тези, може да е по-добре. Като ходих на реглаж, човекът каза, че отзад я е събрал колкото може, но е малко извън норма, заради лифта. Предполагам там ще станат по-добре тези...

_________________
http://www.hostit.bg/

Чет Фев 08, 2018 1:12 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am
Мнения: 398
Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Вальо , по-малко се изкривяват заради дължината . Аз не помислих , като намалявах размера странично . Трябваше да изпиля втулката от към двигателя - отгоре , а от към колелото - отдолу . Тогава мисля , че щяха да се изправят спрямо щангата и ако решиш да ги пробваш помисли върху това . То по принцип дължината няма никакво значение , по - скоро ние натоварваме тампоните на една страна като ги усукваме и оттам страдаме :) . Това са мои разсъждения , де .

Чет Фев 08, 2018 5:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 7 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 25 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор