Автор |
Съобщение |
Alxx
|
Съжалявам, само работната седмица, че почивката е с бъдещото ми семейство. До 19.00 бачкаме.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Окт 19, 2015 5:09 pm |
|
|
dinkata
Регистриран на: Сря Окт 07, 2015 1:29 pm Постове: 2 Рейтинг: 0
|
Колеги, при мен борбата продължи около 2 часа... свалях, отварях запоявах, монтирах и така докато не реших, че вече съм препоил всичко внимателно и предположих, че просто нямам ток в буксата... замерих, но за моя изненада всичко беше ОК. При мен в долния ляв ъгъл на дисплея имам една черна точка с диаметър 5-6мм, която явно е от нещо дало на късо. Въпроса ми е възможно ли е да ми е изгорял целия Дисплей и има ли вариант за отремонтиране, ако е така ?!
|
|
|
Сря Окт 28, 2015 9:33 pm |
|
|
Alxx
|
На колегата vzidarov му беше изпаднал R300 и имаше спукани няколко спойки. Вчера е говорил с колегата и се е похвалил, че работи. Той имаше същото петно на дисплея долу вляво.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Окт 29, 2015 9:21 am |
|
|
vzidarov
Регистриран на: Пет Окт 16, 2015 12:00 pm Постове: 66
Автомобил: Subaru Forester 2.0 S-Turbo
Телефон: 089409522*
Рейтинг: 28
|
Което ме подсеща, че трябва да мина да се оправим... Не съм забравил!
|
|
|
Пон Ное 02, 2015 3:32 pm |
|
|
stoyo
Регистриран на: Пет Авг 21, 2015 4:49 am Постове: 23
Skype: dutanaci
Автомобил: subaru forester 98
Телефон: +359886516273
Рейтинг: 0
|
Благодаря за темата! На моят часовник и на още един, а доколкото виждам и на снимките от линковете, петно има на дисплеите, но пък часовниците възкръснаха.
|
|
|
Чет Дек 10, 2015 9:01 pm |
|
|
Funeral
Регистриран на: Чет Окт 16, 2014 7:41 pm Постове: 11 Местоположение: София, Княжево
Skype: funeral_89
Автомобил: Subaru Forester 2.0
Телефон: 0888 502 390
Рейтинг: 0
|
|
Нед Дек 20, 2015 1:40 pm |
|
|
Funeral
Регистриран на: Чет Окт 16, 2014 7:41 pm Постове: 11 Местоположение: София, Княжево
Skype: funeral_89
Автомобил: Subaru Forester 2.0
Телефон: 0888 502 390
Рейтинг: 0
|
Вече работи. Много съм доволен и пак благодаря. Ето и снимка: Прикачени файлове: 20151220_150945.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Нед Дек 20, 2015 8:38 pm |
|
|
SEVEN SISTERS
Регистриран на: Нед Мар 06, 2016 7:13 pm Постове: 2
Телефон: 0898470876
Рейтинг: 0
|
|
Нед Мар 06, 2016 7:41 pm |
|
|
topzizitop
Регистриран на: Пон Ное 24, 2008 10:51 pm Постове: 295 Местоположение: София Рейтинг: 209
|
То си пише на платката колега, 6,8 волта.
_________________ FORESTER 2.0R AT 158HP 2007 ГИ Romano Antonio LPG
|
|
|
Нед Мар 06, 2016 7:46 pm |
|
|
smanoilov
Регистриран на: Съб Апр 02, 2016 5:55 pm Постове: 3 Местоположение: София
Автомобил: Outback'04 2500cc
Рейтинг: 0
|
Благодаря колеги . Всичко стана според описанията. При мен се беше разпоил R4/511/. Запоих го добре и светна супер. Между другото дисплея може да се отпои само от едната страна за по-лесно. Успех
|
|
|
Вто Апр 12, 2016 10:49 pm |
|
|
demon777
Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 6:48 pm Постове: 297 Местоположение: Сливен
Автомобил: Legacy 2,5 - 2004 АТ
Рейтинг: 47
|
Имам 1 въпрос Този вид часовник http://img.photobucket.com/albums/v704/ ... 79f69b.jpgТрябва ли да свети след изваждане на ключа и да показва колко е часъ или изгасва напълно? Защото при мен е различно веднъж изгасва друг път остава да си свети.
_________________ http://line4auto.ru/subaru/m76.gif
|
|
|
Сря Апр 13, 2016 9:44 am |
|
|
Vami
|
Като извадиш ключа, часовника изгасва. Ако обаче при изваден ключ натиснеш "DISP" часовника светва за определено време и пак изгасва.
|
|
|
Сря Апр 13, 2016 1:02 pm |
|
|
Funeral
Регистриран на: Чет Окт 16, 2014 7:41 pm Постове: 11 Местоположение: София, Княжево
Skype: funeral_89
Автомобил: Subaru Forester 2.0
Телефон: 0888 502 390
Рейтинг: 0
|
Е, моят часовник пак спря да работи. Оказа се, че единия резистор се нагрява (не знам защо), в следствие на което се разпоява и размества. В крайна сметка, след като около 5 пъти го презапоявах, дисплея се запали и сега пак не свети. Смятам, че и преди си е съществувал този проблем, защото още първия път като го разглобих имаше петно на дисплея. Сега си търся пак часовник, само че, вече не държа да е работещ
|
|
|
Съб Юли 30, 2016 4:51 pm |
|
|
demon777
Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 6:48 pm Постове: 297 Местоположение: Сливен
Автомобил: Legacy 2,5 - 2004 АТ
Рейтинг: 47
|
А аз въобще не мога да подкарам моя. Първо го дадох в 1 добър тв сервиз. От напълно мъртъв дисплей взе че светна . Но свети когато си иска. Светеше часовника а лявата част на дисплея изписваше Err. Когато се стисне дисплея всичко се оправя за 30 сек и после пак Err.
Понякога както си седи се оправя и работи доста време. Когато изгасне с 1 удар по жабката тръгв.
Скоро го дадох на 1 приятел който се занимава с такива неща да го презапои Същата работа. Само дето почна толкова да грее че чак немога да го държа
Сега съм го изключил докато намеря работещ евентуално или докато не намеря кой да ми го оправи.
_________________ http://line4auto.ru/subaru/m76.gif
|
|
|
Нед Юли 31, 2016 12:49 pm |
|
|
gotiniq7
Регистриран на: Съб Юли 23, 2016 10:32 pm Постове: 36 Местоположение: Пазарджик
Skype: zarov_inc
Автомобил: Subaru Impreza 1.6 ts
Телефон: 0878826592
Рейтинг: 0
|
smanoilov написа: Благодаря колеги . Всичко стана според описанията. При мен се беше разпоил R4/511/. Запоих го добре и светна супер. Между другото дисплея може да се отпои само от едната страна за по-лесно. Успех Днес направих същото упражнение и вече съм с работещ часовник Между другото бутон "S" изглежда е за сверяване, при натискане закръгля до по-близкия час
|
|
|
Сря Авг 17, 2016 8:53 pm |
|
|
demon777
Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 6:48 pm Постове: 297 Местоположение: Сливен
Автомобил: Legacy 2,5 - 2004 АТ
Рейтинг: 47
|
А може ли да се замени часовникът под жабката този дето е между въздуховодите със дисплей от легаси с навигация? Преди бях питал ама май не получих ясен отговор. А буксата която влиза в дисплея под жабката дали е същата като за дисплея за навигацията
_________________ http://line4auto.ru/subaru/m76.gif
|
|
|
Нед Окт 02, 2016 2:19 pm |
|
|
demon777
Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 6:48 pm Постове: 297 Местоположение: Сливен
Автомобил: Legacy 2,5 - 2004 АТ
Рейтинг: 47
|
Току що се пробвах да презапоя дисплея сам . Извадих крачетата от платката презапоих оградените в червено елементи. Когато го пробвах всичко беше перфектно изписа час и температура. Включвах и изключвах няколко пъти нямаше грешки. После обаче резисторите в зелено особенно средния започнаха да греят до толкова че да не могат да се пипат и взе да извисва еррор и да се губят цифрите. Възможно ли е да се заменят с някакъв подобрен заместител койтто не грее толкова?
_________________ http://line4auto.ru/subaru/m76.gif
|
|
|
Нед Окт 02, 2016 5:05 pm |
|
|
Vami
|
Възможно е да ги смениш с резистори със същото съпротивление, но с по голяма мощност и да ги изкараш извън часовника.
|
|
|
Нед Окт 02, 2016 7:45 pm |
|
|
Петър Велков
|
За да греят резисторите, нещо не е наред. Това означава, че през тях тече прекалено голям ток (закона на Ом... сещате се). Смяната им с по-мощни може евентуално леко да повлияе на симптомите, но проблемът, където и какъвто и да е, ще си остане.
|
|
|
Пон Окт 03, 2016 9:11 am |
|
|
Vami
|
По принцип тези резистори си греят, явно японеца не ги е сметнал и те са слабата страна на този часовник. От тяхното греене при продължителна работа лятото, се загрява целия часовник и се прецакват и спойките на малките. А и го предложих, защото съм го чел в другите Субару форуми и доста хора са си решили проблема точно по този начин.
|
15
|
|
Пон Окт 03, 2016 9:20 am |
|
|