Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 8:57 pm



Отговори на тема  [ 26 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
 Датчик за неутрална скорост / подмяна или почистване 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Дек 19, 2016 1:02 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Сеп 26, 2018 8:13 pm
Мнения: 48
Автомобил: subaru forester 2.0 125к. 98г ръчка
Телефон: 0898673270
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги! Изчетох темата и разбирам, че този датчик играе мн. важна роля! И сега си спомням, че когато търсех причината за мигането на чека, мерих всички датчици. И този, за неутрална скорост, показваше различни стойности като включа на различни скорости. И по точно, когато е на свободна-мн. голямо съпротивление-отворена верига-няма контакт. Когато включа на първа показва почти нулево съпротивление, на втора-малко по високо съпротивление (около 10-тина ома), на трета-не помня, на четвърта и пета-по високо съпрот. от порядъка на 30-40 ома. Тогава не знаех защо е така и какво изобщо представлява този датчик, и за какво е. След доста четене, разбирам за какво е. И, има въпрос; възможно ли е този датчик да подава грешна информация на компа и когато изключа от скорост(слагам на свободна) оборотите да се повишават до към 2000 и да падат много бавно? Като включа на скорост, се нормализират.
Благодаря за мнението ви!

Нед Ное 18, 2018 9:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
pavkata11 написа:
Здравейте колеги! Изчетох темата и разбирам, че този датчик играе мн. важна роля! И сега си спомням, че когато търсех причината за мигането на чека, мерих всички датчици. И този, за неутрална скорост, показваше различни стойности като включа на различни скорости. И по точно, когато е на свободна-мн. голямо съпротивление-отворена верига-няма контакт. Когато включа на първа показва почти нулево съпротивление, на втора-малко по високо съпротивление (около 10-тина ома), на трета-не помня, на четвърта и пета-по високо съпрот. от порядъка на 30-40 ома. Тогава не знаех защо е така и какво изобщо представлява този датчик, и за какво е. След доста четене, разбирам за какво е. И, има въпрос; възможно ли е този датчик да подава грешна информация на компа и когато изключа от скорост(слагам на свободна) оборотите да се повишават до към 2000 и да падат много бавно? Като включа на скорост, се нормализират.
Благодаря за мнението ви!


Смени си стъпковото моторче ( щом не се е оправило с чистене ) и не се занимавай с глупости...

Нед Ное 18, 2018 10:25 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Сеп 26, 2018 8:13 pm
Мнения: 48
Автомобил: subaru forester 2.0 125к. 98г ръчка
Телефон: 0898673270
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Аха, ясно!
Добре.
Благодаря колега!

Нед Ное 18, 2018 10:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm
Мнения: 2184
Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
pavkata11 написа:
Здравейте колеги! Изчетох темата и разбирам, че този датчик играе мн. важна роля! И сега си спомням, че когато търсех причината за мигането на чека, мерих всички датчици. И този, за неутрална скорост, показваше различни стойности като включа на различни скорости. И по точно, когато е на свободна-мн. голямо съпротивление-отворена верига-няма контакт. Когато включа на първа показва почти нулево съпротивление, на втора-малко по високо съпротивление (около 10-тина ома), на трета-не помня, на четвърта и пета-по високо съпрот. от порядъка на 30-40 ома. Тогава не знаех защо е така и какво изобщо представлява този датчик, и за какво е. След доста четене, разбирам за какво е. И, има въпрос; възможно ли е този датчик да подава грешна информация на компа и когато изключа от скорост(слагам на свободна) оборотите да се повишават до към 2000 и да падат много бавно? Като включа на скорост, се нормализират.
Благодаря за мнението ви!


Да точно това се случваше и при мен.
След почистването без значение на коя скорост имаш почти нулево съпротивление, на свободна отворена верига. И оборотире си падаха.
След 20дни обаче пак почна да задържа обороти и тогава си поръчах нов датчик от mimo13.
Може да го почистиш зада устновиш дали на 100% е от него, но след това си поръчаи нов.

_________________
Outback 2001 3.0 H6 - продаден
Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден
Subaru Baja МТ - продадена
first Love Leone '84 1.8 АТ
Facebook: Medovo Bee Farm

Сря Юли 03, 2019 6:10 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Ное 24, 2020 1:56 pm
Мнения: 5
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря много колеги.

Вто Ное 24, 2020 3:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 26 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор