Отговори на тема  [ 26 мнения ]  стр Предишна  1, 2
 Датчик за неутрална скорост / подмяна или почистване 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3867
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Дек 19, 2016 1:02 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Сеп 26, 2018 8:13 pm
Мнения: 48
Автомобил: subaru forester 2.0 125к. 98г ръчка
Телефон: 0898673270
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги! Изчетох темата и разбирам, че този датчик играе мн. важна роля! И сега си спомням, че когато търсех причината за мигането на чека, мерих всички датчици. И този, за неутрална скорост, показваше различни стойности като включа на различни скорости. И по точно, когато е на свободна-мн. голямо съпротивление-отворена верига-няма контакт. Когато включа на първа показва почти нулево съпротивление, на втора-малко по високо съпротивление (около 10-тина ома), на трета-не помня, на четвърта и пета-по високо съпрот. от порядъка на 30-40 ома. Тогава не знаех защо е така и какво изобщо представлява този датчик, и за какво е. След доста четене, разбирам за какво е. И, има въпрос; възможно ли е този датчик да подава грешна информация на компа и когато изключа от скорост(слагам на свободна) оборотите да се повишават до към 2000 и да падат много бавно? Като включа на скорост, се нормализират.
Благодаря за мнението ви!

Нед Ное 18, 2018 9:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
pavkata11 написа:
Здравейте колеги! Изчетох темата и разбирам, че този датчик играе мн. важна роля! И сега си спомням, че когато търсех причината за мигането на чека, мерих всички датчици. И този, за неутрална скорост, показваше различни стойности като включа на различни скорости. И по точно, когато е на свободна-мн. голямо съпротивление-отворена верига-няма контакт. Когато включа на първа показва почти нулево съпротивление, на втора-малко по високо съпротивление (около 10-тина ома), на трета-не помня, на четвърта и пета-по високо съпрот. от порядъка на 30-40 ома. Тогава не знаех защо е така и какво изобщо представлява този датчик, и за какво е. След доста четене, разбирам за какво е. И, има въпрос; възможно ли е този датчик да подава грешна информация на компа и когато изключа от скорост(слагам на свободна) оборотите да се повишават до към 2000 и да падат много бавно? Като включа на скорост, се нормализират.
Благодаря за мнението ви!


Смени си стъпковото моторче ( щом не се е оправило с чистене ) и не се занимавай с глупости...

Нед Ное 18, 2018 10:25 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Сеп 26, 2018 8:13 pm
Мнения: 48
Автомобил: subaru forester 2.0 125к. 98г ръчка
Телефон: 0898673270
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Аха, ясно!
Добре.
Благодаря колега!

Нед Ное 18, 2018 10:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm
Мнения: 2184
Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
pavkata11 написа:
Здравейте колеги! Изчетох темата и разбирам, че този датчик играе мн. важна роля! И сега си спомням, че когато търсех причината за мигането на чека, мерих всички датчици. И този, за неутрална скорост, показваше различни стойности като включа на различни скорости. И по точно, когато е на свободна-мн. голямо съпротивление-отворена верига-няма контакт. Когато включа на първа показва почти нулево съпротивление, на втора-малко по високо съпротивление (около 10-тина ома), на трета-не помня, на четвърта и пета-по високо съпрот. от порядъка на 30-40 ома. Тогава не знаех защо е така и какво изобщо представлява този датчик, и за какво е. След доста четене, разбирам за какво е. И, има въпрос; възможно ли е този датчик да подава грешна информация на компа и когато изключа от скорост(слагам на свободна) оборотите да се повишават до към 2000 и да падат много бавно? Като включа на скорост, се нормализират.
Благодаря за мнението ви!


Да точно това се случваше и при мен.
След почистването без значение на коя скорост имаш почти нулево съпротивление, на свободна отворена верига. И оборотире си падаха.
След 20дни обаче пак почна да задържа обороти и тогава си поръчах нов датчик от mimo13.
Може да го почистиш зада устновиш дали на 100% е от него, но след това си поръчаи нов.

_________________
Outback 2001 3.0 H6 - продаден
Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден
Subaru Baja МТ - продадена
first Love Leone '84 1.8 АТ
Facebook: Medovo Bee Farm

Сря Юли 03, 2019 6:10 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Ное 24, 2020 1:56 pm
Мнения: 5
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря много колеги.

Вто Ное 24, 2020 3:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 26 мнения ]  стр Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 26 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор