Привет колеги,
Колкото и да не ми се иска ми се налага да се разделя с любимата кола проект която правя от 3 години.Колата я знаете по-голямата част от форума.
Тя е Легаси GTB 2.0 turbo.Заводски е в съвсем различна конфугурация,но общо взето след толкова много труд успях да репликирам това което субару би създало заводски в ляв волан и една турбина.
Произведена е 7 /96-та,на километража пише 185000 които може и да са реални като поне 30-40 К от тях са в мили.
Екстри :
Ел.стъкла,
ел. гледала
централно заключване
климатроник
АБС
Ейрбег
кожен салон ,
подгряване на чистачки,
подряване на седалки
къп холдър
Момо волан
cruise control
миене на фарове
ел реглаж на фарове
халогени - двусекционни JDM
и други
JDM нещата:
Bilstein окачване
Full JDM Body kit:
Калобрани JDM, Преден капак със скууп,прагове, спойлер заден,Заводски тонирани стъкла JDM фарове с лупи ,халогени - двусекционни JDMи други,JDM -GTB задни стопове опушени заводски и други
Скорости с 4.11 заден диф (LSD)
Какво е направено по нея:
Мотор :
Ревизирани глави,
Лагери ACL Racing
сегменти ,гарнитури, гумички ,семеринги, свещи. Ремъци и ролки и обтегач ,Ламбда сонда - Бош,Кабели ОЕМ,нов ОЕМ детонационен и Темп Сензор,и други.
преди 16000 км.
Турбо ТД04 с нова средна част Melett в гаранция към Колос буквално на 0 км- заедно с нови ОЕМ маркучи и гурнитури които съм поръчал и ще бъдат монтирани до една седмица.
силиконови интейк маркучи до турбото и Y pipe
Газова уредба BRC с чисто нова инсталация от БРЦ , бързи единични дюзи , бутилка на мястото на рез. гума.
Съединител - Exedy 225мм комплект - 16000км маслото се сменя на5-6000 км ,за тези 16000 е сменено 1 път на 500 км, втори път на 3000 , след това още 2 пъти.
Скорости Ty752 - оригинални от Легаси GT с 4.11 заден диф - Шпер.
Генерация :
От край до край неръждавейка ,
76-> 63 декат downpipe.
ф63 тръби с крайно проходно гърне и нов резонатор правена при Гущера преди 1000 км
Спирачки:
4 бутални предни апарати от WRX ревизирани с рем комплект, с чисто нови ОЕМ накладки на 500 км на заводските 295мм дискове сменени в Англия с нови.
2 бутални задни апарати от WRX newage ,с нови ОЕМ пинове и пластини,с ОЕМ накладки на 10к на заводските 290мм вентилирани дискове
Спирачни Маркучи HEL със стоманена оплетка и доживотна гаранция и гаранционна карта.
нови задни спирачни тръбички
Окачване:
Заводското Bilstein
Ходова част,
Пълна ревизия на заден мост - пясъкоструй на мост и всички щанги планки, прахово боядисване , нови ОЕМ тампони на всички щанги и полиуретан на моста,нови ОЕМ болтове и нови ОЕМ тампони на дифа.
Почистени греди - без гнило никъде , грунд, боя и гумировка поставени.
Нови тампони на двете щанги плюс нови тампони на биалетките преди 5000 км.
Интериор
Салон - оригинална тъмна кожа с подгрев от кола с ляв волан с минимални следи от употреба. В колата не е пушено поне докато е била в мен!
Чисто нова ОЕМ задна щора
JDM заден гумен леген
Климатроник : Нов дехидратор и фреон преди 1000 км.
Волан Момо
Нов ОЕМ къп холдър от Мимо13 за ляв волан.
Нови всички тампони и втулки на механизма за включване на скорости.
Горивна система :
помпа Walbro 255
нов горивен филтър
Какво е направено при конверсията:
Инсталация от Легаси Аутбек БГ9 1998 към която са добавени 5 кабела за МАП , Бууст соленоид и още един соленоид преди МАП. - за да не се използват рязани и преправяни окабелявания от десен волан ...
Компютър 5W от JDM форестър който има EJ20K мотор (механично абсолютно същият - бутала и валове,степен на сгъстяване) и същото турбо ТД04
Всички компоненти - крепежи ,щипки, декоративни панели, изолации , жила механизми и т.н. от LHD.
Забележки:
1.Няколко панела за боя. Пред блока я изподраха. -2те брони са за боя - без пукнатини, лявата страна - преден ляв калник и 2-те врати имат леки кривини.Към нея подарявам всичките панели ОЕМ без ръжда и кит ,като има опцията и да ги пребоядисам
2.Лагер тампон за смяна отпред - давам 2 бр- здрави към колата.
3.Заради Walbro-то сутринта пали малко странно ,но доколкото знам това е нормално за тези помпи.
4.Воланът който купих е малко захабен
5.Има шупли на предният прозорец- давам ОЕМ прозорец с подгрев от ляв волан в перфектно състояние.
6.този аз ще го отстраня - има теч на масло от бакелитеният капак отзад който служи за картерни газове. Ще бъде заменен с алуминиев такъв.
Други:
Монтирах разпънка - струт брейс отзад между бутушите за допълнителна стабилност(има огромен ефект)
20мм подложки отзад защото ми закачаше като влизам в гаража.
акумулаторът е на под 2години.
Колата е с Speedline 17 с които дойде от Англия и мисля ,че са и заводските.
Към нея давам 16-ки от WRX със гуми унироял 205 55 16, на 2 сезона и на малко КМ в перефектно състояние.
Към нея давам и доста резервни части , колектори, дюзи, дросели, сензори и т.н. които може да свършат някаква работа. Както и други механични части
Цена е 8500 лева и е съобразена с външният вид на колата и с другите и кусури.Бартери не ме интересуват.
Като цената подлежи на коментар само на място. На когото му е висока просто да подмине обявата.Само За турбото и генерацията съм дал над 1200 лева в последният един месец.
Намира се в София, задължително се прехвърля. Документално е изрядна. Преглед до 08.2018,платен данък за 2017 , гражданска на вноски,годишна винетка.
0899164990 Васил.
Това е малко преди да ми одерат вратите отдолу под лайсната
При интерес ще направя актуални сериозни снимки тъй като от snimka.bg изгубиха по-голямата част от снимките ми.
Наистина се надявам някой фен да вземе колата и да и се радва , а не да отиде за части.
Трудът ,времето и средствата които съм вложил са в пъти повече от обявената сума.
Поздрави,