Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Сря Окт 17, 2018 8:39 pm

Правила за пускане на обяви в раздела


Архив на стари обяви!



Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 12 мнения ] 
 Subaru Forester S-turbo MT '02-ра (Wrx converted) 
Автор Съобщение
Online
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 11, 2009 4:49 pm
Мнения: 438
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.0r '07
Рейтинг: 141
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
С нарастването на семейството ни с още един член,Форко ни стана тесничък. Та настъпи моментът за нещо по-просторно и икономично.
Колата е моя от юни 2015-та(218 000км.),внимателно подбрана,и огледана в сервиз преди закуването и.
Внесена е от Швейцария,със сервизни документи,напълно обслужен на 205 000км. Като за автомобил внесен от там,може да си съперничи
по ламарина и с някоя "италианка".
Форестъра е от последните sf5 купета(177hp.) Моторът е същият като при следващото XT 2.0t '03,новия колектор,Tgv-та,четирите бобини,и отворена електроника Denso.

До края на 2015-та по колата съм сменил/подобрил следните:
Предни алуминиеви носачи от Сти '04-та "wide track",в комбинация с оем шарнирни биалетки от същата....резултата беше увеличен кастър.
Нови оем "хидравлични" тампони,тампоните в ушите на самите носачи,оем шарнири и външни кормилни накрайници.
Задни амортисьори Kayaba,пружини K-flex и опорни тампони.
Спирачки:
Предни четирибутални апарати,пясъкоструени и прахово боядисани. Ребилднати с нов оем уплътнителен комплект,и осем бутала от
неръждаема стомана,изработени от Ники (NS custom). Нови дискове Trw+накладки Trw.
Задни двубутални апарати,разглобени,почистени и събрани с нов оем уплътнителен комплект.
Нови "бекплейтовете"(108лв/бр) за монтажа на апаратите към гпавините,и два нови лагер-главини Ntn Japan.
Нови дискове Ebc,и нови накладки Trw.
Замяна на четирите тонколони във вратите,с двулентови Kenwood.

2016-та:
Ребилд на Горна и долна помпа на съединителя, с нов оем рем. комплект.
Смяна каре на кардана+баланс.
Монтаж на задна 20мм. стабилизираща щанга,в комплект с алуминиеви биалетки от Ауди,и оем тампони.
Имам закупени още един комплект биалетки от същите+тампони.
Имам и напречни щанги от Wrx '02-ра,пясъкоструени и прахово боядисани,и всички 14 оем тампони на задното окачване...готови за монтаж!

2017-та:
Ноември месец колата остана без компресия на 4-ти цилиндър.
Последва сваляне на глави,при което се установи изгорял изпускателен клапан. Тогава реших да отворя превантивно мотора за лагери,и не сбърках....точно на време. По биелните лагери имаше "сенки",валът беше ок.
Тогава са сменени/отремонтирани следните:
Ребилд на главите с оем гумички(350лв.),поставяне на разпределителни валове с по голям "дюрейшън" от Jdm Forester S/tb.
Нови оем сегменти. (300лв.)
Нови биелни и основни лагери Acl race series (300лв.)
Нов съединител Exedy (500лв.)
Четири нови оем бобини+иридиеви свещи Ngk (550лв.)
Нова оем водна помпа 21111AA026 (cast impeller) (190лв.)
Нов ангренажен комплект Ina,вътре Ntn Japan,ролки с двуредови лагери.(400лв.)
Нови оем всички гарнитури и семеринги на мотора.
Сменен лагер на компресора на климатика+нова оем паразитна ролака,и двата аксесоарни ремъка.
Нов лагер на маховика.
Нов Pcv клапан+маркучите и тройника на картерната вентилация.
Нов антифриз,нова оем капачка+масло на хидрвликата+някои от водните маркучи
Нов трипортов соленоид Mac+силиконови вакум маркучи.
Топ маунт интеркулер от Wrx bug+силиконов у-пайп Mishimoto,и силиконова снадка Samco.
Проверени дюзи на стенд+сменени всичките 12 о-пръстена.
Турбина Td04l
Цялостна неръждаема генерация "Hayward &Scott". Spotrcat даунпайп на 76мм,средна част и задно проходно гърне на 63мм.
Catless ъп-пайп,увит с титаниева термолента.
Почистено стъпково моторче,заменена гарнитура.
Отстранени само пеперудите на Tgv-тата,моторчета/сензори са всеоще по местата си.
Масло Ravenol 5w30 lsg+ филтър Fram ultra synthetic+ нов оем въздушен филтър.

Три хиляди километра след това,колата беше ремапната от колегата Z.k.
Търсени са умерени резултати(1.2-1.3bar),които да кореспондират с предназначението на автомобила....семеен/ежедневен.
Не съм я мерил на "дино",а и това не ме вълнува много. Според Калин е подминала стоков Врх.
Писана е за H95, с какъвто се кара ежедневно.Разхода също се запази(ако не я газиш) 9-15л/100км. при мен.
Няма газ,и никога не е имала.
Софтуерно са делийтнати Tgv-тата,забранени са и грешки от втората ломбда сонда. Премахната е и Egt сондата.
Имам подготвени Tgv корпуси, с прерязани прегради,затапени отвори,пясъкоструени и прахово боядисани....готови за монтаж!
Поръчал съм и необходимите гарнитури за целта.

Допълнително са монтирани:
Истински електронен буст метър Greddy.
Редки 16" Jdm джанти,покриващи четирибутални апарати.
Jdm спойлер с вграден трети стоп на петата врата.
Карбонова(истинска) разпънка от Sti classic.
Jdm висок подлакътник.
Jdm тонирани стъкла на задните врати.
Кожен волан Momo.
Оем калобрани.
Леген в багажника.

Проблеми:
При движение на заден ход,лоста "изпада" от скорост. Достатъчно е просто ръката ти да е върху него,и няма проблем.
Колата е така от както съм я купил,45 000км. изминати така...вярвам че ще измине още толкова. Проблрма не прогресира!
Мотора има "piston slap" при ниски температури,като повечето турбо(и не само) мотори на Субару. Не е болка за умиране(за някои).
Пак има омасляване по капаците на клапаните....не мога да видя от къде.
Един от бензиновите маркучи,които са под смукателния колектор,прокапва на първо палене. Може да се поправи само при свален колектор.
Шофьорската седалка е протита на лумбалната опора,и салона си е за пране....светъл е.
Дребни външни забележки,предимно по броните....клата е "уличница"(нямам гараж)
Климатика да се пълни.
Масло скорости/диф е за смяна.
Кабинен филтър за смяна.
Гумите са галоши!
Някои от горе споменатите,ще бъдат отстранени в близко бъдеще!

Цената е 7450лв. В момента е на 263 000км.
Кара се ежедневно по около 80км,има и годишна винетка.
Възможност за оглед в сервиз.
Намира се в София.
Актуални снимки ще кача до няколко дни!
За повече инфо на Л.С....въпреки че съм се постарал да елиминирам почти всякакви въпроси.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
"Животът е като стълба в кокошарник.....къс и осран!"

Чет Апр 05, 2018 10:38 am
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 11, 2009 4:49 pm
Мнения: 438
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.0r '07
Рейтинг: 141
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Още няколко снимки....


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
"Животът е като стълба в кокошарник.....къс и осран!"

Чет Апр 05, 2018 11:09 am
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 11, 2009 4:49 pm
Мнения: 438
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.0r '07
Рейтинг: 141
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И още...


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
"Животът е като стълба в кокошарник.....къс и осран!"

Нед Юни 24, 2018 9:07 am
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 11, 2009 4:49 pm
Мнения: 438
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.0r '07
Рейтинг: 141
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Вече с газов инжекцион Romano,инжектори Hana,и бутилка на мястото на резервната гума.
Климатика вече също работи,сменени са и масла двигател,кутия и диф.
При монтажа на газовия инжекцион,бяха монтирани и
TGV delete корпусите+8мм. термални спейсъри между главите и колектора.
Предстои смяна на спирачна течност,и задни биалетки/тампони на стаб. щангата.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
"Животът е като стълба в кокошарник.....къс и осран!"

Пон Юли 09, 2018 8:01 pm
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 11, 2009 4:49 pm
Мнения: 438
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.0r '07
Рейтинг: 141
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Още няколко снимки....
Възможен бартер за Бек H6-ца.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
"Животът е като стълба в кокошарник.....къс и осран!"

Пон Юли 09, 2018 8:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 4006
Местоположение: София
Рейтинг: 904
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Юли,

Продаваш направена универсална кола с минимални разходи за подръжка... за къв чеп бе брат?
Бек Н6? - седни и покарай един и пак ще си говорим.
Фозът може да е дърт и грозен, ама е верен бърз пес и има бая обем

Успех с каквото и да решиш

Пон Юли 09, 2018 10:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 11, 2009 4:49 pm
Мнения: 438
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.0r '07
Рейтинг: 141
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Основно заради това...
А сега и с резервната гума в багажника става още по-тясно!


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
"Животът е като стълба в кокошарник.....къс и осран!"

Пон Юли 09, 2018 10:29 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am
Мнения: 252
Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 96
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Един автобокс ще реши тези проблеми . Сложил съм от най големите и като тръгна за риба буквално изпразвам една стая багаж . А колата ти е супер иначе .
Успех с продажбата !

Вто Юли 10, 2018 5:54 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 12, 2008 1:16 pm
Мнения: 895
Рейтинг: 266
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Един въпрос за полуоските - видях, че си сменил носачите с алуминиеви от 04 wide track, които са със сантиметър и нещо по-дълги по оста - тампон към магарето-шарнир и съответно дърпат полуоските навън, проверявал ли си хлабината след смяната в полуоските, защото при мен стана почти нулева и трябваше да търся по-дълги полуоски.

Вто Юли 10, 2018 6:49 am
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 11, 2009 4:49 pm
Мнения: 438
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.0r '07
Рейтинг: 141
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
proscrip написа:
Един въпрос за полуоските - видях, че си сменил носачите с алуминиеви от 04 wide track, които са със сантиметър и нещо по-дълги по оста - тампон към магарето-шарнир и съответно дърпат полуоските навън, проверявал ли си хлабината след смяната в полуоските, защото при мен стана почти нулева и трябваше да търся по-дълги полуоски.

Разликата в офсета на шарнира е точно 10мм.
Това се компенсира от хода на вътрешните карета.
Този ефект се получава и при монтаж на лифт кит,с тази разлика че там и ъгъла се променя.
До момента съм изминал близо 50к. километра,и нямам никакви оплаквания. Но все пак имам под ръка още един чифт предни полуоски.

_________________
"Животът е като стълба в кокошарник.....къс и осран!"

Вто Юли 10, 2018 9:31 am
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 11, 2009 4:49 pm
Мнения: 438
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.0r '07
Рейтинг: 141
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Преминахме финалните настройки на газта при Тони,
и сега ще я водя малко на море.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
"Животът е като стълба в кокошарник.....къс и осран!"

Пет Юли 20, 2018 7:42 pm
Върнете се в началото
Профил
Online
Аватар

Регистриран на: Нед Окт 11, 2009 4:49 pm
Мнения: 438
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.0r '07
Рейтинг: 141
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Продадена...
Темата е за архив!

_________________
"Животът е като стълба в кокошарник.....къс и осран!"

Пет Авг 03, 2018 11:36 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Темата е заключена, не можете да променяте мнения.   [ 12 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор