Правила за пускане на обяви в раздела


Тук е автоматичен и ръчен архив на стари обяви!



Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 4 мнения ] 
 Продава се Impreza WRX 2006, 270hp 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Пускам обявата от името на приятел на покойният ни колега Иво (IvoG)

Ще помоля без коментари относно кончината на Иво, темата е само за продажба. И без това е доста неприятно, че такъв човек си отиде толкова млад.

За тези, които не са познавали собственика ще кажа, че това беше много свестен, усмихнат и вежлив млад мъж, който си подготвяше автомобила с максимално старание и финанси.
Колата е ремапвана от Асен ( Бад Дог ).
Монтирана е течна фаза газ, ремапът е съобразен с капацитета на уредбата.

Допълнително askeless ще постне данни за ъпгрейдите по автомобила. При интерес - телефон в обявата.
Ето малко инфо:
viewtopic.php?f=31&t=21044&p=247753#p247753

Накратко - истинска кола, с история и доста инвестиции, без скрити проблеми и т.н

https://www.mobile.bg/11546511200121213

Сря Фев 27, 2019 7:05 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 23, 2012 4:17 pm
Мнения: 618
Местоположение: София
Skype: alx_csl
Автомобил: 10 LGT EJ255/05 XL-7 H27A
Телефон: 0886738903
Рейтинг: 698
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте, аз ще донапиша за тази кола.

Описанието от обявата е доста изчерпателно. Ето го и него:
ТЕЧНА ФАЗА VIALLE LPI- работи отлично /над 4500лв. / - Remap правен при Асен (не е прекалено с цел да се пазят скоростите) - Лети джанти 17'' оригинални Субару - 2ри комплект лети джанти 16'' оригинални Субару - Летни гуми на 2 сезона и около 10000км. Federal RS-R 17'' - Зимни гуми на 2 сезона и около 10000км. - Nokian Hakkapeliitta R2 16'' - Ревизирана глава! - Спортни предни спирачни дискове DBA и накладки EBC - Нова генерация - downpipe и крайно проходно гърне - Сменен oil pickup - Уреди 3 бр. - налягане на турбо и температура на главите - Подобрения по окачването: алум. носачи, стаб. щанга от STI, пружини Eibach, амортисьори, тампони на носачи с изместване, тампони на макферсон с изместване и др. + допълнително оригинални пружини от STI. Много добро поведение. - Оригинален сваляем теглич (ползван за пренасяне на велосипеди) - Сменени преди 7000км. : воден радиатор Koyo и маркучи, всички ремъци, ролки и обтегачи, нова маслена помпа 10mm, нова водна помпа затворен тип - сменени преди 3000км. : съединител(феродов, притискателен и лагери), сменени лагери на опашка на скоростна кутия, долна помпа съединител, предна главина, спирачна течност, антифриз, масло и филтри мотор, масло скоростна кутия, масло заден диференциал *Колата се кара с масло RedLine. *Подържана е основно в Субаруленд и Митака. *забележки: Климатикът не е зареден, губи фреона за няколко месеца

Колата нямаше ядове с течната фаза и работеше добре. Колата е 2.5 мотора, сток бутала и биели, 565цц дюзи и със сток турбо тд04, караше се на 1,1-1,2 бара със сток кулера за модела - дългия и тесния, не е качвана на дино, мощността вероятно е около посочената. Няма тгв делете, но не съм сигурен дали Асен не ги е изключил, егт мисля че е изключено. Ъппайпа е сток, но без катализатор, даунпайпа е без кат, средна част сток с кат, крайното гърне е сменено, но не е прекалено шумно, генерация ф63. 17ките са сток врх 17х7, ет55, летните гуми са семи слик, по размер отговарящи на 215/45; 16ките са врх класик 16х7, ет53. Ревизирани сток 4 бутални апарати отпред и 2 бутални отзад, дискове предни dba 295x24, задни 290х18, накладки предни и задни Hawk performance street/road, не е track серия. Сменен oil pick, мисля че сложен killer b варианта, нова оем 10мм маслена помпа, с презалепени болтове на импелера. Двигателя беше в перфектно състояние, главите са правени почти веднага след закупуването. Минимален разход на масло, изцяло в нормите, смяна ежегодно дори без да е направил пробега. Масло Редлайн. Ангренажен ко Уредите са depo racing - 2бр за егт на всяка глава, сондите са на хедърите, 3тия уред е комбиниран - бууст метър и налягане и температура масло. Уредите са електронни със сендери и памет, маслото е взето от мястото на заводския датчик. Предните носачи са алуминиеви от бъг седан и разширяват следата отпред с 2см, с обърнати шишове за допълнителен кастър, задните тампони са тип анти лифт кит, като тампона им е whiteline ексцентричен за още кастър. Горните Макферсън тампони са ексцентрични също, whiteline за камбър/кастър. Задна следа не е променяна. Амортисьорите на колата са kyb ultra sr. Eibach пружините понижават 20мм по спомен, другите пружини са оем сти. Предна щанга 20мм, задна 20мм. Опашката на 5мт е със сменени профилактично лагери, муфата не е рециклирана, но не задържа. Съединителя е exedy push type пълен комплект. Водна помпа оем ~aa026 с целия импелер, нови маркучи, нов воден радиатор. В резюме колата е безкомпромисно поддържана, но не е карана много, защото Ивчо основно си караше служебната. Пробег около 8-10к на година. Почти цялата сервизна история се пази в Субаруленд. Промените по окачването и геометрията му не бяха правени колата да е най, а за начина на каране на Ивчо, затова следата отзад беше оставена тясна, с възможно минимален камбър, особено на фона на отпред. Кутията е пазена, Ивчо не правеше драг изпълнения, радваше се на отсечки със завои. Обслужването на климатика с фреон и рингове ще е от порядъка на 120-150лв, като на фона на всичко направено по тази кола , не смятам, че въобще трябва да се коментира. Надявам се наистина някой мераклия да вземе колата, защото си заслужава цената.
Поздрави!

Чет Фев 28, 2019 12:01 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Мар 15, 2019 4:09 pm
Мнения: 1
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,

Аз съм приятелят на Ивчо, който помоли за пускане на обявата тук. Регистрирам се специално за да благодаря на Vmax и Askeless за това, че го направихте и за всички тези технически разяснения, който аз нямаше да мога да направя. С ваша помощ от днес тази прекрасна кола има нов собственик. Той е колега от вашия форум и аз много се радвам, че колата отива в много свестен субару фен. За мен тя има огромна сантиментална стойност и се надявам, че на първо място ще бъде карана с много разум, а след това и обгрижвана така както Ивчо си можеше. Никога няма да забравя когато в един момент му казах "Братле споко, това е само една кола", а той отвърна "Не братле, това не е просто кола, това е крайник от тялото ми...".
Последните 10ина месеца колата беше при мен, борейки се с трудното решение да я обява за продажба. Не съм сменял и правил абсолютно нищо по колата, почти не съм я и карал, така че всичко написано от Askeless е актуално и към момента.
Имам обещанието от новия собственик, че това ще продължи да бъде мнооооого специален автомобил, обсипван с много внимание и грижи. Пожелавам му да му доставя мноого удоволствие и безавариен път!
Още веднъж ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ на всички, които имаха отношение по тази тема!!!
Бъдете здрави!

Коко

Пет Мар 15, 2019 4:29 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Фев 22, 2009 9:58 am
Мнения: 634
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5AT'03 ; Forester 2.5XT;
Телефон: 0885022272
Рейтинг: 487
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Понеже и Аз имам отношение към темата тъй като на това готино момче му бях вкарал тази прекрасна бегачка ....с много скръб " Лека му пръст на момчето".....Ивчо беше голям пич и това, което научавам сега ми е малко като гръм от ясно небе....чак сега научавам :facepalm:

сори за спама, ма не се сдържах... :cry:

_________________
BORN TО RIDE … UNTIL I DIE

Вто Мар 19, 2019 9:20 am
Върнете се в началото
Профил
Темата е заключена, не можете да променяте мнения.   [ 4 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 33 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор