Здравейте, аз ще донапиша за тази кола.
Описанието от обявата е доста изчерпателно. Ето го и него: ТЕЧНА ФАЗА VIALLE LPI- работи отлично /над 4500лв. / - Remap правен при Асен (не е прекалено с цел да се пазят скоростите) - Лети джанти 17'' оригинални Субару - 2ри комплект лети джанти 16'' оригинални Субару - Летни гуми на 2 сезона и около 10000км. Federal RS-R 17'' - Зимни гуми на 2 сезона и около 10000км. - Nokian Hakkapeliitta R2 16'' - Ревизирана глава! - Спортни предни спирачни дискове DBA и накладки EBC - Нова генерация - downpipe и крайно проходно гърне - Сменен oil pickup - Уреди 3 бр. - налягане на турбо и температура на главите - Подобрения по окачването: алум. носачи, стаб. щанга от STI, пружини Eibach, амортисьори, тампони на носачи с изместване, тампони на макферсон с изместване и др. + допълнително оригинални пружини от STI. Много добро поведение. - Оригинален сваляем теглич (ползван за пренасяне на велосипеди) - Сменени преди 7000км. : воден радиатор Koyo и маркучи, всички ремъци, ролки и обтегачи, нова маслена помпа 10mm, нова водна помпа затворен тип - сменени преди 3000км. : съединител(феродов, притискателен и лагери), сменени лагери на опашка на скоростна кутия, долна помпа съединител, предна главина, спирачна течност, антифриз, масло и филтри мотор, масло скоростна кутия, масло заден диференциал *Колата се кара с масло RedLine. *Подържана е основно в Субаруленд и Митака. *забележки: Климатикът не е зареден, губи фреона за няколко месеца Колата нямаше ядове с течната фаза и работеше добре. Колата е 2.5 мотора, сток бутала и биели, 565цц дюзи и със сток турбо тд04, караше се на 1,1-1,2 бара със сток кулера за модела - дългия и тесния, не е качвана на дино, мощността вероятно е около посочената. Няма тгв делете, но не съм сигурен дали Асен не ги е изключил, егт мисля че е изключено. Ъппайпа е сток, но без катализатор, даунпайпа е без кат, средна част сток с кат, крайното гърне е сменено, но не е прекалено шумно, генерация ф63. 17ките са сток врх 17х7, ет55, летните гуми са семи слик, по размер отговарящи на 215/45; 16ките са врх класик 16х7, ет53. Ревизирани сток 4 бутални апарати отпред и 2 бутални отзад, дискове предни dba 295x24, задни 290х18, накладки предни и задни Hawk performance street/road, не е track серия. Сменен oil pick, мисля че сложен killer b варианта, нова оем 10мм маслена помпа, с презалепени болтове на импелера. Двигателя беше в перфектно състояние, главите са правени почти веднага след закупуването. Минимален разход на масло, изцяло в нормите, смяна ежегодно дори без да е направил пробега. Масло Редлайн. Ангренажен ко Уредите са depo racing - 2бр за егт на всяка глава, сондите са на хедърите, 3тия уред е комбиниран - бууст метър и налягане и температура масло. Уредите са електронни със сендери и памет, маслото е взето от мястото на заводския датчик. Предните носачи са алуминиеви от бъг седан и разширяват следата отпред с 2см, с обърнати шишове за допълнителен кастър, задните тампони са тип анти лифт кит, като тампона им е whiteline ексцентричен за още кастър. Горните Макферсън тампони са ексцентрични също, whiteline за камбър/кастър. Задна следа не е променяна. Амортисьорите на колата са kyb ultra sr. Eibach пружините понижават 20мм по спомен, другите пружини са оем сти. Предна щанга 20мм, задна 20мм. Опашката на 5мт е със сменени профилактично лагери, муфата не е рециклирана, но не задържа. Съединителя е exedy push type пълен комплект. Водна помпа оем ~aa026 с целия импелер, нови маркучи, нов воден радиатор. В резюме колата е безкомпромисно поддържана, но не е карана много, защото Ивчо основно си караше служебната. Пробег около 8-10к на година. Почти цялата сервизна история се пази в Субаруленд. Промените по окачването и геометрията му не бяха правени колата да е най, а за начина на каране на Ивчо, затова следата отзад беше оставена тясна, с възможно минимален камбър, особено на фона на отпред. Кутията е пазена, Ивчо не правеше драг изпълнения, радваше се на отсечки със завои. Обслужването на климатика с фреон и рингове ще е от порядъка на 120-150лв, като на фона на всичко направено по тази кола , не смятам, че въобще трябва да се коментира. Надявам се наистина някой мераклия да вземе колата, защото си заслужава цената. Поздрави!
|