Привет. Имам намерение да сменя колата с по-нова и голяма, поради което ще се наложи да се разделя с настоящото Субару Аутбек, 2007, 3.0 Si-Drive. Колата е гледана и поддържана с много желание и без никакво пестене, почти през цялото време е била в гараж. Честно казано не бих се разделил с нея на всяка цена, но много бих се радвал ако я вземе някой фен на марката, който да ѝ се радва поне колкото мен до момента.
Купувана е нова от Субару България и е с първа регистрация октомври 2007 г. като при мен е от февруари 2012 г. Взех я от първия собственик на 41 000 км, а в момента е на 160 000 км като има подробни документи и информация за всичко правено по колата от мен и предишния собственик. Колата е с най-високо ниво на оборудване, включително навигация и безключово отваряне и запалване. Абсолютно всичко по колата работи безпроблемно. Няма и никога не е имала газова уредба.
Колата е обслужвана в началото при Любо в Люлин, а след това основно в Субаруленд. Има информация за нея тук:
https://www.facebook.com/subarulandltd/ ... __tn__=C-RВ следващите дни ще кача снимки и като е чиста. Към момента състоянието на колата е следното:
- Ремонтиран двигател преди 10к км (май 2018 г.) – гарнитури на глави, сегменти, реглаж клапани, вериги, обтегачи, водна помпа, обтегач външен ремък, общо взето всичко, което се прави при такъв ремонт. След ремонта няма никакви загуби или харчове на масло или антифриз;
- Двигателно масло сменено през юни 2018 г. и в момента на 9к км – Редлайн 5в30;
- Масла диференциали и скоростна кутия, хидравлична течност сменени преди 6к км през юли 2018 г. – всичко е Редлайн;
- Спирачна система от Legacy 3.0R – по-големи дискове отпред и отзад, включително усилени спирачни маркучи HEL. Апаратите са с пълна ревизия при смяната и чисто нови накладки и дискове АТЕ като дисковете са допълнително нарязани за по-добро охлаждане – смяната е направена през май 2018 г. и от тогава са минати 10к км;
- Преработен радиатор Mishimoto (благодарение на Extreme Tuning) като с него са сменени термостата и всички маркучи от и до радиатора, както и антифриза - MOTUL INUGEL OPTIMAL ULTRA - смяната е направена през май 2018 г. и от тогава са минати 10к км;
- Покрай смяната на радиатора е направена два пъти промивка с машина на радиаторчето на парното, така че парното е без никакви отклонения в момента; проверена и обслужена е и климатичната система;
- Изцяло нова изпускателна система от Extreme Tuning, включително колекторите, като са поставени чисто нови по-отворени катализатори HJS, така че колата да отговаря на приложимите еко норми - смяната е направена през май 2018 г. и от тогава са минати 10к км
- Whiteline стабилизиращи щанги отпред и отзад, заедно с тампони и биалетки - смяната е направена през май 2018 г. и от тогава са минати 10к км;
- Предните амортисьори са сменени с Каyaba пред юли 2017 г. и са на около 25к км;
- Летни гуми Dunlop Sportmaxx RT2 с дот 1516 на два сезона и около 15к км, монтирани са на черните джанти от снимките; преди монтажа джантите са проверени, обслужени и боядисани от Иван в Казичене;
- Зимни гуми Dunlop Winter Sport 5 с дот 1117 на два сезона и около 10к км, монтирани са на сребристите джанти от снимките; преди монтажа джантите са проверени, обслужени и боядисани от Иван в Казичене;
- В края на 2017 и началото на 2018 г. с цел обезшумяване са сменени гумените уплътнения между купето и вратите с нови оригинални Субару, както и лайсните на вратите където влиза стъклото, защото започнаха да драскат по малко;
- Януари 2018 г. на колата е направена цялостна тройна шумоизолация на купето, вратите и багажника от Авал, както и подмяна на фабричните говорители и монтаж на буфер и усилвател под предните седалки и камера за заден ход, както и изкарване на връзка (кабел с аудио жак) за включване на телефон или друг плеър през AUX;
- Сменени са почти всички светлини вътре и отвън по колата (без мигачите в огледалата и светлините за мъгла) като са поставени най-висок клас лед крушки на Осрам (още в гаранция мисля), на късите е най-високият клас крушки на Филипс за ксенон, а на дългите са лед от колега от форума; сменено е и релето за мигачите. Предните плафони са направени да светват заедно със задния.
- Към колата вървят старите уплътнения между купето и вратите, оригиналните стабилизиращи щанги, тампони и биалетки, фабричната предна решетка, която не е монтирана никога, един комплект много малко употребявани фарове, които може да се обслужат и да станат като чисто нови, но за момента не е имало нужда, доста резервни обикновени крушки, включително ксенонови;
- Платени са гражданска и каско до края на септември 2019 г., има и годишна винетка до февруари 2020 г.
- Колата никога не е имала сериозни удари, боядисвани са вратите и броните заради наранявания от други коли като последните 3-4 г. не ми се занимава вече с това и просто си я карам с актуалните драскотини.
- Колата се продава с напречните греди от снимките (за мен това са най-тихите греди на пазара
http://bagajnik.com/produkt-YAKIMA-WHIS ... -BLACK-529 ) и дефлектора от предния капак, но без кутията (и без детското столче ); при интерес можем да се разберем и за кутията ако някой иска колата в този вид.
- След смяната на генерация намерението ми беше да мина през zubaru tuning, за да пипне каквото може и да се оптимизира работата, но по различни причини вече половин година не ми остава време за това. Ако междувременно има промени в тази връзка ще актуализирам информацията.
Цената е 23 500 лева.
Ако някой има интерес нека се свърже с мен да види колата, няма проблем да я закараме в който сервиз иска. Естествено можем да коментираме и цената.
088девет8нула830осем Явор