Здравейте,
Продавам Субару Форестър 2.0 турбо, ръчна скоростна кутия, 2001 година, бензин, пробег 189 000 км. Колата е внесена от Швейцария. Аз съм втори собственик в България. Закупих я през 2017 на 179 000 км. Колата е поддържана от вноса си в страната при Павлин - Пловдив. Предишния собственик е сменил доста неща, които ще снимам и ще кача - основното е
- ревизия на мотор, включваща нов колянов вал, сегменти, гарнитури, нова маслена помпа от ВРХ и т.н. плюс ангренаж, помпа и ролки
- Сменени задни амортисьори и пружини с обикновени,
- сменени помпи горна и долна на съединител (самият той е сменян по-рано)
- предни и задни дискове и накладки
Още доста работи, в послествие ще добавя по списък.
По същото време, когато е правен ремонта на мотора са сменени масла на скорости и диференциал преди 30 000 км. Скоростите влизат много приятно, смених и някакви чарколяци по самата лостова система.
Двигателят е ремапван от Калин, колко точно не се знае, но според него е поне колкото стоков ВРХ, инсталиран е трипортов соленоид (май така се казваше) и в резултат върви дооста приятно за моите разбирания, а разхода с трима човека, багаж и климатик, при скорост 120 км на темпомат е между 8 - 8.5 л. (многократно тествано). При 130 - 140 е 9. В града - Пловдив, където практически колата не се движи, а стои перманентно в задръствания е около 12. Газова не е имала през живота си.
По колата съм правил вибро и шумоизолация на врати, под, багажник и таван, а също и корите на вратите, багажника, подкалници и бомбета. Само материалите бяха над 300 лв., труда си е от мен
В резултат - шума доста понамаля, вратите не дрънчат като се затварят и в колата е бих казал много приятно, е не е Мерцедес все пак...
Предвид факта, че колата бе от Швейцария много обстойно гледах преди да я купя и гарантирам, че няма никакви ръжди по бомбета и под, но бяха тръгнали веждите, които изкърпих, но явно не дотам качествено. По време на обезшумяането огледах бомбетата и шевовете на задните калници (доколкото мога) за ръжди, но такива нямаше, вижда се на снимката.
Докато бях разглобил колата за поставяне на самата изолация напълних кухините с отработено масло и пръсках с някакъв антикорозионен спрей ( не помня марката), който като се втвърди образува защитен восъчен слой. По същия начин налях и задните калници и багажника, вратите и пода, докъдето стигне - в резултат цяло лято ме беше срам да паркирам на паркинга, че капеше масло. Шасито на колата го третирах с черно покритие на Нигрин и в последствие отново пръсках със същия восъчен спрей. Пръсках с този спрей докъдето мога да стигна и нагоре към бомбетата, с цел максимална защита. Предните и задните ламарини на калниците също ги намазах с покритието на Нигрин, уж обезшумявало- не знам, но поне пази от удари метала.
Колата в момента е с някакъв спортно гърне от СТИ, което е много тихо (реално безшумно), а има и друго спортно гърне, което вече си бучи здравата и затова не го ползвам, ще го дам на новия собственик.
Музиката е заводската на Субару - не е кой знае какво, но много добре се вписва в конзолата, а и след обезшумяването се чува по-добре.
Има поставена предна разпънка от СТИ и задна, която също ще дам.
Има си и оригиналната щора на багажника, която е много смотана и я държа над гардероба.
Люкът беше сменен, понеже не се отваряше, сега е перфектен.
Като цяло колата мисля е доста позапазена предвид годините, а и аз и предишния и собственик също сме се грижили за нея.
Забележки външно има остъргано по предната и задната броня, уж щях да го правя, но моя бояджия все зает и така... Не мисля, че има какво да се сменя в близко бъдеще. В момента се кара с Амс Ойл сигничър 10-30, преди това имам една смяна с Кастрол Едж 0-40. Преди това я взех от предния собственик с Мотул, а преди този мотул сегментите са били сменени, т.е. разход на масло - 0
В момента е със зимни гуми Ласса и джанти от Аутбек, има и летни гуми с оригиналните джанти тип бъбрек.
Общо взето това ми е третото Субару, което стягам и после продавам, ама всеки луд с номера си явно... Роди ми се второ детенце и с жената решихме да разкараме нейния и моя таралясници и да вземем нещо по-ново и икономично, та заради това се продава.
Довечера, ако се върна по светло ще кача още снимки...
Цена 6900 лв. Намира се в Пловдив. Не вдигам много по телефона, пишете ми на лично.