Правила за пускане на обяви в раздела


Тук е автоматичен и ръчен архив на стари обяви!



Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 5 мнения ] 
 Продавам Impreza GF8 с модификации 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3867
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
От доста време мисля за друга занимавка и затова си пускам бабата за продажба. Ако я оцени някой бързо, ще имам проект, ако не - здраве да е, ще си я карам. Та, по темата:

Impreza GF8, произведена 1996-та(първа рег. '97), 2.0 SOHC 85kW с LPG. 289к км по табло. Моторът е с 50 по-малко и ревизиран.

Каросерия:
Множество дребни забележки, без катастрофи. Наскоро сменяни задни калници. Бомбетата са правени и имат ресурс поне 5+ години. Фаровете са с реглаж, монтиран ксенон с ламели против заслепяване. Габарити и цялото табло са с LED.

Салон и обзавеждане:
Кожени седалки(подменяни са), подгрев на предните и реглаж на шофьорската във всички посоки. Ел. стъкла, централно и аларма. Радио Pioneer с изкаран кабел за външно аудио и Hertz във вратите, шумоизолация на целия под(невисок клас). Кожена топка на скоростния лост и шит волан, два еърбега. В колата има 15" суб с усилвател, но засега върви без тях.
Работещ климатик, с чисто нов дехидратор, кондензатор(преден радиатор) и сменени всички уплътнения по системата.
Оригинално калъфче с неизползвани инструменти и крик, щора на багажника.

Окачване:
Предни пружини за Импреса, всичко останало е от Forester SGXT, включително нивоматите на задния мост. Предният лифт е 57мм, задният 62. Задно магаре STi v8 с дебелите тампони и окачване на дифа с щанга.

Предни носачи Forester STi алуминиеви с 20мм увеличена дължина с нови конуси ОЕМ, втулки и нови шарнири. Тук нещата подлежат на пазарлък, мога да ги сваля и да сложа стокови. Задни носачи STi v.6 също с 20мм увеличена дължина. Тези заради лифта не трябва да се пипат.

Разпънки Whiteline отпред и реплика на Cusco отзад. Подлежат на пазарлък също.

Нов заден лагер NTN отляво и нови втулки на окачването. Предстои подмяната на десния също с такъв и също втулки(всичко е купено).

Кормилна рейка - цялостен ребилд с ОЕМ части, има тема как е правена. Подменени всички накрайници при ремонта.

Спирачки:

Предни двубутални Токико от Foz SGXT на 294мм с добри дискове и 50% накладки. Задни еднобутални, ревизирани от GC WRX с плътен 266мм диск. Фабрично беше с 260 отпред и барабан отзад. Всичко работи - ръчна, абс и т.н. Течност се сменя на две години с Ravenol DOT4.

Джанти от Foz XT 16" ET48 Enkei, гуми зимни 205/55/16 Conti TS860 DOT '19 купувани миналата година. Нямат 8к още. Резервната е патерица ОЕМ. С колата давам и ОЕМ-ските стоманени 14", които обаче не стават на тези предни спирачки.

Двигател EJ20 на около 30к от лека ревизия. Компресия в норми, вакуум също. Сменени всички гумени съединения и семеринги + гумички клапани, ангренажна група, PCV клапан, антифриз Ravenol FL22, кабели свещи, бобина, направен реглаж(от евтиния е :) ). Промиван е с Carbon X и няма никакви нагари, няма и разход на масло. Масления сепаратор е подменен с алуминиев и няма да текне ;) . Маслената помпа е премерена и в норми, винтовете са поставени с осигурител за резба и няма да мръднат. Има датчик налягане с прибор в купето, но показва когато си иска :facepalm: . Кара се само Ravenol HPS. Моторът е от друга кола, но си има документи и може да се регистрира. Съединителят е на 60к км. Има теч на масло от картера, но ще се отстрани при наближаващата смяна на маслото.

Генерация:

Стокова, с пръдливо задно гърне и работещ катализатор. Никакви драми с ГТП, газовете са в норми и на двете горива.

Газова:

BSM(Bardolini), R-uno изпарител и дюзи Barracuda на 5к км от смяна.

Колата в този ѝ вид струва 4700лв. Ако някой не го вземе дотогава, с нея ще дам и оригиналния двигател. Както споменах - ако няма интерес ще си я карам, няма да я подаря. :cry:

За контакти - лс или телефонът от профила. Намира се в София и се кара постоянно.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Май 03, 2021 5:08 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Този пъргав козел е неубиваем

Вто Дек 14, 2021 10:34 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3867
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колата е отново в продажба, като:
Базова цена 3200лв, която НЕ включва носачите от STi(предните) и разпънките. Всичко останало ще си стои на нея.
Оттогава, досега:
Нови задни накладки, ГО до края на февруари, ново каре отпред вляво, сменен и втория заден лагер и всички втулки. Колата вече е с други дюзи - Хана хс2000. Има налични и работещи катализатори, като подчертавам само те струват от 500 нагоре.
Поради дефектирала ролка - цял ангренаж Гейтс на 700км.

С колата ще дам всичко, което имам за Импреса, в т.ч. доста нови части, както и един голям бонус - снабдяване с части на по-добри цени.

Който проявява интерес, да заповяда.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Чет Дек 23, 2021 8:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3867
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колицата дреме на паркинг и чака новия си собственик за Белмекен :)

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Съб Яну 15, 2022 4:17 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3867
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Темата е за архив.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Съб Яну 22, 2022 7:39 am
Върнете се в началото
Профил
Темата е заключена, не можете да променяте мнения.   [ 5 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор