От доста време мисля за друга занимавка и затова си пускам бабата за продажба. Ако я оцени някой бързо, ще имам проект, ако не - здраве да е, ще си я карам. Та, по темата:
Impreza GF8, произведена 1996-та(първа рег. '97), 2.0 SOHC 85kW с LPG. 289к км по табло. Моторът е с 50 по-малко и ревизиран.
Каросерия:
Множество дребни забележки, без катастрофи. Наскоро сменяни задни калници. Бомбетата са правени и имат ресурс поне 5+ години. Фаровете са с реглаж, монтиран ксенон с ламели против заслепяване. Габарити и цялото табло са с LED.
Салон и обзавеждане:
Кожени седалки(подменяни са), подгрев на предните и реглаж на шофьорската във всички посоки. Ел. стъкла, централно и аларма. Радио Pioneer с изкаран кабел за външно аудио и Hertz във вратите, шумоизолация на целия под(невисок клас). Кожена топка на скоростния лост и шит волан, два еърбега. В колата има 15" суб с усилвател, но засега върви без тях.
Работещ климатик, с чисто нов дехидратор, кондензатор(преден радиатор) и сменени всички уплътнения по системата.
Оригинално калъфче с неизползвани инструменти и крик, щора на багажника.
Окачване:
Предни пружини за Импреса, всичко останало е от Forester SGXT, включително нивоматите на задния мост. Предният лифт е 57мм, задният 62. Задно магаре STi v8 с дебелите тампони и окачване на дифа с щанга.
Предни носачи Forester STi алуминиеви с 20мм увеличена дължина с нови конуси ОЕМ, втулки и нови шарнири. Тук нещата подлежат на пазарлък, мога да ги сваля и да сложа стокови. Задни носачи STi v.6 също с 20мм увеличена дължина. Тези заради лифта не трябва да се пипат.
Разпънки Whiteline отпред и реплика на Cusco отзад. Подлежат на пазарлък също.
Нов заден лагер NTN отляво и нови втулки на окачването. Предстои подмяната на десния също с такъв и също втулки(всичко е купено).
Кормилна рейка - цялостен ребилд с ОЕМ части, има тема как е правена. Подменени всички накрайници при ремонта.
Спирачки:
Предни двубутални Токико от Foz SGXT на 294мм с добри дискове и 50% накладки. Задни еднобутални, ревизирани от GC WRX с плътен 266мм диск. Фабрично беше с 260 отпред и барабан отзад. Всичко работи - ръчна, абс и т.н. Течност се сменя на две години с Ravenol DOT4.
Джанти от Foz XT 16" ET48 Enkei, гуми зимни 205/55/16 Conti TS860 DOT '19 купувани миналата година. Нямат 8к още. Резервната е патерица ОЕМ. С колата давам и ОЕМ-ските стоманени 14", които обаче не стават на тези предни спирачки.
Двигател EJ20 на около 30к от лека ревизия. Компресия в норми, вакуум също. Сменени всички гумени съединения и семеринги + гумички клапани, ангренажна група, PCV клапан, антифриз Ravenol FL22, кабели свещи, бобина, направен реглаж(от евтиния е
). Промиван е с Carbon X и няма никакви нагари, няма и разход на масло. Масления сепаратор е подменен с алуминиев и няма да текне
. Маслената помпа е премерена и в норми, винтовете са поставени с осигурител за резба и няма да мръднат. Има датчик налягане с прибор в купето, но показва когато си иска
. Кара се само Ravenol HPS. Моторът е от друга кола, но си има документи и може да се регистрира. Съединителят е на 60к км. Има теч на масло от картера, но ще се отстрани при наближаващата смяна на маслото.
Генерация:
Стокова, с пръдливо задно гърне и работещ катализатор. Никакви драми с ГТП, газовете са в норми и на двете горива.
Газова:
BSM(Bardolini), R-uno изпарител и дюзи Barracuda на 5к км от смяна.
Колата в този ѝ вид струва 4700лв. Ако някой не го вземе дотогава, с нея ще дам и оригиналния двигател. Както споменах - ако няма интерес ще си я карам, няма да я подаря.
За контакти - лс или телефонът от профила. Намира се в София и се кара постоянно.