Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 4:57 pm

Правила за пускане на обяви в раздела


Архив на стари обяви!



Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 5 мнения ] 
 Продавам Impreza GF8 с модификации 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
От доста време мисля за друга занимавка и затова си пускам бабата за продажба. Ако я оцени някой бързо, ще имам проект, ако не - здраве да е, ще си я карам. Та, по темата:

Impreza GF8, произведена 1996-та(първа рег. '97), 2.0 SOHC 85kW с LPG. 289к км по табло. Моторът е с 50 по-малко и ревизиран.

Каросерия:
Множество дребни забележки, без катастрофи. Наскоро сменяни задни калници. Бомбетата са правени и имат ресурс поне 5+ години. Фаровете са с реглаж, монтиран ксенон с ламели против заслепяване. Габарити и цялото табло са с LED.

Салон и обзавеждане:
Кожени седалки(подменяни са), подгрев на предните и реглаж на шофьорската във всички посоки. Ел. стъкла, централно и аларма. Радио Pioneer с изкаран кабел за външно аудио и Hertz във вратите, шумоизолация на целия под(невисок клас). Кожена топка на скоростния лост и шит волан, два еърбега. В колата има 15" суб с усилвател, но засега върви без тях.
Работещ климатик, с чисто нов дехидратор, кондензатор(преден радиатор) и сменени всички уплътнения по системата.
Оригинално калъфче с неизползвани инструменти и крик, щора на багажника.

Окачване:
Предни пружини за Импреса, всичко останало е от Forester SGXT, включително нивоматите на задния мост. Предният лифт е 57мм, задният 62. Задно магаре STi v8 с дебелите тампони и окачване на дифа с щанга.

Предни носачи Forester STi алуминиеви с 20мм увеличена дължина с нови конуси ОЕМ, втулки и нови шарнири. Тук нещата подлежат на пазарлък, мога да ги сваля и да сложа стокови. Задни носачи STi v.6 също с 20мм увеличена дължина. Тези заради лифта не трябва да се пипат.

Разпънки Whiteline отпред и реплика на Cusco отзад. Подлежат на пазарлък също.

Нов заден лагер NTN отляво и нови втулки на окачването. Предстои подмяната на десния също с такъв и също втулки(всичко е купено).

Кормилна рейка - цялостен ребилд с ОЕМ части, има тема как е правена. Подменени всички накрайници при ремонта.

Спирачки:

Предни двубутални Токико от Foz SGXT на 294мм с добри дискове и 50% накладки. Задни еднобутални, ревизирани от GC WRX с плътен 266мм диск. Фабрично беше с 260 отпред и барабан отзад. Всичко работи - ръчна, абс и т.н. Течност се сменя на две години с Ravenol DOT4.

Джанти от Foz XT 16" ET48 Enkei, гуми зимни 205/55/16 Conti TS860 DOT '19 купувани миналата година. Нямат 8к още. Резервната е патерица ОЕМ. С колата давам и ОЕМ-ските стоманени 14", които обаче не стават на тези предни спирачки.

Двигател EJ20 на около 30к от лека ревизия. Компресия в норми, вакуум също. Сменени всички гумени съединения и семеринги + гумички клапани, ангренажна група, PCV клапан, антифриз Ravenol FL22, кабели свещи, бобина, направен реглаж(от евтиния е :) ). Промиван е с Carbon X и няма никакви нагари, няма и разход на масло. Масления сепаратор е подменен с алуминиев и няма да текне ;) . Маслената помпа е премерена и в норми, винтовете са поставени с осигурител за резба и няма да мръднат. Има датчик налягане с прибор в купето, но показва когато си иска :facepalm: . Кара се само Ravenol HPS. Моторът е от друга кола, но си има документи и може да се регистрира. Съединителят е на 60к км. Има теч на масло от картера, но ще се отстрани при наближаващата смяна на маслото.

Генерация:

Стокова, с пръдливо задно гърне и работещ катализатор. Никакви драми с ГТП, газовете са в норми и на двете горива.

Газова:

BSM(Bardolini), R-uno изпарител и дюзи Barracuda на 5к км от смяна.

Колата в този ѝ вид струва 4700лв. Ако някой не го вземе дотогава, с нея ще дам и оригиналния двигател. Както споменах - ако няма интерес ще си я карам, няма да я подаря. :cry:

За контакти - лс или телефонът от профила. Намира се в София и се кара постоянно.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Май 03, 2021 5:08 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Този пъргав козел е неубиваем

Вто Дек 14, 2021 10:34 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колата е отново в продажба, като:
Базова цена 3200лв, която НЕ включва носачите от STi(предните) и разпънките. Всичко останало ще си стои на нея.
Оттогава, досега:
Нови задни накладки, ГО до края на февруари, ново каре отпред вляво, сменен и втория заден лагер и всички втулки. Колата вече е с други дюзи - Хана хс2000. Има налични и работещи катализатори, като подчертавам само те струват от 500 нагоре.
Поради дефектирала ролка - цял ангренаж Гейтс на 700км.

С колата ще дам всичко, което имам за Импреса, в т.ч. доста нови части, както и един голям бонус - снабдяване с части на по-добри цени.

Който проявява интерес, да заповяда.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Чет Дек 23, 2021 8:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колицата дреме на паркинг и чака новия си собственик за Белмекен :)

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Съб Яну 15, 2022 4:17 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Темата е за архив.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Съб Яну 22, 2022 7:39 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Темата е заключена, не можете да променяте мнения.   [ 5 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор