Кратка история, как я взех: — турбо VF34 — лагери King Racing — ковани бутала Cosworth — ARP head studs — TMIC AVO Turboworld — трипортов соленоид GrimmSpeed — dp от Fido dido, up-pipe Invidia — радиатор Mishimoto — спирачни маркучи Goodridge — окачване — Pedders Australia — задна щанга 20мм — оригинални STI уреди за буст, налягане на масло, темп. на масло — ребилдната и ремапната при TST Varna
Какво съм направил: — спирачни дискове DBA Street T2, накладки отпред Hawk HPS, отзад OEM — ребилд на спирачни апарати — axle-back от Fido dido — маркуч I/C към дросела на Mishimoto — пълна шумо и вибро изолация купе, врати, под — Bluetooth адаптер към оригиналното аудио — адаптирана работа на автомата и леко пипнат мап от ZK — преправяне към Европейски външен вид - бели габарити и жълти мигачи отзад
Мощност: 250 whp / 400 nm с бензин А95 Според мен това е истинският "последен самурай" на Субару.
Харесва ми колата. Нещо кът са не само в БГ. Бих я взел, още повече, че вече ми се сменя МПС-то... Само един прос въпрос - защо го продавате това бижу, след като нищо адекватно на него не се задава /от марката поне/? Поздрави, ПР
Продадена. В интерес на истината не очаквах, че така бързо ще я вземат, защото колата е рядка и сравнително скъпа за годините си. Но новият собственик си е фен, не знам дали има профил във форума, да си я кара безаварийно - "ни гвоздя, ни жезла" както се казва в Русия...
_________________ BMW e 'религия' като SUBARU, но докато едните са в небето, другите са при звездите.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл