Кратка история, как я взех: — турбо VF34 — лагери King Racing — ковани бутала Cosworth — ARP head studs — TMIC AVO Turboworld — трипортов соленоид GrimmSpeed — dp от Fido dido, up-pipe Invidia — радиатор Mishimoto — спирачни маркучи Goodridge — окачване — Pedders Australia — задна щанга 20мм — оригинални STI уреди за буст, налягане на масло, темп. на масло — ребилдната и ремапната при TST Varna
Какво съм направил: — спирачни дискове DBA Street T2, накладки отпред Hawk HPS, отзад OEM — ребилд на спирачни апарати — axle-back от Fido dido — маркуч I/C към дросела на Mishimoto — пълна шумо и вибро изолация купе, врати, под — Bluetooth адаптер към оригиналното аудио — адаптирана работа на автомата и леко пипнат мап от ZK — преправяне към Европейски външен вид - бели габарити и жълти мигачи отзад
Мощност: 250 whp / 400 nm с бензин А95 Според мен това е истинският "последен самурай" на Субару.
Харесва ми колата. Нещо кът са не само в БГ. Бих я взел, още повече, че вече ми се сменя МПС-то... Само един прос въпрос - защо го продавате това бижу, след като нищо адекватно на него не се задава /от марката поне/? Поздрави, ПР
Продадена. В интерес на истината не очаквах, че така бързо ще я вземат, защото колата е рядка и сравнително скъпа за годините си. Но новият собственик си е фен, не знам дали има профил във форума, да си я кара безаварийно - "ни гвоздя, ни жезла" както се казва в Русия...
_________________ BMW e 'религия' като SUBARU, но докато едните са в небето, другите са при звездите.