|
Страница 1 от 1
|
[ 16 мнения ] |
|
ХИДРАВЛИЧНА РЕЙКА СУБАРУ ЛЕГАСИ 1999 ГОДИНА
Автор |
Съобщение |
qnko
Регистриран на: Пет Апр 17, 2015 7:52 pm Мнения: 8 Рейтинг: 0
|
Здравейте , колеги, имам един проблем протече ми хидравличната рейка на субаруто ми модела е легаси бензин 2,5 кубика 156 коня 1999 година автомат. Не ми се рециклира , искам да взема втора ръка. Намерих доста рейки за субару легаси, но нямат точно за това , а са със символични цени. Та искам да питам има ли някакъв вариант да съвпада с някой друг модел на субару? Понеже съм сменял динамо, стартер, водна помпа, ролка ангренаж, ляв носач взети от субару легаси 2000 кубика 116 коня 1992 година, но рейката я няма и незнам дали и тя съвпада.
|
|
|
Сря Сеп 28, 2016 8:03 pm |
|
|
topzizitop
Регистриран на: Пон Ное 24, 2008 10:51 pm Мнения: 295 Местоположение: София Рейтинг: 209
|
Лично мое мнение - по добре е рециклиране. Правил съм го и не съжалявам. Втората употреба е добре, ако намериш от катастрофирала кола на 50 хил. ама де тоз късмет. Ако ти се занимава все пак виж за Steering gear box assembly в http://opposedforces.com/parts/legacy/e ... tration_1/ Може да видиш от какво става. Ама като гледам все и само от Легасита 98, 99 год.
_________________ FORESTER 2.0R AT 158HP 2007 ГИ Romano Antonio LPG
|
|
|
Сря Сеп 28, 2016 9:21 pm |
|
|
quietriot
|
Има си ремонтен комплект ако не е пипана рейката , от Мимо 13 си го купуваш по ВИН, беше около 110 лв и работата заспива, не те съветвавам да рециклираш защото пилят пръта и после си чао , след няколко месеца протича пак само че вече няма ремонт ,с ремонтният комплект щото хлопа, аз го ядох при брата на Жан тоя х..й и после друга рейка и за ремонтен комплект се набих , сега ми седи така.....
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Чет Сеп 29, 2016 9:14 am |
|
|
Mladen99
Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm Мнения: 2184 Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
|
Не разбрах ремонтният комплект отстранява само теча, или и хлопането? Щото моята си прихлопва ама не тече за сега!
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
|
|
|
Чет Сеп 29, 2016 5:07 pm |
|
|
dimitrov2000
|
Mladen99 написа: Не разбрах ремонтният комплект отстранява само теча, или и хлопането? Щото моята си прихлопва ама не тече за сега! Колега, съвета ми е - карай докато протече. Потропването на прав волан е често срещано, там най-много се износва.
|
|
|
Чет Сеп 29, 2016 5:22 pm |
|
|
dimitrov2000
|
quietriot написа: Има си ремонтен комплект ако не е пипана рейката , от Мимо 13 си го купуваш по ВИН, беше около 110 лв и работата заспива, не те съветвавам да рециклираш защото пилят пръта и после си чао , след няколко месеца протича пак само че вече няма ремонт ,с ремонтният комплект щото хлопа, аз го ядох при брата на Жан тоя х..й и после друга рейка и за ремонтен комплект се набих , сега ми седи така..... Колега, незнам къде си правил рейката, но няма начин да е било като хората... С ремонтен комплект /семеринги/ можеш да минеш, ако не е опадала циментацията на пръта т.е. зависи степента на износване. Преди години колега купи с течаща рейка, рециклира, после я кара 4 години и така я продаде и още я карат без да протече. Само че този, който рециклира, трябва да знае какво прави. Аз лично имам доверие на "инжелерите" от МЕИ-то...
|
|
|
Чет Сеп 29, 2016 5:28 pm |
|
|
quietriot
|
Е точно там е на Жан брат му!
Sent from my D2403 using Tapatalk
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Чет Сеп 29, 2016 6:41 pm |
|
|
Mladen99
Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm Мнения: 2184 Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
|
dimitrov2000 написа: Колега, съвета ми е - карай докато протече. Потропването на прав волан е често срещано, там най-много се износва. Мислиш личе не го знам, че им е слабо място? Простонезнам какво башсе износва и какъв е тоя ремонтен комплект. Ако е метал, незнам в Сливен дали немогат да говъзстановят. Има една фирма която рециклира какви ли не неща като коляновивалове, разпределителни. Че един прът ли няма да направят.
_________________ Outback 2001 3.0 H6 - продаден Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден Subaru Baja МТ - продадена first Love Leone '84 1.8 АТ Facebook: Medovo Bee Farm
|
|
|
Чет Сеп 29, 2016 8:54 pm |
|
|
quietriot
|
Износва се гребена Младене и почва да хлопа и се оправя с ремонтноят комплкт, той е за течове от семеринга. Питай мимо дали се продава гребен като част за рециклиране.
Sent from my C6902 using Tapatalk
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Пет Сеп 30, 2016 5:21 am |
|
|
quietriot
|
quietriot написа: Износва се гребена Младене и почва да хлопа и се оправя с ремонтноят комплкт, той е за течове от семеринга. Питай мимо дали се продава гребен като част за рециклиране.
Sent from my C6902 using Tapatalk Да се чете , че Не се оправя с ремонтният комплект. А относно компетентността на българските рециклатори ще се въздържа от коментар < Жан го познавам от 90 те , като работеше във завод Ворошилов......целата е с минимум средства максимум печалба а не резулатати....., но всеки сам си е сайбия на задника и си прави сметка къде ще си даде парите , аз ги дадох два пъти и споределям опит безплатно , който иска да го ползва......
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Пет Сеп 30, 2016 7:07 am |
|
|
antropoz
Регистриран на: Вто Окт 14, 2014 5:23 pm Мнения: 106 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy '04 2.0 5МТ
Рейтинг: 39
|
quietriot написа: Има си ремонтен комплект ако не е пипана рейката , от Мимо 13 си го купуваш по ВИН, беше около 110 лв и работата заспива, не те съветвавам да рециклираш защото пилят пръта и после си чао , след няколко месеца протича пак само че вече няма ремонт ,с ремонтният комплект щото хлопа, аз го ядох при брата на Жан тоя х..й и после друга рейка и за ремонтен комплект се набих , сега ми седи така.....
Колега я дай повече информация какъв е този ремонтен комплект и каква е точно процедурата след това? Защото както си написал не става много ясно (поне на мен) .. след ремонтния комплект спира да тече, но продължава да хлопа, така ли ?
|
|
|
Пет Сеп 30, 2016 11:11 am |
|
|
quietriot
|
antropoz написа: quietriot написа: Има си ремонтен комплект ако не е пипана рейката , от Мимо 13 си го купуваш по ВИН, беше около 110 лв и работата заспива, не те съветвавам да рециклираш защото пилят пръта и после си чао , след няколко месеца протича пак само че вече няма ремонт ,с ремонтният комплект щото хлопа, аз го ядох при брата на Жан тоя х..й и после друга рейка и за ремонтен комплект се набих , сега ми седи така.....
Колега я дай повече информация какъв е този ремонтен комплект и каква е точно процедурата след това? Защото както си написал не става много ясно (поне на мен) .. след ремонтния комплект спира да тече, но продължава да хлопа, така ли ? Ремотният комплект съдържаше по спомени два семеринга и още някакви чаркове , които някой майстор , трябва да ти смени в рейката на мястото на износените такива, ако рейката обаче е минала през рециклатор и е с изпилен вече прът , семерингите хлопат и тя продължава да тече.....Гребенът продължава да хлопа защото по него не се прави нищо, просто спира да тече хидравлична течност от семеринга който е изпуснал.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Пет Сеп 30, 2016 11:20 am |
|
|
Alxx
|
Бунтарче, хем си прав(заради такива като Жан & рода), хем не си. Преди десетина години носих рейка в МЕИ, върнах я три пъти за месец и накрая си взех парите обратно. Оттогава рециклирам при синовете на покойния Кольо клюна(ако си го чувал) - лични пет коли дотук и на доста приятели, без забележки. На три от петте коли са шлайфани прътовете, като на първата правена при тях, рейката изкара 20% повече от фабричното(ползвал съм колата от нова като транспортна, общо над 500к). Момчетата са ония същите, при които пращах колеги от форума да им поправят водачите на спирачните апарати.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Сеп 30, 2016 12:16 pm |
|
|
quietriot
|
Alxx написа: Бунтарче, хем си прав(заради такива като Жан & рода), хем не си. Преди десетина години носих рейка в МЕИ, върнах я три пъти за месец и накрая си взех парите обратно. Оттогава рециклирам при синовете на покойния Кольо клюна(ако си го чувал) - лични пет коли дотук и на доста приятели, без забележки. На три от петте коли са шлайфани прътовете, като на първата правена при тях, рейката изкара 20% повече от фабричното(ползвал съм колата от нова като транспортна, общо над 500к). Момчетата са ония същите, при които пращах колеги от форума да им поправят водачите на спирачните апарати. Аз споделям моя опит с рециклирането , като Жан ми е правил карета на алпина още 93 година и ги осра , макар че му продавахме лагерчета и семеринги за рейките , един вид бяхме колеги и близки..... За брат му и Меи-то не бях чувал докато квартален майстор не ми даде рейката за ремонт при него и тя изкара 7 месеца без да текне , един повече от гаранцията , отидох че ми е близо питах какво правиме , хората казаха ааааа гаранцията изтече , викам си минаваме на вариянт Б ремонтен комплект за да е сигурна работата , поръчах от Марин , 110 лв по спомени , давам я на един познат да ми смени чарковете , той звъни и се смее , вика не става , предишния е стъргал пръта и сега хлопа , дай си му него да търси семеринг , прибрах си аз ремонтният комлплект , разпечатан , вече и не мога да го върна , купих една рейка втора ръка от Иво от Перник за 250 лв , сложиха ми я за още 50 , дадох още 50 за реглаж и преди това 200 на брат му на Жан, та как да рециклирам повече при който и да е , кажи ми Сега вътрешните карета са ми за рециклиране, Феликс низ уж са добри , ма прочетох и един кофти отзив и вече съм дал задна , нови са 1000 лв , не ми се дават , читави втора ръка надали ще намеря .....та такива ми ти работи, тия твойте карета правят ли или само рейки?
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Пет Сеп 30, 2016 12:30 pm |
|
|
Alxx
|
Рейки, спирачки и ходова част. Питах веднъж за карета, каза ми следното:
Взимай нови сачми по размер и сглобявай, ако е в тях проблема - значи е решен. Ако не е, купи си ново, шлайфането е за коли, които ще се продават.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Сеп 30, 2016 12:59 pm |
|
|
quietriot
|
Alxx написа: Рейки, спирачки и ходова част. Питах веднъж за карета, каза ми следното:
Взимай нови сачми по размер и сглобявай, ако е в тях проблема - значи е решен. Ако не е, купи си ново, шлайфането е за коли, които ще се продават. Няма съчми в това, пръстени са намерих го тънко , уж е за легаси , щлица е по голям на пръта на полуоската, Марин каза че афтърмаркета давали дефекти само оргинално и ми мина засега мерака .....по натам ще купя още едно полуоски и ще ги дам за проба във феликс де , че ме гложди какво ще направят .
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Пет Сеп 30, 2016 1:29 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 16 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 36 госта |
|