Автор |
Съобщение |
даниел
Регистриран на: Съб Авг 20, 2016 12:03 pm Мнения: 4 Рейтинг: 0
|
Колеги помагайте. Субару легаси 2004 2.0 137 к.с. бензин/газ. Дайте идеи за следния проблем. Сутрин като запаля колата първите 30-40 секунди двигателя работи перфектно, след това започва да тресе и ако съм в движение угасва няколко пъти преди да се нормализира. Угасва по време на движение сякаш свършва горивото. След като го направи два-три пъти се оправя и повече няма проблеми. На компютър показва грешка във втората ланда сонда, но същата е здрава. На колата е махнат катализатора от предишния собственик. Двигателя тресе и леко си редува оборотите.
|
|
|
Съб Мар 11, 2017 10:09 pm |
|
|
iion
|
Привет,
Само предположение - газовата уредба обикновенно се включва със закъснение след запалване, отначало двигателя работи на бензин. Може ефекта да е свързан с този преход. Диагностика/настройка на газовата дали е правена?
_________________ Подозирам, че всичко е нарочно...
|
|
|
Нед Мар 12, 2017 7:32 am |
|
|
Vmax
|
Много ми е интересно как разбра че втората сонда е здрава? Намери си грамотен майстор да ти направи диагностика
|
|
|
Нед Мар 12, 2017 8:16 am |
|
|
AleXN
Регистриран на: Чет Фев 09, 2017 7:07 pm Мнения: 94 Местоположение: Gabrovo
Автомобил: Legacy 2.5 BRC 4EAT
Рейтинг: 0
|
Това на газ или на бензин го прави? Ако изключиш газта да не минава на нея пак ли е така?
|
|
|
Нед Мар 12, 2017 4:39 pm |
|
|
даниел
Регистриран на: Съб Авг 20, 2016 12:03 pm Мнения: 4 Рейтинг: 0
|
Vmax написа: Много ми е интересно как разбра че втората сонда е здрава? Намери си грамотен майстор да ти направи диагностика
|
|
|
Пет Мар 17, 2017 4:50 pm |
|
|
subarist
Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
|
Приемаме че говорим само за бензин. За да угасне в движение - втората сонда не мисля, че е достатъчен довод. Дори и първата не би трябвало да те угаси в движение. Таблото може да светне като коледна елха но чак да угасне... Бих търсил по входа на двигателя , не по изхода. Т.е 1. Свещи, бобини, захранване. ( Малко вероятно. От тях по-скоро няма да запали или ще върти повече докато запали ) 2. Проблем с дросел на газта. (Ако е електронен) 3. Дебитомер 4. Огромен вакумен теч .. но от нещо което е еластично. 6. Проблем с бензинова помпа или реле.. все едно, че наистина няма бензин.
Бих се насочил към 2 и 3 като за начало. Свети ли нещо на таблото и каква е точно ОБД грешката ?
|
|
|
Сря Мар 22, 2017 8:15 pm |
|
|
даниел
Регистриран на: Съб Авг 20, 2016 12:03 pm Мнения: 4 Рейтинг: 0
|
AleXN написа: Това на газ или на бензин го прави? Ако изключиш газта да не минава на нея пак ли е така? и на двете
|
|
|
Съб Апр 08, 2017 10:28 am |
|
|
даниел
Регистриран на: Съб Авг 20, 2016 12:03 pm Мнения: 4 Рейтинг: 0
|
subarist написа: Приемаме че говорим само за бензин. За да угасне в движение - втората сонда не мисля, че е достатъчен довод. Дори и първата не би трябвало да те угаси в движение. Таблото може да светне като коледна елха но чак да угасне... Бих търсил по входа на двигателя , не по изхода. Т.е 1. Свещи, бобини, захранване. ( Малко вероятно. От тях по-скоро няма да запали или ще върти повече докато запали ) 2. Проблем с дросел на газта. (Ако е електронен) 3. Дебитомер 4. Огромен вакумен теч .. но от нещо което е еластично. 6. Проблем с бензинова помпа или реле.. все едно, че наистина няма бензин.
Бих се насочил към 2 и 3 като за начало. Свети ли нещо на таблото и каква е точно ОБД грешката ?
|
|
|
Съб Апр 08, 2017 10:35 am |
|
|
subarist
Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
|
Само не разбрахме оправи ли се проблема .. и ако се е оправил .. как?
|
|
|
Сря Апр 12, 2017 2:35 pm |
|
|
joro_vt_
Регистриран на: Съб Фев 04, 2017 9:29 pm Мнения: 22 Местоположение: гр.Велико Търново
Автомобил: Subaru Legacy
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги! Имам същия проблем,като на колегата с нестабилни обороти и гаснене в движение!Колата е на бензин няма газова уредба,сменил съм свещи,кабели гарнитура на капаците ,реглаж на клапани о пръстени и почистване на дросела и дебитомр Досега по таблото не е светвало нищо,но като карам в движение при отнемане на предавка оборотите падат до (0) и гасне. Може ли някой да сподели какъв е проблема и как мога да го оправя? Subaru Legacy 2.5 2004г. бензин Благодаря!
|
Последна промяна joro_vt_ на Пет Апр 28, 2017 4:38 pm, променена общо 3 пъти
|
|
Пет Апр 28, 2017 4:28 pm |
|
|
joro_vt_
Регистриран на: Съб Фев 04, 2017 9:29 pm Мнения: 22 Местоположение: гр.Велико Търново
Автомобил: Subaru Legacy
Рейтинг: 0
|
joro_vt_ написа: Здравейте колеги! Имам същия проблем,като на колегата с нестабилни обороти и гаснене в движение!Колата е на бензин няма газова уредба,сменил съм свещи,кабели гарнитура на капаците ,реглаж на клапани о пръстени и почистване на дросела и дебитомр До сега по таблото не светвало нищо,но като карам в движение при отнемане на предавка оборотите падат до (0) и гасне. Може ли някой да сподели какъв е проблема и как мога да го оправя? Subaru Legacy 2.5 2004г. бензин Благодаря!
|
|
|
Пет Апр 28, 2017 4:30 pm |
|
|
dimitrov 1969
Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm Мнения: 464 Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
|
А когато набираш скорост има ли проблем с предъпване,прекъсване?
|
|
|
Пет Апр 28, 2017 4:48 pm |
|
|
demon777
Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 6:48 pm Мнения: 297 Местоположение: Сливен
Автомобил: Legacy 2,5 - 2004 АТ
Рейтинг: 47
|
За гаснене в движение насочи се към датчик на колянов или разпределителен вал и след това комутатор , но 1во датчика.
_________________ http://line4auto.ru/subaru/m76.gif
|
|
|
Пет Апр 28, 2017 8:25 pm |
|
|
ico_tech
|
Колега, ти на кое викаш комутатор?
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Апр 28, 2017 9:09 pm |
|
|
demon777
Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 6:48 pm Мнения: 297 Местоположение: Сливен
Автомобил: Legacy 2,5 - 2004 АТ
Рейтинг: 47
|
ico_tech написа: Колега, ти на кое викаш комутатор? Те това дето седи преди бобината и усилва нисковолтовите и импулси до достигане на необходимото напрежение за запалване. Но колегата първо да провери Датчиците които споменах. Не казвам че 100% там е проблемът, но нека 1во тях да провери.
_________________ http://line4auto.ru/subaru/m76.gif
|
|
|
Пет Апр 28, 2017 10:38 pm |
|
|
ico_tech
|
Благодаря. Аз не съм чувал някой да се оплаква от т.нар. комутатор. За тоя чарк забравих преди около 13 години като смених Опела. Комутатора (усилвателя) обикновено или работи или не. Колегата по-скоро да види колко е стойността на вакуума в интейка.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Съб Апр 29, 2017 2:40 pm |
|
|
joro_vt_
Регистриран на: Съб Фев 04, 2017 9:29 pm Мнения: 22 Местоположение: гр.Велико Търново
Автомобил: Subaru Legacy
Рейтинг: 0
|
Когато набира колата си е перфектна върви много добре в обороти но спра ли на светофар или пешеходна пътека,оборотите падат и се опитва да гасне! Може би да има проблем с някой датчик където спомена колегата, но за комутатора знам че ако е той няма да може да запали, а тя си пали от първия път! Все пак Блгодаря колеги!
|
|
|
Съб Апр 29, 2017 10:29 pm |
|
|
Ивайло Велчев
Регистриран на: Нед Окт 04, 2015 9:19 pm Мнения: 18
Автомобил: Subaru Outback H6 - 2004
Рейтинг: 15
|
здравейте и от мен. същия проблем го имам и аз. с уточнението,че колата го прави само когато е студена след като си загрее нормално не го прави. интересното е ,че след като ми загасне на светофара след това пали много трудно. стартера не върти нормално а сякаш има предварение или закъснение в центровката. дтугото е че на празни обороти колата има вибрации. сменил съм свещи бубини кабели. ако можете да ме насочите ще съм благодарен
|
|
|
Нед Апр 30, 2017 3:12 pm |
|
|
demon777
Регистриран на: Пон Юни 08, 2015 6:48 pm Мнения: 297 Местоположение: Сливен
Автомобил: Legacy 2,5 - 2004 АТ
Рейтинг: 47
|
Още нещо да спомена. Преди карах Митсубиши ръчни скорости. На светофар за да не държа натиснат съединителя връщам на неутрална скорост. Оборотите падат и колата гаснеше. Оказа се че в сервиза в който правих първоначалното обслужване при смяна на ангренажа са прескочили един зъб. След правилното му поставяне и почистване на дросела забравих за този проблем.
_________________ http://line4auto.ru/subaru/m76.gif
|
|
|
Нед Апр 30, 2017 4:18 pm |
|
|
Alxx
|
От предния пост мирише на същото. Или е за реглаж на клапани.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Апр 30, 2017 6:36 pm |
|
|